Weer vandaag19°-1°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

440 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

Fantastisch en we gaan zeker weer!

Bram,
10-12-2018

Wat een welkom en prachtig park. Alle faciliteiten zijn keurig en goed onderhouden. De mensen die er werken, of dat nu aan de Receptie is , in de Horeca of binnen het Recreatieteam, zijn vriendelijk en behulpzaam. Plekken zijn mooi groot en het activiteitenaanbod is leuk. De omgeving geeft allerlei mogelijkheden voor dagjes uit en volop bezienswaardigheden. Voor een gezin is het park gewoonweg TOP! Ik zou iedereen willen aanraden dit park voor een heerlijke vakantie te boeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeer de moeite waard om naar toe te gaan!

Karen Dijk,
20-10-2018

Prachtige camping op een mooie locatie!

We hebben hier met ons gezin gestaan, drie jongens die naar hartelust konden spelen, zowel een mooi groot speelveld, zwembad met drie grote glijbanen en een animatieteam die er van alles aan doet om de kinderen te vermaken! We haden een schaduwrijke plek.

De beheerder doet er alles aan om u als gast een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

In de omgeving zijn er vele bezienswaardigheden te bezoeken! Ook de wijnproeverij op de camping is een aanrader!

Een mooie, prachtige camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Haal de oude beheerders terug!

Judith Huijsman-Kruissen,
20-10-2018

Wij waren al eens eerder op deze camping geweest en dat was zo goed bevallen dat we in de meivakantie hier ook naar toe vetrokken. Helaas waren de oude parkbeheerders vertrokken en de nieuwe beheerders zijn zo onervaren dat de hele camping achteruit gaat. Zonde! Het was erg rustig en toen we aankwamen, vroeg ik of er nog bijzonderheden waren en of alles open was. Het antwoord was alles is open, geen bijzonderheden. Vervolgens bleek het dichtsbijzijnde toiletgebouw nog dicht, de andere was wel open maar bedolven onder de bladeren. Ook het restaurant was niet elke dag open. En het allerergste, de super leuke bandenglijbaan was dicht, want de pomp was stuk gevroren in de winter. Gelukkig was dat na een week opgelost. Maar die stukke tegels waar ik over lees (naar de glijbanen toe), die waren dus al in april stuk... Ik hoop dat de nieuwe beheerders beter hun best gaan doen, want het zou zonde zijn als deze prachtige camping helemaal afzakt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
Tim Steen, Parkmanager, Parkmanager, 14-12-2018

Beste Judith,

Als nieuwe beheerder van RCN Le Moulin de la Pique kijk ik terug op een bewogen eerste seizoen. Veel mensen hebben genoten van hun vakantie en er zijn mooie investeringen gerealiseerd op dit prachtige park van RCN. Tegelijkertijd waren er ook zaken die niet op het niveau waren dat wij onze gasten willen bieden. Onder andere met de feedback van onze gasten zijn we nu hard aan de slag om de service en het park nog beter te maken.

Zo zijn we druk bezig met de volgende zaken:

- De vernieuwing van een deel van de sanitair gebouwen

- De ontwikkeling van nieuwe werkwijzen in de horeca en facilitaire- en technische dienst

- De realisatie van een nieuwe snackbar

- Investeringen in het zwembad

- Nieuwe preventieve ongedierte bestrijding

Verder ben ik blij om te kunnen zeggen dat we het vaste team gaan uitbreiden. Ook zal mijn partner Kristel vanaf komend seizoen een vaste waarde zijn op ons park.

De ervaringen van het afgelopen jaar neem ik mee naar het komende jaar. Met veel plezier zijn we bezig met de voorbereidingen voor 2019 en hebben we zin om er een geweldig seizoen voor iedereen van te maken! We houden u op de hoogte via social media!

D-reizen

Geweldig gastvrij verblijf op een mooie camping

Roel Mulder,
13-10-2018

Mooie parkachtige camping met prachtige gebouwen. Ruime plaatsen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Tijdens ons 2 wekelijkse verblijf hebben we zowel van een campingplaats als van een accomodatie gebruik gemaakt. De beheerder doet er alles aan om de gasten van dienst te zijn. In het naseizoen was het heerlijk rustig en waren alle faciliteiten ruim voldoende. Zwembad was heerlijk ruim en de glijbanen geweldig! De omgeving van de camping is prachtig door alle boomgaarden, kastelen en pittoreske Franse stadjes.

Geen 5 sterren waardig

Herman,
21-9-2018

Gezien de verschillende recensies hier willen we ook onze ervaring delen.

Waarom wel naar deze camping?

De ligging, de Dordogne is prachtig!

De Nederlandse gezinnen, erg leuk voor onze kids, meteen contact en vriendjes.

Onze camping plaats was ruim en volledig in de schaduw wat heerlijk was met 't mooie weer.

Maar... Ook wij gekozen voor deze camping vanwege de goede recensies en we kunnen beamen dat deze niet meer terecht zijn. Ons sanitair blok was ronduit vies. De ongeïnteresseerde dames gingen ook letterlijk met de Franse slag hier doorheen. Handdroger en föhn waren al kapot dat wij aankwamen. Hier was ook melding voor gedaan. Ook wij meermaals melding gemaakt maar 't werd niet opgelost. Zwembad veel te druk, veel handdoekjes leggers en vaak geen plaats meer om te zitten. De waardeloze badmeester keek meer op zijn mobiel als dat hij aan 't opletten was. Animatie matig en indd heel veel ratten. Wij komen dus niet weer terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goede Vakantie ! Camping aan verbetering toe.

Fam Peele,
19-9-2018

We zijn de eerste 2 weken van september geweest met 2 jonge kinderen. We hadden de Castelnaud 6 Persoons Caravan geboekt. Prima caravan met lekker terras.

Het schoonmaken van het sanitair was inderdaad minimaal. Maar voor ons niet heel belangrijk omdat wij toilet en sanitair in de caravan hadden.

Mede omdat de camping 20 % maar gevuld was was het goed te doen bij zwembad en andere faciliteiten, maar waarschijnlijk bij volle bezetting erg druk.

Aan het personeel was het helaas te zien dat het einde seizoen was, de motivatie straalde bij er niet meer vanaf. Vooral bij het niet Franse Personeel.

Dame (Nina) van Animatieteam zat tussen de gasten op het terras uitgebreid haar sexleven te bespreken, erg ongepast natuurlijk.

Maar aangezien de beheerder 0 overwicht uitstraalt en waarschijnlijk heeft zal personeel waarschijnlijk weinig aangesproken worden.

Ondanks de mindere punten toch zeker goede vakantie gehad.

Prima

Kim,
15-9-2018

Wij zijn hier op de bonnefooi aangekomen. Overal was Plek, en wij mochten overal gaan staan. De camping liep gelukkig leeg, ik weet niet of wij hier waren gaan staan als de camping helemaal vol stond. Dus bij het zwembad en op het terras plek zat en een gezellige sfeer. In de omgeving is veel te doen en te beleven. Deze camping is zeker aan te raden in het laagseizoen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Denk goed na voor je boekt.

Jos van Dam,
11-9-2018

Wat een verschillende reacties. Erg vreemd. Na bijna iedere negatieve komt een mooie reactie. Want ook wij (en vele met ons) hebben de camping als niet fris ervaren. Wij stonden achter het veld en ook daar was het wc hok echt vies. Ik wilde een keer de beheerder spreken maar die had geen tijd. Gemiste kans. Er staat een te jong team op deze camping. Deze camping schreeuwt om goede ervaren mensen die dag en nacht klaar staan voor de bezoekers. En dan bedoelen wij niet die oude grijze vrouw bij de receptie. Wat een drama is dat zeg. Wat ons ook nog te binnen schiet onze zoon van 9 kon gewoon bier kopen bij het zwembad. (strafbaar ook in frankrijk) Dit aangegeven aan de vrouw maar die haalde gewoon haar schouders op. (maar misschien kwam dit omdat wij al eerder een aanvaring met haar gehad hadden). RCN grijp in voor het te laat is. jullie hebben een pracht camping in handen zorg ervoor dat dat zo blijft. Want nu gaat het mis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Tim Steen, Parkmanager, Parkmanager, 14-12-2018

Beste Jos,

Zo zijn we druk bezig met de volgende zaken:

- De vernieuwing van een deel van de sanitair gebouwen

- De realisatie van een nieuwe snackbar

- Investeringen in het zwembad

- Nieuwe preventieve ongedierte bestrijding

Leuke camping met wat verbeterpunten

Jasper Ydens,
3-9-2018

We zijn hier nu voor de derde keer geweest en wat ons betreft een goede vakantie gehad. Echter zijn er wat ons betreft wel wat mindere punten ten opzichte van de eerste twee keer dat we hier zijn geweest:

Op diverse plekken zag je ratten over de plekken lopen. Er zat er zelfs één op een meter afstand van mij. (hebben we aangegeven en verder geen reactie gehad)

Sanitair werd slecht schoon gemaakt. Schoonmakers waren meer met andere dingen bezig. (ook dit aangegeven bij receptie)

Restaurant is wat minder geworden

Vanwege het weer zijn we een paar dagen eerder vertrokken en dezelfde dag stonden er weer mensen op de plek. Geld retour was niet mogelijk ondanks dat er meteen weer mensen op de plek stonden. Alles is afgehandeld zei de vrouw bij de receptie.

Ik wil graag het advies geven om het goede werk van de vorige beheerders voort te zetten. Dan zijn bovenstaande punten zo opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig mooi! Top camping en prachtige ligging

Rik van Helmond,
3-9-2018

Goed: ligging en ruime opzet camping, omgeving, zwembad, speeltuinen en -weide, beekjes en visvijver, voorzieningen, gastvrijheid, orde en netheid, vers brood.

Niet goed: slecht bereik WiFi (op plek nabij tennisbaan) en harde bedden in stacaravan.

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.