7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

22 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad !

A.Stegeman,
23-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Mooie camping in een prachtige omgeving. Mobile home was schoon en netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super camping in "doe" omgeving

Gerwin Dijk,
20-10-2018

In juli bezochten we de camping. Gezellige drukte. Echt voor jonge gezinnen super. Kennelijk zwommen er wel eens niet camping gasten in het zwembad. Werd terecht op gecontroleerd. Omgeving maakt het om er veel op uit te trekken. Prachtig! Tip: Achter de camping ligt een welness die zeer de moeite waard is.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heerlijke week op fijne camping

Fleur,
4-10-2018

Met een groep vriendinnen een week op Moulin de la Pique doorgebracht. Wat hebben we een toptijd gehad! Super vriendelijke personeel, fantastische glijbanen (wat gaan ze hard!) en goede wijnen! De beheerder, zijn vriendin en het lieve personeel hebben er alles aan gedaan om ons thuis te laten voelen. En dat is gelukt. We komen volgend jaar zeker terug. Alleen al om ons glijbanen record te verbreken (wie sneller gaat dan 10.8 sec op de Rainbow Splash is de nieuwe winnaar..)!

Als bonus: stappen bij Le Lucky is een feest op zich. Cola en drank is even duur, dus dan weet je wel wat je moet kiezen.

fantastisch

johan,
21-9-2018

Het restaurant kan veel beter, is oer Hollands en no Frans.

Wat Nederlandse mannen zo prettig vinden om te zwemmen met een voetbalshort en onderbroek blijft ons een raadsel, niet hygiënisch en vuil, is nochtans in HEEL Frankrijk streng verboden, bij controle kan het de camping een ster kosten.

Sanitair is heel netjes en voldoende gepoetst, het zijn de gasten die het vies achterlaten, leven die mensen ook zo thuis ?

Verder alles meer dan prima, zelfs in september was er nog voldoende animatie voor groot en klein, vriendelijk en behulpzaam personeel, kortom een aanrader voor buiten het seizoen.

aan renovatie toe

Jenny van der Blok,
4-9-2018

Tja wat moet ik zeggen. Wij hadden er zin in na alle top recensies van vorige jaren. Wij stonden in het oude gedeelte en hadden een beetje het idee dat we weggeschoven stonden. Op een klein plekje terwijl onze buren een mega plek hadden voor hetzelfde geld. Die weg viel mee daar hadden wij geen moeite mee. Had wel moeite met het smerige sanitair en de onoplettendheid van de badmeester. Op een gegeven moment hebben wij zelf een kind gered die kwam zonder enige ervaring van de glijbaan af (ok de ouders hadden ook moeten ingrijpen) maar de badmeester zat notabene voor de trappen. Die zit toch ook dat een kind die nog bijna niet kan lopen die glijbaan op gaan. Op dezelfde dag kind van die trap gevallen (omdat de trede te glad was) gat in zijn hoofd. Dus nee het zwembad daar moet echt naar gekeken worden. Achterstallig onderhoud. Op het oog prachtig maar voor de rest. Handdoekjes leggen echt vreselijk deze camping is geen 5 sterren waard.

Gereisd met vrienden in juli 2018

wij zijn een aantal keer op deze camping geweest met eigen kampeermiddel. De locatie van de camping is prachtig. De inkom van de camping ook. Helaas dat je bij binnenkomst het afval al ruikt. Maar dat kan ook komen door het super mooie weer. We hadden dit jaar iets meer last van ongedierte. Het sanitair in het oude gedeelte is aan vernieuwing toe. is in de drie weken dat wij er waren maar 2x keer echt goed schoongemaakt. Zwembad moet eigenlijk voor het mooie helemaal gerenoveerd worden. Is erg verouderd en gevaarlijk. En het toezicht is minimaal. En helaas handdoekje leggen is hier dit jaar echt te erg geworden. Om 9.30 vaak alles vol terwijl er maar 10 mensen ofzo in het zwembad waren. We hebben genoten het is altijd leuk op moulin maar helaas was het voor de laatste keer. Tijd voor iets nieuws. Wens het team succes ik zou alleen de oudere dame echt ontslaan wat een onvriendelijke dame is dat.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Onze Fleur en Friso hebben genoten maar wij?

Marie-Claire van Gruijthuijsen-van Otterloo,
14-8-2018

Ik moet lachen om positieve reviews. Zou haast denken dat het familie of vrinden zijn van de huidige beheerder.

Toiletten bij receptie smerig de wc brillen echt vies. Vooral bij de aansluitpunten van de bril op de pot. Ook diverse vlekken gesignaleerd die er al dagen zitten.

Wij waren uitgegaan van de geweldige recencies van vorig jaar. Maar wij kunnen ons hier niet echt in vinden. Het zwembad verdient aandacht. Losse tegels, vieze tegels en de trap naar de glijbanen is gevaarlijk. Onze Friso heeft een paar keer zich pijn gedaan aan de trap en de tegels.

Prijs kwaliteit is niet in balans. Persoonlijk verwacht ik voor 85e per nacht (wij reizen met onze eigen de waard) een mooie plek. Raar dat sommige plekken enorm zijn en sommige erg klein.

Onze fleur en Friso hebben genoten maar wij als ouders hebben onze bedenkingen. Ik lees over beheer wissel maar ik heb geen beheer gezien tijdens ons verblijf.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Topcamping maar....

Richard,
19-7-2018

Mooie camping.Die je een echt vakantiegevoel geeft. Maar de verwachting voor deze prijsklasse is 100%. Die word niet gehaald.

-glijbanen al drie dagen buiten werking

-wc met een bordje buiten werking

-een wasmachine buiten werking, handdroger, fohn stuk. (Al twee weken)

Kan allemaal gebeuren maar de indruk mist dat het hoog op de prioriteiten lijst staat om verholpen te worden.

RCN Vakantieparken, Parkmanager, 14-8-2018

Dag Richard,

Fijn dat je Moulin de la Pique (ondanks de genoemde minpunten) bestempeld als een top camping! Bedankt voor jouw feedback, we zullen het oppakken.

Groet, Laura

Mooie camping

Marco,
27-8-2017

Mooie camping in een schitterende omgeving. Sympathieke beheerder van camping die helaas volgend jaar wordt over geplaatst. Vriendelijk klantgericht personeel. Top camping voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 12.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch!

Anita,
7-5-2017

Het is een super mooi ruim park met een heel leuk zwembad incl. glijbanen voor de kinderen. Er zijn voldoende mogelijkheden (voetbalvelden, tennisbaan, zwembad, midgetgolf, animatie) voor de kinderen om zich te vermaken en dan heb je als ouders de tijd om heerlijk te relaxen en van de mooie natuur te genieten. De beheerders van het park zijn leuke, gezellige en service gerichte mensen! Wij hebben met zijn allen genoten.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.