Weer vandaag19°-1°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

4 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

Indrukwekkend goed!

Barbara,
18-10-2017

een RCN 5* camping staat voor kwaliteit maar ik vond veel meer: als team met hart en ziel samenwerken om het bezoekers naar de zin te maken, zorgzaamheid, alert op de verzorging van het terrein en o.a. de ruimtes (bijv. toiletgebouwen). Het echtpaar dat hierbij voortreffelijk leiding geeft, is zeer bepalend. Opvallend: op een avond werd er stevig onweer verwacht en de beheerder ging bij alle campinggasten langs om iedereen te waarschuwen om o.a. luifels weg te halen. Ook tijdens rustmomenten voor het personeel klaar staan om vragen te beantwoorden. Tegelijkertijd werd de gast er wel op geattendeerd dat dit wel een rustmoment van het personeel was. Leiding geven aan zo'n groot bedrijf doet een beroep op de diverse kwaliteiten van het leidinggevende echtpaar (+ betrokken kinderen). Ik kan alleen maar bevestigen dat dit betreffende echtpaar over zeer veel kwaliteiten beschikt (wat mij betreft het cijfer 10) waardoor er door het hele team met enthousiasme, grote gedrevenheid én plezier voor de bezoekers wordt gewerkt. Soms is 2+2 5 en dat was hier het geval. Ik heb een super tijd gehad van 3 - 21 mei 2017.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Fantasties

Janny Oldenburger,
16-8-2017

Het is als thuis komen dit omdat ik er al 10 jaar op een rij ben geweest en elk jaar hebben ze weer nieuwe verbeteringen aangebracht. Verder zijn ze zeer muljeu gericht wat mij erg aantrekt

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Fantastische is thuis komen

Janny Oldenburger
18-7-2016

In het voorseizoen kan het rustig zijn daar moet je van houden

Gereisd alleenreizend in mei 2015

D-reizen

Het voelt als thuis komen

Janny Oldenburger
8-7-2016

De mensen geven een gevoel van thuis komen

Gereisd alleenreizend in juni 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.