WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°-2°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

128 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

Jammer, gemiste kans, veel verbetering mogelijk.

Lidwien Rouweler,
19-9-2018

Prachtige aanblik van de camping, mooie omgeving.

Sanitair niet schoon, veel klachten gehoord daarna werd het iets beter.

Supermarktje stelde niets voor, piepklein, elke morgen in een lange rij buiten wachten om brood te kunnen kopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer! Zeker geen 5* camping waardig!

Mariëtte Wittenberg,
7-9-2018

Bij aankomst kregen we een plek die niet voldeed aan onze van te voren opgegeven voorkeur. De 'grijze' dame achter de receptie zei dat dat nou eenmaal gebeurt omdat de boeking via RCN in Nederland gaat. Op aandringen mochten we naar een andere plek. Een uur later nadat we waren gesetteld kwam de betreffende dame van de receptie ons mededelen dat we weer weg moesten want er waren andere mensen aangekomen die de betreffende plaats hadden gereserveerd. Met 35 graden je boel weer in moeten pakken is geen feest!

Het sanitair was vies. We hebben een klacht ingediend bij de receptie maar er werd niets aan gedaan. Het schoonmaken bestond vooral uit spiegels poetsen en rondspuiten met veel schoonmaak middel zodat het schoon rook. Maar daadwerkelijk schoonmaken werd er niet gedaan. Het was er gewoon ranzig!

In het zwembad was sprake van achterstallig onderhoud. Tegels stuk, vies, roest op muren, trap naar glijbaan stuk. Te veel om op te noemen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping in een mooie omgeving

Co,
6-9-2018

In augustus hebben wij ruim twee weken genoten op Le Moulin de la Pique. Wij gaan ieder jaar naar een andere bestemming en vonden dit een prima camping in een mooie omgeving waar veel te doen is. Hoogtepunten vonden wij het kanoën op de Dordogne, de eetmarkt in Belvés en het bezoek aan Rocamadour (bedevaartsoort op ca. 1,5 uur rijden). De eerste dagen van ons bezoek liet de schoonmaak van het sanitair te wensen over (wij stonden op het oude gedeelte). Daarna werden er maatregelen genomen en werd het gelukkig beter. De sfeer op de camping was prima en het personeel was toegankelijk en vriendelijk. De kinderen vonden het zwembad en het speelveld geweldig. Ze hadden volop speelkameraadjes en hebben zich geen moment verveeld.

Fijne vakantie

Anoniem,
28-8-2018

Wij hebben hier net 2 weken erop zitten. Prima vakantie gehad. Wat hygiëne betreft er wordt idd 1x per week schoongemaakt met hoge druk spuit en verder de dag door wel 4 a 5x mensen echt zien onderhouden. Top! Ik denk dat het misschien ook wel eens slim zou zijn als je als gast de regels hanteert die er geschreven staan. Geen kinderen beneden de 8 alleen in toilet gebouw bv....of je eigen rotzooi eens meenemen vanaf de vijver als je gevist hebt. Vuilniszakken in de container en niet ernaast....en ratten? Ja bij de vijver hooguit 1 of 2 maar totaal geen last van gehad. Wij vinden dat het personeel flink hun best doet om de boel te draaien! Het is een kindvriendelijke camping onze kinderen hebben zich prima vermaakt! En top van het animatie team met een erg mooie musical show!! Leuk gedaan! We zijn 2 jaar hier geweest prachtige omgeving echt de moeite waard om dan ook op deze camping te verblijven.

Tim Steen, parkbeheerder, Parkmanager, 31-8-2018
Dank voor jullie verblijf op RCN le Moulin de la Pique en fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Graag zien we jullie volgend jaar weer!

super

jan,
25-8-2018

plaats op ce camping was super (l9). sfeer was goed op de camping en een leuk zwambad. de bedden van ons chalet waren matig.

Niet wat we gewent zijn

Fam. Schotman,
23-8-2018

In de afgelopen 16 jaar zijn we 4 keer naar deze camping gegaan vanwege de leuke vakanties die we hier hadden, maar helaas is het dit jaar anders. Er is veel lawaai op en rond om de camping, hier hebben we nog nooit eerder zoveel last van gehad. De camping is erg gericht op basisschool kinderen, voor deze leeftijd is de camping perfect maar onze kinderen zijn 16+, voor hun was er niks te doen. Er is weinig tot geen avond animatie, 1 keer live muziek en dat is het dan ook. Bingo, een playbackshow en andere shows waar ook volwassenen mee kunnen doen hebben we erg gemist.

Het zwembad is groot, glijbanen en genoeg lig ruimte maar helaas hij wel wat verouderd, tegels zijn stuk, en de badmeester is druk met zijn telefoon. Ook is het waterkwaliteit van het zwembad slecht, meerdere mensen gesproken met een oorontsteking, incl. onze dochter. Het sanitair is niet erg schoon en is ook wat verouderd. Het was niet zoals wij gewent zijn van RCN.

Tim Steen, parkbeheerder, Parkmanager, 31-8-2018
Wat leuk dat jullie voor de 4e keer op ons park zijn geweest. Wel jammer te lezen dat niet alles even wens was. Dank je voor jullie feedback. We zullen deze punten meenemen in onze evaluatie richting het nieuwe seizoen en hopen jullie van harte terug te zien op RCN le Moulin de la Pique of op een van de 16 andere RCN vakantieparken.

Fijne camping op mooie plek gelegen

Wendy,
19-8-2018

Fijne camping! Wij stonden op een ruime plaats met uitzicht op het speelveld. Toiletgebouw, nieuw en schoon. Zwembad goed voor uren zwemplezier, wel erg druk. Personeel erg vriendelijk en hulpvaardig. Konijntjes en eekhoorn gezien, geen (water)ratten. Enige minpunt is dat je de weg goed hoort.

Snap niets van het gemopper en de slechte recensies. Fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader en ook een mooie omgeving.

Desiree,
13-8-2018

Heerlijke camping: vooral van de glijbanen bij het zwembad hebben de kinderen genoten! We hadden een stacaravan op een zeer rustige plek, in de schaduw - niet te dicht bij anderen. Lekker rustig kunnen lezen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie plaatjes vullen geen gaatjes

urtmensch,
10-8-2018

Ook wij gingen met hoge verwachtingen naar deze mooi aangelegde camping en werden teleurgesteld. Zeker omdat wij afkwamen van een camping aan de kust die met recht 5 sterren verdiende. Wat een verschil:moderne, grote toiletgebouwen die regelmatig gereinigd werden versus drukke, vieze kleine hokjes bij Moulin, zwembad met voldoende ruimte voor ligbedden en strenge (maar wel oplettende!) badmeesters versus één appende badmeester. Het restaurant bij Moulin heeft zich blijkbaar aangepast aan de wens van de meerderheid van haar NL stamgasten;verwacht dus geen haute cuisine of traditionele Franse keuken maar eerder frikandel, kipsate of gepureerde wortel op het menu. De kampeerplek (ruim vantevoren gereserveerd, mooi plekje volgens touroperator) lag tegenover een chemisch toilet (plekken 17 t/m 24), niet vermeld op kaart!) Ook veel hinder van D710. Uiteindelijk eerder vertrokken en een fijne tussenstop in Parijs heeft de vakantie gered.

Moulin de la piqeerd..

Vincent,
10-8-2018

Als je een 5 sterren camping boekt en je 85 euro per nacht betaalt dan verwacht je ook 5 sterren.

De 5 sterren zijn ooit toebedeeld aan de hand van de faciliteiten zoals tennisveld en glijbanen in het zwembad.

Bij 5 sterren verwacht ik ook:

* geen rondlopende ratten of waterratten.

* schoon sanitair.

* geen wachtrijen bij de douches.

* geen wachtrij bij het brood afhalen ' s

ochtends.

* bij het huren van een koelkast een

tafelmodel ipv koelboxafmeting.

* perfect onderhouden zwembad zonder

dooie palmbomen, loslatende voegen,

loslatend folie en voldoende toezicht.

* voldoende ligbedden.

* enthousiaste en afwisselende animatie.

* activiteiten voor oudere jeugd 14+.

De camping ligt ook nog eens aan een vrije drukke D weg en aan spoorbaan.

Dit geeft niet echt een 5 sterren gevoel.

De staanplaatsen zijn qua afmeting wisselend van grootte.

Ofwel dit was een eenmalig bezoek aan Camping Gepiqeerd.

Pluspunt: veel vis in vijver!

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.