Hotel Europ ***

We hebben een aantal aanbieders voor Europ voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Europ in het Nederlands

Uitstekend hotel

Marianne Padmos, 7-9-2012

Het Europ hotel heeft prima kamers, zeer schoon en prettige mensen van het hotel die je overal mee helpen. Prachtig zwembad. Qua ligging ben je in 5 minuten lopend in het winkelgebied en aansluitend in het oude centrum. De rivier ligt 10 min. lopen van het hotel.

Prima hotel op doorreis!

Luc, 7-8-2012

Wij hebben 2 nachten in dit hotel overnacht, aangezien wij op doorreis waren naar ons vakantiehuis. De prijs/kwaliteit verhouding is top! De kamers zijn klein maar schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk en zeer behulpzaam. Je ligt dicht bij het centrum van Bergerac (erg leuke stad), zodat je niet ver hoeft te lopen. Uitstekend parkeerterrein, welke na 23..00 uur is afgesloten. Zwembad in de achtertuin, mag zeker niet vergeten worden. Voor ons was dit een perfect begin van een zeer geslaagde vakantie. Wij zouden hier zo weer boeken!!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Michael Bakker, 23-11-2009

Goed verblijf voor een prima prijs. Dagelijks verschoning van zowel beddengoed als handdoeken. Kamer zeer schoon. Zeer dichtbij het oude centrum van Bergerac. Ligging van hotel in rustige wijk. Goede parkeergelegenheid. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel.

Kamers zijn wat klein, tevens wat gehorig. Dit valt natuurlijk te verwachten bij een hotel in deze prijsklasse.

We hebben een aantal aanbieders voor Europ voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europ in Bergerac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europ zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europ scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.