Weer vandaag19°-1°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

758 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

fantastisch

johan,
21-9-2018

Het restaurant kan veel beter, is oer Hollands en no Frans.

Wat Nederlandse mannen zo prettig vinden om te zwemmen met een voetbalshort en onderbroek blijft ons een raadsel, niet hygiënisch en vuil, is nochtans in HEEL Frankrijk streng verboden, bij controle kan het de camping een ster kosten.

Sanitair is heel netjes en voldoende gepoetst, het zijn de gasten die het vies achterlaten, leven die mensen ook zo thuis ?

Verder alles meer dan prima, zelfs in september was er nog voldoende animatie voor groot en klein, vriendelijk en behulpzaam personeel, kortom een aanrader voor buiten het seizoen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geen 5 sterren waardig

Herman,
21-9-2018

Gezien de verschillende recensies hier willen we ook onze ervaring delen.

Waarom wel naar deze camping?

De ligging, de Dordogne is prachtig!

De Nederlandse gezinnen, erg leuk voor onze kids, meteen contact en vriendjes.

Onze camping plaats was ruim en volledig in de schaduw wat heerlijk was met 't mooie weer.

Maar... Ook wij gekozen voor deze camping vanwege de goede recensies en we kunnen beamen dat deze niet meer terecht zijn. Ons sanitair blok was ronduit vies. De ongeïnteresseerde dames gingen ook letterlijk met de Franse slag hier doorheen. Handdroger en föhn waren al kapot dat wij aankwamen. Hier was ook melding voor gedaan. Ook wij meermaals melding gemaakt maar 't werd niet opgelost. Zwembad veel te druk, veel handdoekjes leggers en vaak geen plaats meer om te zitten. De waardeloze badmeester keek meer op zijn mobiel als dat hij aan 't opletten was. Animatie matig en indd heel veel ratten. Wij komen dus niet weer terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goede Vakantie ! Camping aan verbetering toe.

Fam Peele,
19-9-2018

We zijn de eerste 2 weken van september geweest met 2 jonge kinderen. We hadden de Castelnaud 6 Persoons Caravan geboekt. Prima caravan met lekker terras.

Het schoonmaken van het sanitair was inderdaad minimaal. Maar voor ons niet heel belangrijk omdat wij toilet en sanitair in de caravan hadden.

Mede omdat de camping 20 % maar gevuld was was het goed te doen bij zwembad en andere faciliteiten, maar waarschijnlijk bij volle bezetting erg druk.

Aan het personeel was het helaas te zien dat het einde seizoen was, de motivatie straalde bij er niet meer vanaf. Vooral bij het niet Franse Personeel.

Dame (Nina) van Animatieteam zat tussen de gasten op het terras uitgebreid haar sexleven te bespreken, erg ongepast natuurlijk.

Maar aangezien de beheerder 0 overwicht uitstraalt en waarschijnlijk heeft zal personeel waarschijnlijk weinig aangesproken worden.

Ondanks de mindere punten toch zeker goede vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

D-reizen

Jammer, gemiste kans, veel verbetering mogelijk.

Lidwien Rouweler,
19-9-2018

Prachtige aanblik van de camping, mooie omgeving.

Sanitair niet schoon, veel klachten gehoord daarna werd het iets beter.

Supermarktje stelde niets voor, piepklein, elke morgen in een lange rij buiten wachten om brood te kunnen kopen.

Prima

Kim,
15-9-2018

Wij zijn hier op de bonnefooi aangekomen. Overal was Plek, en wij mochten overal gaan staan. De camping liep gelukkig leeg, ik weet niet of wij hier waren gaan staan als de camping helemaal vol stond. Dus bij het zwembad en op het terras plek zat en een gezellige sfeer. In de omgeving is veel te doen en te beleven. Deze camping is zeker aan te raden in het laagseizoen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Denk goed na voor je boekt.

Jos van Dam,
11-9-2018

Wat een verschillende reacties. Erg vreemd. Na bijna iedere negatieve komt een mooie reactie. Want ook wij (en vele met ons) hebben de camping als niet fris ervaren. Wij stonden achter het veld en ook daar was het wc hok echt vies. Ik wilde een keer de beheerder spreken maar die had geen tijd. Gemiste kans. Er staat een te jong team op deze camping. Deze camping schreeuwt om goede ervaren mensen die dag en nacht klaar staan voor de bezoekers. En dan bedoelen wij niet die oude grijze vrouw bij de receptie. Wat een drama is dat zeg. Wat ons ook nog te binnen schiet onze zoon van 9 kon gewoon bier kopen bij het zwembad. (strafbaar ook in frankrijk) Dit aangegeven aan de vrouw maar die haalde gewoon haar schouders op. (maar misschien kwam dit omdat wij al eerder een aanvaring met haar gehad hadden). RCN grijp in voor het te laat is. jullie hebben een pracht camping in handen zorg ervoor dat dat zo blijft. Want nu gaat het mis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Tim Steen, Parkmanager, Parkmanager, 14-12-2018

Beste Jos,

Als nieuwe beheerder van RCN Le Moulin de la Pique kijk ik terug op een bewogen eerste seizoen. Veel mensen hebben genoten van hun vakantie en er zijn mooie investeringen gerealiseerd op dit prachtige park van RCN. Tegelijkertijd waren er ook zaken die niet op het niveau waren dat wij onze gasten willen bieden. Onder andere met de feedback van onze gasten zijn we nu hard aan de slag om de service en het park nog beter te maken.

Zo zijn we druk bezig met de volgende zaken:

- De vernieuwing van een deel van de sanitair gebouwen

- De ontwikkeling van nieuwe werkwijzen in de horeca en facilitaire- en technische dienst

- De realisatie van een nieuwe snackbar

- Investeringen in het zwembad

- Nieuwe preventieve ongedierte bestrijding

Verder ben ik blij om te kunnen zeggen dat we het vaste team gaan uitbreiden. Ook zal mijn partner Kristel vanaf komend seizoen een vaste waarde zijn op ons park.

De ervaringen van het afgelopen jaar neem ik mee naar het komende jaar. Met veel plezier zijn we bezig met de voorbereidingen voor 2019 en hebben we zin om er een geweldig seizoen voor iedereen van te maken! We houden u op de hoogte via social media!

Nooit meer! Zeker geen 5* camping waardig!

Mariëtte Wittenberg,
7-9-2018

Bij aankomst kregen we een plek die niet voldeed aan onze van te voren opgegeven voorkeur. De 'grijze' dame achter de receptie zei dat dat nou eenmaal gebeurt omdat de boeking via RCN in Nederland gaat. Op aandringen mochten we naar een andere plek. Een uur later nadat we waren gesetteld kwam de betreffende dame van de receptie ons mededelen dat we weer weg moesten want er waren andere mensen aangekomen die de betreffende plaats hadden gereserveerd. Met 35 graden je boel weer in moeten pakken is geen feest!

Het sanitair was vies. We hebben een klacht ingediend bij de receptie maar er werd niets aan gedaan. Het schoonmaken bestond vooral uit spiegels poetsen en rondspuiten met veel schoonmaak middel zodat het schoon rook. Maar daadwerkelijk schoonmaken werd er niet gedaan. Het was er gewoon ranzig!

In het zwembad was sprake van achterstallig onderhoud. Tegels stuk, vies, roest op muren, trap naar glijbaan stuk. Te veel om op te noemen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping in een mooie omgeving

Co,
6-9-2018

In augustus hebben wij ruim twee weken genoten op Le Moulin de la Pique. Wij gaan ieder jaar naar een andere bestemming en vonden dit een prima camping in een mooie omgeving waar veel te doen is. Hoogtepunten vonden wij het kanoën op de Dordogne, de eetmarkt in Belvés en het bezoek aan Rocamadour (bedevaartsoort op ca. 1,5 uur rijden). De eerste dagen van ons bezoek liet de schoonmaak van het sanitair te wensen over (wij stonden op het oude gedeelte). Daarna werden er maatregelen genomen en werd het gelukkig beter. De sfeer op de camping was prima en het personeel was toegankelijk en vriendelijk. De kinderen vonden het zwembad en het speelveld geweldig. Ze hadden volop speelkameraadjes en hebben zich geen moment verveeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldige vakantie op een top park

Kees,
4-9-2018

Prachtige camping. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel waarvoor geen moeite te veel is. Uitstekend restaurant voor een prima prijs met buiten de kaart een iedere dag wisselend dagmenu. Mooie grote plekken. Top vakantie op een top park. Ga vooral zo door

Gereisd met partner in augustus 2018

aan renovatie toe

Jenny van der Blok,
4-9-2018

Tja wat moet ik zeggen. Wij hadden er zin in na alle top recensies van vorige jaren. Wij stonden in het oude gedeelte en hadden een beetje het idee dat we weggeschoven stonden. Op een klein plekje terwijl onze buren een mega plek hadden voor hetzelfde geld. Die weg viel mee daar hadden wij geen moeite mee. Had wel moeite met het smerige sanitair en de onoplettendheid van de badmeester. Op een gegeven moment hebben wij zelf een kind gered die kwam zonder enige ervaring van de glijbaan af (ok de ouders hadden ook moeten ingrijpen) maar de badmeester zat notabene voor de trappen. Die zit toch ook dat een kind die nog bijna niet kan lopen die glijbaan op gaan. Op dezelfde dag kind van die trap gevallen (omdat de trede te glad was) gat in zijn hoofd. Dus nee het zwembad daar moet echt naar gekeken worden. Achterstallig onderhoud. Op het oog prachtig maar voor de rest. Handdoekjes leggen echt vreselijk deze camping is geen 5 sterren waard.

Gereisd met vrienden in juli 2018

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.