Weer vandaag22°-2°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

24 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

M. Quarles van Ufford,
7-7-2017

Moulin de la Pique is in alle opzichten een vijf sterren camping.

Het WiFi netwerk (voor 1 apparaat gratis) is zo sterk, dat zelfs in een caravan met geblindeerde ramen een goed werkende verbinding mogelijk is. Dit heb ik nog nergens zo meegemaakt.

Het sanitair is ook van buitengewone kwaliteit, vooral de zeer ruime gecombineerde douche/wastafel ruimtes vallen op.

Het parkachtige domein wordt goed en dagelijks onderhouden.

Veel beschutting op de ruime kampeerplaatsen door veel oude, maar gezonde loof en naaldbomen.

Gereisd anders in juni 2017

We verwachte een camping voor jonge kinderen, maar ook onze dochter van 12 jaar had het nog prima naar haar zin. Je komt aanrijden en ziet direct het mooie gebouw. Veel schaduw en de kampeerplekken zijn groot. Mocht je de auto niet bij de tent willen hebben staan, dan is er een parkeerplaats met erg veel schaduw. Zwembad top. Druk, maar niet hinderlijk. Glijbanen zijn top. De glijbaan met banden was een groot succes.

Sanitair wordt vaak schoongemaakt en maandags extra goed. Dan sluiten ze de boel een paar uur af en alles wordt grondig schoongemaakt. Ik, persoonlijk, vond het wel minder dat de mannen en vrouwen door elkaar is.

Restaurant was goed voor een camping.

Winkel, basis goederen te koop. s' Morgens vers brood.

Wij zijn nog nooit 2x achter elkaar naar dezelfde camping gegaan, maar dit jaar hebben we een reservering geplaatst.

Ik kan mij niet vinden in de opmerkingen van judith, enkele beoordelingen verderop.

Gereisd anders in juli 2016

Super Camping

Pauwels - Van den Bergh
2-8-2013

Voor de tweede maal op deze camping,eerste keer was in 2008 en we zijn wederom perfect ontvangen door Else-Marieke en Eelco.Daar we als Belgen in de minderheid op de camping waren voelden we ons zeer goed tussen de Nederlanders.Onze zoon heeft zich reuze geamusseerd. Wat we leuk vonden op de camping waren de dagelijkse verschillende marktkraampjes, ook het animatieteam mocht het hebben met hun activiteiten in de stralende zon en deden enorm hun best om zowel jonge als oudere kinderen vermaak te bieden.Het was ook zeer aangenaam dat Else-Marieke zogoed als al haar camping gasten kent en daardoor ook een familiale sfeer heerst op deze camping en ze staan dan ook meteen paraat als je probleempje hebt super.De camping is ook een mooie uitvalbasis om te gaan toeren.Bergerac, Monbazillac, Roccamadour, Beynac, Sarlat, Domme alles is te doen en zijn zeker de moeite waard.En als je eens geen goesting had om te koken ging je 's morgens een tafeltje reserveren en kon je genieten van het gezellige

Gereisd anders in juni 2013

2008

We zijn in 2007 drie weken naar deze camping geweest. We verbleven één week in een 4 persoons caravan en 2 weken in een 6 persoons caravan. Heel veel kleine kinderen, maar ook wel genoeg in de leeftijd 10-18. Zwembad kleiner dan op de foto, maar toch groot genoeg. Genoeg activiteiten voor de kleintjes, maar voor oudere kinderen niet veel. S'avonds weinig tot geen animatie meer. Jongeren moeten zich s'avonds rustig houden.

Gereisd anders in juli 2008
2007

Een hele leuke camping

J Blom
29-8-2007

Een hele leuke camping.Niet te massaal maar gewoon gezellig. Genoeg te doen voor de kinderen. Leuk zwembad.En een gezellig terasje met

terrasverwarmers want het kan er `s avonds flink afkoelen.Mooie ruime plaatsen op het nieuwe gedeelte en rond het speelveld.(Op het oude gedeelte soms wat klein)

Volgend jaar dus weer terug want waar

vind ik weer zo`n camping?

Gereisd anders in augustus 2007

Net terug van 2 weken op deze camping waar we een caravan van Tui hadden gehuurd. Mooie omgeving met leuke stadjes in de omgeving. Prima camping met de nodige animatie. Het is een RCN-camping dus wel heeeel veel Nederlanders. Da's soms handig/leuk maar is wel anders dan tussen de buitenlanders op een camping. In hoogseizoen lijken mij de zwembaden (zeker pierebadje voor de kleintjes) te klein om alle gasten wat te bieden. In voorseizoen echter een prima camping met de nodige faciliteiten en entertainment voor kleine kinderen.

Gereisd anders in juni 2007

Een perfecte camping in een erg mooie omgeving. Wij hadden de pech slecht weer te treffen, maar dankzij de zeer spontane, vriendelijk en deskundige medewerkers van de camping hebben we toch een supervakantie gehad. Wij hebben al heel wat campings gezien, maar deze springt er wat ons betreft met kop en schouders bovenuit. De speeltuintjes zijn erg leuk voor de kleintjes. De meiden van het animatieteam erg aardig en de bedrijfsleiding deskundig, vriendelijk en zeer behulpzaam.

Gereisd anders in juni 2007

Prima camping, vorig jaar stacaravan gehuurd, zeer grote plek. Dit jaar in het 8 persoonshuis gezeten en was lekker ruim. Animatie waren jonge meiden die het echt nog moesten leren. De zwembaden zijn ideaal en in het voorseizoen en meivakantie ook zeker niet te druk. Prijs / kwaliteit verhouding prima!

Gereisd anders in juni 2007

Sanitair is (in het hoogseizoen) onder de maat. Douches en wasbakken waren niet erg schoon, en werden pas laat in de ochtend schoongemaakt. Staanplaatsen rondom het grote veld zijn super, maar zijn ruim een jaar tevoren al volgeboekt! Blijven over de kleine en modderige (!) plekken waar niet veel te beleven valt. Animatie is leuk en goed verzorgd. Zwembad is leuk, maar heeft eigenlijk toezicht nodig. Restaurant kun je voor niet al te veel geld lekker eten. Ook binnen. Camping is wel erg duur.

Gereisd anders in april 2007

Vorig jaar zijn we in juni op deze prachtige camping geweest en dat was helemaal super. In deze maand zijn er de Happy Kids Weken en er wordt van alles georganiseerd voor peuters. Bij aankomst mochten onze kids gelijk een mooi cadeau uitzoeken, dus de stemming zat er gelijk in. Iedere dag was er van alles te doen, knustelen, koekjes bakken, poppenkast voorstellingen, kinderdansen en elke week een pannekoekenfeestje. Ook de zwembaden hier zijn super. Er waren veel gezinnen met kids van onze leeftijd, dus volop vriendjes voor allebei. 's Avonds hebben we regelmatig gebruik gemaakt van het restaurant. Daar kunnen de kinderen ook heerlijk spelen, dus wij konden rustig genieten van een roséetje.

Onze kinderen (en wij dus ook...) hebben een super vakantie gehad en dit jaar gaan we zeker weer.

Gereisd anders in maart 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.