WebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°-1°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

104 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

Nooit meer

Marja,
10-8-2018

Nav vele positieve recencies ons zeer verheugd op deze "sprookjecamping". Wie houdt van een Nederlandse kleine kinder enclave zou dit een aanrader kunnen zijn. Maar, houd er rekening mee dat het bij het zwembad veel te druk is. Pas rond 17.30 uur vonden wij het te doen. Wel een mooie grote staplaats, maar de drukke doorgaande weg en de trein zijn heel duidelijk hoorbaar, jammer. Sanitair heel vaak niet schoon, droog swiffertje er doorheen et voila..... veel te weinig douches, aansluiten in de rij. Water veel te heet, kun je niet instellen. Lange rij voor brood, wachttijd 40 minuten, dus enmalig.

Visvijver prima. Alleen trekt dit ook ongedierte aan, veel grote ratten gezien, ook op de staplaatsen!! Volgens receptie hoort dit erbij...?! Camping 5 sterren vanwege de vele faciliteiten, maar zeker niet vanwege de kwaliteit en hygiene. Dat heb ik eerder op een 2*camping veel beter meegemaakt. Voor ons nooit meer zo'n NL ketencamping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Tegenvaller

Sylvia,
9-8-2018

De locatie is erg mooi. Na de goede recencies keek ik er erg naar uit. Wij moesten gebruik maken van het sanitair bij de ingang. Dat is echt een minpunt. Alle mensen van het restaurant en animatie maken hier gebruik van en dat is te merken. Met schoonmaakdoekjes naar de wc dat is echt jammer. Bar bij zwembad is pas 14u open tot 17u. Misschien is dit om te voorkomen dat er gegeten wordt bij het zwembad? En soms ook gewoon dicht.

Kleine dingen die het er wel echt om doen.

De beheerder zou zich iets vaker mogen laten zien. Het is nu net of het door een paar pubers gerund wordt.

Geen idee hoe het was voorheen naar ik begreep zijn de oude beheerders ontslagen of iets maaar wat ik om mij heen hoor is dit geen slimme zet geweest.Voor ons zeker geen 5 Sterren waard. Oja het zwembad dat is wachten op ongelukken.Toezicht zit de hele dag te appen en te bellen.Levensgevaarlijke dingen gezien.Mijn kinderen zonder toezicht nooit alleen gelaten

Dag Sylvia,

Jammer dat jullie vakantie is tegengevallen. Wij vinden het heel prettig feedback te ontvangen zodat we hier wat mee kunnen. Het liefste horen wij dit op het park zelf tijdens het verblijf zodat er op dat moment direct naar een oplossing kan worden gezocht.

Voor de schoonmaak van het sanitair zijn inmiddels maatregelen genomen waardoor het nu beter georganiseerd is.

Er is inderdaad een nieuwe beheerder voor dit seizoen, dat is voor iedereen even wennen. Wat voorop staat is dat de nieuwe beheerder zijn uiterste best doet om iedereen een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Het toezicht van het zwembad is inmiddels besproken met het team van Moulin de la Pique. Nogmaals bedankt voor jullie feedback. Wij nemen alle punten mee voor het resterende seizoen en volgend jaar.

Groet,

Laura

We hadden meer verwacht 😥

Familie,
8-8-2018

Camping is achteruit gegaan.

Hele vieze toiletten, 20÷ van het sanitair was afgesloten en schoonmaak op z'n Frans. Ff snel een dweiltje er doorheen en weer door, bah :(

Zwemwater troebel, een glijbaan met een geplastificeerd briefje dat alleen kleine kinderen er af mogen omdat er voor de glijbaan blijkbaar iets in het zwembad ligt waaraan je je kunt bezeren. Een badmeester die op hoge poten aankomt rennen wanneer je een foto maakt van je kind maar niet ingrijpt als 6 man op een mega eenhoorn op de glijbaan over kleine kinderen heen dendert...

De behulpzaamheid van de vorige beheerder inbreekt totaal bij de oudere dame van de receptie (beheerder niet gezien).

Brood van supermarktkwaliteit. De bakker op 3 min rijden heeft een grote sortering vers stokbrood en croissants (ook "nederlands" bruin brood).

Bij een 5*Camping die on-Frans hoge tarieven berekent, verwachten wij meer.

Echt jammer, het was zo veel leuker een paar jaar terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

D-reizen

Het is een geweldige camping voor kids onder 12 jaar.

Belangrijke plus- en minpunten:

+ Het zwembad met glijbanen is leuk (wel scherp rooster onder water die tenen open haalt!)

+/- Ruime plekken nabij het speelveld, plekken elders zijn soms klein en onpraktisch.

0 Animatie niet aan meegedaan en kan ik niet over oordelen.

- Zwembad is te klein en vaak veel te druk.

- De badmeester controleert alleen op fotograferen.

- Horeca in het zwembad sluit te vroeg terwijl het nog heel erg druk is.

- Neem voldoende zwembanden mee voor wildwaterbaan (gauw kapot en op camping erg duur).

- Het sanitair is absoluut niet 5 sterren waardig! Dochter bijna verbrand onder de douche. Toiletten zijn erg smerig. Het aantal douches en toiletten is veel te weinig voor de grootte van deze camping.

- lange wachtrijen voor brood (Bakker aan D710 (3 min rijden) is goed alternatief).

- beheerder is onzichtbaar en zou eens een rondje over camping moeten maken.

RCN Vakantieparken, Parkmanager, 16-8-2018

Hartelijk dank voor jullie feedback d.m.v. de plus- en minpunten. Wij vinden het altijd prettig om dit te horen zodat we dit kunnen uitzoeken en oppakken.

Voor nu wil ik je wel vast laten weten dat de schoonmaak van het sanitair anders is georganiseerd waardoor dat nu beter verloopt.

De rest van de punten nemen we mee in de evaluatie. Nogmaals bedankt.

Groet,

Laura

Prima, maar niet meer dan dat.

Ralf,
4-8-2018

Op zich prima camping, maar de beheerder en het personeel moet nog flink verbeteren.

Ze waren erg afstandelijk. Dachten totaal niet mee met de gasten. Koelkast gehuurd bij het verblijf. Deze werd pas einde dag gebracht, terwijl we vroeg ochtend arriveerde en er 4 keer om vroegen. Niet fijn met 30 graden. Reparaties aan zwembad werden tijdens topdrukte gedaan. Glijbanen bleven hierdoor 2 dagen dicht. Zelf meerdere malen moeten vragen over status reservering van activiteiten buiten de camping. Broodjes moesten een dag van te voren worden besteld. Elke dag stond er een rij van een half uur om de broodjes op te halen. Tip: haal de broodjes bij de plaatselijke bakker. Goedkoper, sneller gehaald en lekkerder.

De camping biedt ruime plaatsen en heeft een groot speelveld centraal op de camping. Dit was leuk voor de kinderen.

Het landschap in de omgeving is glooiend, Geen bergen. Veel van dezelfde activiteiten (kanoën, grotten, marktjes)

V.Maanen.,
2-8-2018

Fantastische camping.

Fijne en schone accomedatie. Wat opvalt is de ruime opzet. Veel privacy. Maar daar betaal je natuurlijk wel voor.

Luxe zwembad waar heel veel gebruik van gemaakt wordt. Goed verzorgd.

Met de hond heerlijk kunnen wandelen in de mooie omgeving.

Vriendelijk personeel. Kortom een aanrader!

RCN Vakantieparken, Parkmanager, 16-8-2018

Fijn te lezen familie van Maanen. Wie weet tot een volgende keer.

Groet, Laura

Heel leuk

Nikkie,
27-7-2018

Zwembad is het leukst maar de wachttijden als je eten of brood wilt halen zijn erg lang.

Top camping

Isa,
23-7-2018

Mooie camping, prettig nederlands in een prachtig gebied.Goed animatieteam. Gezellig met veel nederlandse kinderen. Elke avond samenkomen op het sportveld.

RCN Vakantieparken, Parkmanager, 14-8-2018

Wat goed te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad Isa. Bedankt voor jouw positieve woorden :).

Groet, Laura

Mooie grote plekken, echt top, maar de eerste week hele vieze rioollucht die met vlagen over het terrein gaat. Het zwembad valt wel wat tegen voor een vijf sterren camping. Onderhoud wordt gepleegd in het hoogseizoen??? ...zwembad tijdelijk dicht voor snoeiwerk, glijbanen uit de running vanwege losse tegels, vieze bruine randen in het bad, lekkages, bladderende verf, etc. Restaurant is niet erg best, ‘bar’ in het zwembad gaat pas laat open en waarom geen koffie? De file voor het brood is ‘s morgens behoorlijk, geklungel en eindeloos zoeken naar de naam voor de juiste broodbestelling. Wij zitten nu nog op een niet volledig volle camping maar het zwembad puilt op alle punten uit. Echt niet allemaal ellende hoor, maar sommige reacties zijn wel erg rooskleurig. De weinige pubers moeten zichzelf redden, heel veel jonge kinderen. WK voetbal(drankomzet), wat is dat?..had heel gezellig kunnen zijn! Oja, PokemonGo gym en stop.

RCN Vakantieparken, Parkmanager, 14-8-2018
hi Maartje, Bedankt voor jouw feedback. We gaan er mee aan de slag om dit te verbeteren. Groet, Laura

Sprookjesachtig omgeving!

Chantal,
20-6-2018

Heerlijke camping in werkelijk een prachtige omgeving. 10 minuutjes met de auto naar de rivier voor heel veel verkoelende uurtjes. Sprookjesachtig dorpjes en stadjes. Camping goed verzorgd. Ideaal voor kinderen in de leeftijd tot 12 jaar, ontzettend veel georganiseerd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.