Weer vandaag19°-1°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Peuterbad

758 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

Leuke camping met wat verbeterpunten

Jasper Ydens,
3-9-2018

We zijn hier nu voor de derde keer geweest en wat ons betreft een goede vakantie gehad. Echter zijn er wat ons betreft wel wat mindere punten ten opzichte van de eerste twee keer dat we hier zijn geweest:

Op diverse plekken zag je ratten over de plekken lopen. Er zat er zelfs één op een meter afstand van mij. (hebben we aangegeven en verder geen reactie gehad)

Sanitair werd slecht schoon gemaakt. Schoonmakers waren meer met andere dingen bezig. (ook dit aangegeven bij receptie)

Restaurant is wat minder geworden

Vanwege het weer zijn we een paar dagen eerder vertrokken en dezelfde dag stonden er weer mensen op de plek. Geld retour was niet mogelijk ondanks dat er meteen weer mensen op de plek stonden. Alles is afgehandeld zei de vrouw bij de receptie.

Ik wil graag het advies geven om het goede werk van de vorige beheerders voort te zetten. Dan zijn bovenstaande punten zo opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig mooi! Top camping en prachtige ligging

Rik van Helmond,
3-9-2018

Goed: ligging en ruime opzet camping, omgeving, zwembad, speeltuinen en -weide, beekjes en visvijver, voorzieningen, gastvrijheid, orde en netheid, vers brood.

Niet goed: slecht bereik WiFi (op plek nabij tennisbaan) en harde bedden in stacaravan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Na hele goede verhalen over dit vakantiepark deze zomer voor 2 weken hier verbleven. Vooraf nog even de beoordelingen op zoover gelezen en toch wat geschrokken van de negatieve berichten die er ineens waren (in tegenstelling tot de eerder alleen maar positieve berichten). Ik snap hier niets van wij hebben een super vakantie gehad!! Ratten? Ja eentje bij het meer zien lopen, tot grote hilariteit van onze kinderen die dachten een eekhoorn te zien. Vies sanitair? Elke dag waren er schoonmakers in de weer en deden hun best alles schoon te houden.

Onvriendelijk personeel? Integendeel!! Hele warme ontvangst. Iedereen even vriendelijk, echt niets op aan te merken.

Kinderen hebben genoten van de glijbanen en heerlijk gespeeld op het grote speelveld. Onze stacaravan was helemaal in orde (lekkere fles wijn als welkomstcadeau) en lag op 1 van de mooiste plekken (nr 49).

Mooie omgeving, genoeg te doen. Wat ons betreft echt een aanrader dit park!!

D-reizen

Twee weken in augustus op de camping RCN le Moulin de la Pique gezeten. We verbleven in een luxe stacaravan Les Milandes 6LMVA+3XL. Deze stacaravan was van alle gemakken voorzien. Goede bedden, vaatwasser, airco, ruime veranda, alles was aanwezig voor een plezierig verblijf.

De camping zelf is leuk, druk maar erg sfeervol. Op het terras gedeelte van de camping kan je heerlijk wat eten en drinken.

Voor de kinderen was er ook genoeg te doen. Iedere dag een knutselclub, een mini disco, activiteiten in en rond het zwembad, paardje rijden, alles in de Nederlandse taal, kortom ideaal voor de kinderen. Voor de volwassenen was er o.a. een wijn proeverij en een gezellige BBQ met live muziek geregeld.

We hadden op de heen weg naar de camping toe wat pech gehad maar Tim, parkmanager en zijn personeel heeft ons enorm geholpen en ze waren zeer behulpzaam. Dankzij Tim en zijn medewerkers hebben wij nog super genoten van onze vakantie.

Valt echt tegen voor een 5 sterren camping

Fam. Klemans,
2-9-2018

We hebben op basis van de goede Zoover recensies de 5 sterren camping geboekt. De camping voldoet absoluut niet aan onze verwachting!

De omgeving is prachtig en er zijn vele leuke uitstapjes te ondernemen. Ook worden er in het Dorpje Belves veel markten georganiseerd, super gezellig! Het kasteel Milandes is ook zeker een aanrader.

Wat betreft de camping wil ik graag hier vermelden dat het personeel bijzonder aardig en behulpzaam was, inclusief de beheerder. Alle positiviteit ten spijt was er toch veel wat te wensen over liet. De toiletgebouwen waren altijd ronduit smerig! De poetsploeg straalde ook niet echt uit dat ze er eens lekker tegen aan wilden gaan. Ook de gasten dragen natuurlijk ook schuld hieraan. Lampen knipperen in het toiletgebouw en worden niet gerepareerd. Altijd heel veel lawaai tot na middernacht.

Zwembad is slecht onderhouden en de glijbanen zijn gevaarlijk. De badmeester is alleen maar met zijn telefoon bezig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

+ mooie, ruime kampeerplekken met voldoende schaduw

+ Sanitair is prima ( klassiek, maar wel schoon)

+ Grootte van de camping, maakt dat de kinderen alleen over de camping kunnen

+ veel Nederlandstalig personeel.

+ mooi zwemparadijs, goed voor veel uren vermaak ( badmeester is inderdaad actief met zichzelf, persoonlijk hecht ik niet zoveel waarde aan een badmeester

+ leuke uitstapjes in de buurt (Belves, Domme, Castelnaud)

- Geen actief animatieprogramma ( weinig activiteiten voor echte kleintjes en voor andere leeftijden beperkt)

- Handdoeken leggen al voordat het zwembad open is, waardoor er vaak geen stoel meer beschikbaar is.

- Het aanbod van de kampeerwinkel is echt heel beperkt.

- restaurant goede bediening, maar eenzijdig aanbod en veel uit blik.

Wij hebben een superleuke vakantie gehad. De klachten over hygiene etc, begrijp ik echt niet. Hoewel wij er dezelfde periode hebben gezeten, heb ik dit echt heel anders ervaren.

nooit meer!

Brenda,
29-8-2018

we gingen voor het eerst, wat een positieve reviews, we dachten we komen op een topcamping.

helaas viel het dit jaar erg tegen, erg vieze toiletten, meerdere keren gemeld.

bijna week de zeep op, waren ze vergeten in te kopen. Ik zei dan koop je toch in de supermarkt. En dag later was er handzeep.

slecht onderhouden zwembad en badmeester die druk was (met zichzelf en telefoon).

En waar we stonden was een enorme overlast van ratten, echt bizar, liepen gewoon voor onze tent. We zijn meerdere keren wezen klagen, na 2 weken stonden er vallen. Maar natuurlijk veel te laat voor de aantal ratten. (dit was bij het voorste gedeelte bij de entree in de omgeving)

al met al vaak wezen klagen (dit doe ik dus normaal nooit).

Ook een officiële klachtenmail gestuurd. Dit is 2,5 week geleden, totaal geen reactie.

Vandaar mijn reactie nu hier. Echt geen aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Tim Steen, parkbeheerder, Parkmanager, 31-8-2018

Bedankt dat jullie dit jaar voor ons park kozen. Maar erg vervelend om te lezen dat diverse zaken niet naar tevredenheid waren. De ratten waren inderdaad erg vervelend. Samen met de ongediertebestrijding hebben een bestrijdingsplan opgesteld en inmiddels is de overlast heel erg verminderd. Richting volgend seizoen zullen we daar zeker tijdig en preventief maatregelen nemen. Ook zullen we zeker nog terugkomen op de gestuurde mail.

De verbeterpunten die benoemd zijn, nemen we uiteraard heel serieus en zullen dat zeker meenemen in onze evaluatie richting het komende seizoen.

Dank voor de feedback en hopen jullie van harte terug te zien op RCN le Moulin de la Pique of op een van de 16 andere RCN vakantieparken.

Fijne vakantie

Anoniem,
28-8-2018

Wij hebben hier net 2 weken erop zitten. Prima vakantie gehad. Wat hygiëne betreft er wordt idd 1x per week schoongemaakt met hoge druk spuit en verder de dag door wel 4 a 5x mensen echt zien onderhouden. Top! Ik denk dat het misschien ook wel eens slim zou zijn als je als gast de regels hanteert die er geschreven staan. Geen kinderen beneden de 8 alleen in toilet gebouw bv....of je eigen rotzooi eens meenemen vanaf de vijver als je gevist hebt. Vuilniszakken in de container en niet ernaast....en ratten? Ja bij de vijver hooguit 1 of 2 maar totaal geen last van gehad. Wij vinden dat het personeel flink hun best doet om de boel te draaien! Het is een kindvriendelijke camping onze kinderen hebben zich prima vermaakt! En top van het animatie team met een erg mooie musical show!! Leuk gedaan! We zijn 2 jaar hier geweest prachtige omgeving echt de moeite waard om dan ook op deze camping te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Tim Steen, parkbeheerder, Parkmanager, 31-8-2018
Dank voor jullie verblijf op RCN le Moulin de la Pique en fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Graag zien we jullie volgend jaar weer!

nog nooit zo enorm genoten!

myrrie,
27-8-2018

Ik snap echt niks van de negatieve recensies. misschien moet je jezelf eerst eens beter inlezen. in de informatie staat dat er geen zicht is bij het zwembad.dus dat er überhaupt iemand rondloopt is een pluspunt. kinderen tot 12jaar mogen alleen onder begeleidibg van ouders. geen activiteiten op zondag? ook dit was ons al bekend. losse tegels? nou ik heb ze moeten zoeken hoor en uiteindelijk 3 gevonden! slechte animatie..nou ze zijn echt super enthousiast. hadden zelf 2 ongemakken in de stacaravan en waren allebei in een uur door een hele vriendelijke man verholpen.

super handig dat er een bibliotheek is :) enigste wat ik wat handiger had gevonden is een wat groter winkeltje;) maar ja dan maar 10minuten rijden naar supermarche.

wij hebben echt 2 onwijs fantastische weken gehad en nog 4 dagen mogen genieten.

Tim Steen, parkbeheerder, Parkmanager, 31-8-2018
Wat leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad op ons park! En dank je voor de positieve reactie. Tot volgend jaar? :-)

We hebben een fijne vakantie gehad op deze camping. Onze mobile home was erg schoon en van alle gemakken voorzien. De camping ziet er netjes uit en vooral de zwembaden zijn een goed vermaak voor jong en oud met mooie glijbanen. De medewerkers zijn vriendelijk en enthousiast en ook de parkmanager is enthousiast en toegankelijk. Verder is het gebied rondom de camping erg mooi en is het een prima uitvalbasis voor diverse bezienswaardigheden of activiteiten. Al met al een prima vakantie.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.