Galerie d'Art Pierre

8.7Fantastisch

Op vakantie geweest naar Galerie d'Art Pierre?

• 9Annetje Reineke04-03-2018

In de prachtige plaats Beynac hebben we de galerie van Pierre van Dijk bezocht. Wij waren op slag verliefd op een leuk schilderij van 2 keuvelende dames op het strand. Na een kopje koffie gedronken te hebben aan de overkant in een leuk cafeetje hebben we heel hard nagedacht 😊. En nu zijn wij super blij en genieten we elke dag van het schitterende schilderij welke we gekocht hebben bij Pierre van Dijk.

pierre v Dijk, Eigennaar, 05-03-2018

Annetje Bedankt voor deze herinnering veel plezier met jullie aankoop . hopelijk tot ziens . gr Pierre

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9E de wiel04-03-2018

Prachtig gelegen dorpje beynac heeft veel te bieden wij hebben deze gallerie bezocht met prachtig werk Pierre was zeer vriendelijk en heeft ons van alles uitgelegd over zijn werk maar ook over het leven in beynac erg intresant allemaal ben je in de beurt ga beslist kijken , gaan wij dit jaar zeker weer doen . Pierre tot ziens , E v wiel

Pierre v. Dijk, Eigennaar, 04-03-2018

E, Dank voor je reactie geweldig , ik hoop jullie ook weer te zien in het seizoen 2018 ik zorg voor weer nieuw werk .. gr. Pierre

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Foeke en en Margriet20-07-2016

In de namiddag op 20 juli op zoek naar groente.

Een mooi atelier in Beyanac onder aan de voet van het Château. Ingesprek gekomen met Pierre over een schilderij met een schaatstafereel erop. Daarna een gepassioneerd gesprek over het wonen en werken in Frankrijk en vooral Beyanac met al zijn pittoreske plekjes. De leefwijze als kunstenaar in deze omgeving wat weer tot uiting komt in schilderijen. Zeer de moeite waard om een bezoek te brengen aan Pierre en zijn Atelier in Beyenac een mooi stukje Frankrijk aan de Dordogne.

Foeke & Margriet Wiersma

Pierre v. Dijk, Eigennaar, 04-03-2018

Foeke & Margriet , wel wat laat , sorry , maar toch bedankt voor je reactie , ben je in de buurt dan hoop ik je weer te zien , Groet Pierre

Gereisd met partner in juli 2016