Weer vandaag17°-2°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.
Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Peuterbad

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

758 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

wij zijn een aantal keer op deze camping geweest met eigen kampeermiddel. De locatie van de camping is prachtig. De inkom van de camping ook. Helaas dat je bij binnenkomst het afval al ruikt. Maar dat kan ook komen door het super mooie weer. We hadden dit jaar iets meer last van ongedierte. Het sanitair in het oude gedeelte is aan vernieuwing toe. is in de drie weken dat wij er waren maar 2x keer echt goed schoongemaakt. Zwembad moet eigenlijk voor het mooie helemaal gerenoveerd worden. Is erg verouderd en gevaarlijk. En het toezicht is minimaal. En helaas handdoekje leggen is hier dit jaar echt te erg geworden. Om 9.30 vaak alles vol terwijl er maar 10 mensen ofzo in het zwembad waren. We hebben genoten het is altijd leuk op moulin maar helaas was het voor de laatste keer. Tijd voor iets nieuws. Wens het team succes ik zou alleen de oudere dame echt ontslaan wat een onvriendelijke dame is dat.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

super

jan,
25-8-2018

plaats op ce camping was super (l9). sfeer was goed op de camping en een leuk zwambad. de bedden van ons chalet waren matig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne week gehad

Rosie,
23-8-2018

Wij zijn een week geweest in een stacaravan. De caravan was ruim en netjes. Camping is leuk! Miste alleen wat meer of grotere speeltuintje. Zwembad met verschillende glijbanen een feest. Badmeester let niet op veiligheid!! De bandenglijbaan gingen veel kinderen en dan te snel achter elkaar aan, vond dat soms vooral voor kleintjes best link. Waar ik me vooral heel erg aan heb geërgerd is het reserveren van bedjes en deze dan hele uren leeg zien. Grote kinderen komen alleen naar het zwembad gooien hun handdoek op bedje en gaan vervolgens zwemmen. Daar zou de badmeester ook op kunnen letten dat kinderen geen bedjes mogen reserveren. Überhaupt snap ik ouders ook niet dat ze ook bedjes voor kinderen bezet houden terwijl zij de hele tijd in het water zijn.

Omgeving is leuk!

Niet wat we gewent zijn

Fam. Schotman,
23-8-2018

In de afgelopen 16 jaar zijn we 4 keer naar deze camping gegaan vanwege de leuke vakanties die we hier hadden, maar helaas is het dit jaar anders. Er is veel lawaai op en rond om de camping, hier hebben we nog nooit eerder zoveel last van gehad. De camping is erg gericht op basisschool kinderen, voor deze leeftijd is de camping perfect maar onze kinderen zijn 16+, voor hun was er niks te doen. Er is weinig tot geen avond animatie, 1 keer live muziek en dat is het dan ook. Bingo, een playbackshow en andere shows waar ook volwassenen mee kunnen doen hebben we erg gemist.

Het zwembad is groot, glijbanen en genoeg lig ruimte maar helaas hij wel wat verouderd, tegels zijn stuk, en de badmeester is druk met zijn telefoon. Ook is het waterkwaliteit van het zwembad slecht, meerdere mensen gesproken met een oorontsteking, incl. onze dochter. Het sanitair is niet erg schoon en is ook wat verouderd. Het was niet zoals wij gewent zijn van RCN.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Tim Steen, parkbeheerder, Parkmanager, 31-8-2018
Wat leuk dat jullie voor de 4e keer op ons park zijn geweest. Wel jammer te lezen dat niet alles even wens was. Dank je voor jullie feedback. We zullen deze punten meenemen in onze evaluatie richting het nieuwe seizoen en hopen jullie van harte terug te zien op RCN le Moulin de la Pique of op een van de 16 andere RCN vakantieparken.

Zorgeloos verblijf

Jw,
22-8-2018

Goede plaatsen, warme douchen, fantastisch zwembad de locatie van de camping zou met coördinaten moeten worden aangegeven scheelt een stuk met zoeken

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne camping met super glijbanen.

Peter,
22-8-2018

Mooie plek met prachtig uitzicht. Heerlijk zwembad met super leuke glijbanen. Groot sportveld. Vriendelijke bediening / personeel, heerlijke pizza's en patat. Aandachtspunt: hygiëne toiletgebouw. We komen zeker nog een keer terug!

Fijne vakantie!

Jenny,
21-8-2018

Wij hebben een leuk verblijf gehad op de camping. Wij verbleven in een stacaravan welke op een rustig stukje stond en compleet was, heerlijk 2 zonnebedden op het terras en een airco!

Op de camping was de hele dag een enthousiast animatieteam met elke dag een ander programma. Het winkeltje op de camping was ideaal voor broodjes in de ochtend of een afhaal pizza/snacks. Het restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt wel de bbqavond deze was gezellig maar wel chaotisch, volgende keer vast beter georganiseerd. Het zwembad was ook leuk en erg uitgebreid, wel waren de bedjes elke ochtend al “gereserveerd” door handdoek leggers. Het toilet daar vond ik niet zo fris. Het algemeen sanitair gebruik kan ik niet over oordelen.

In de buurt waren ook leuke dingen te ontdekken zoals chateau Milandes, dorp Le roque cageac en grot maxange.

Aantal aandachtspunten

Jany en Anton,
20-8-2018

Derde keer dat we hier waren en nu ook de laatste. Prima vakantie gehad maar wel wat puntjes vergeleken met andere jaren. Dit heeft niets te maken met verwend zijn maar met een stukje klantvriendelijkheid naar je gasten toe. Niets tegen de nieuwe beheerder maar de vorige beheerders hadden naar ons idee meer feeling en inzicht in alle dagelijkse dingen.

Nieuwe beheerder bv niet 1 x over de camping zien rijden terwijl de vorige de hele dag door te zien was op de camping. Ontvangst was nu ook hallo en zoek het verder maar uit met je plattegrond. Veel mensen verkeerd zien rijden. Tuurlijk allemaal niet erg maar eerder werd je netjes naar je plek begeleid. Zijn de kleine dingen die het doen.

Personeel niet allemaal even vriendelijk. De mensen van de animatie hadden er ook niet allemaal even veel zin in. Sanitair kan ik weinig over zeggen omdat wij hier zelden gebruik van maken maar had het idee dat het idd de laatste week wel vaker en beter schoon gemaakt werd als eerder. Ik denk dat dit meer bij de gasten zelf ligt. Restaurant geen gebruik van gemaakt dit jaar. Op aankomstdag wel friet gehaald. Deze was echt niet te eten. Snacks waren wel goed. Zwembad onderhoud kan ook beter. Trap naar glijbaan, schimmel langs de rand, ongelijke tegels. Jammer, zelfde als de minigolfbaan. Slecht onderhouden waardoor balletje nooit blijft liggen. Verder zijn wij ook getuigen geweest in het begin van ratten. Heb er maar 1 gezien, gemeld en ze waren er mee bezig. Dit geloof ik ook wel en daarna geen rat meer gezien maar Mn kinderen toch niet meer in de tent laten slapen maar binnen in de caravan. Voor het idee. Nee camping is er voorlopig nog niet op vooruit gegaan. Ik hoop van harte dat rcn de genoemde zaken oppikt en hier verbetering in gaat brengen. Dan blijft dit een leuke camping. Wij komen alleen niet meer zo snel terug.

Tim Steen, parkbeheerder, Parkmanager, 31-8-2018
Wat leuk dat jullie voor de 3e keer op ons park verbleven. Ik lees helaas een aantal zaken die onze aandacht verdienen. Uiteraard doen wij onze uiterste best om iedereen een heerlijke vakantie te bezorgen. We nemen dat zeker mee in onze evaluatie richting het volgende seizoen. Ondanks uw voornemen, hopen we jullie toch graag weer terug te zien op ons park!

Gave camping

Gerdine,
20-8-2018

Leuke zwembaden, nette accommodatie. Goede service bij de receptie en t winkeltje! Bediening op terras kan beter. Verder onwijs gave camping, echte aanrader!

Leuk park

Martin k,
20-8-2018

Fijn vakantiepark,met leuk zwembad. Personeel heel vriendelijk. Bediening bij restaurant mag wel wat vlotter. Soms lang wachten om wat te bestellen. Voor de rest prima park.

Tim Steen, parkbeheerder, Parkmanager, 31-8-2018
Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.