WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°2°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

200 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

We hebben er een geweldige tijd gehad.

H. Makkinga,
27-10-2018

Het is een camping met veel voorzieningen, net sanitair met prima warm water. het sanitair werd goed schoon gehouden. Verder animatie, zwembad , restaurant met groot terras.

Gereisd met partner in juli 2018

In september hebben wij genoten van onze vakantie op le moulin de la pique. De camping is mooi en schoon. We hebben gewandeld in de prachtige omgeving. Wandeling naar het mooie dorp Belvès is al de moeite waard (ongeveer 3 kwartier). De beheerder is een jonge, enthousiaste man met om zich heen een goed team. Zo werd er een wijnproeverij en een jeu de boulesavond met buffet georganiseerd, hetgeen erg gezellig was. Enig minpuntje wat ons opviel, was dat het sanitair wat aan vervanging toe is. Sanitair werd wel goed schoongehouden, waardoor het niet storend was. Kortom een aanrader, zeker ook in het laagseizoen.

Gereisd met partner in september 2018

Sterren camping, schijn bedriegt.

Gerrie en Dick van de Streek,
4-10-2018

Na een week in Port l 'Epine (Bretagne) verbleven wij ook in een tent van touroperator op deze camping in de Dordogne. Ook hier ontvangst door enthousiaste beheerders van touroperator. Alle waardering!

Camping heeft prima faciliteiten en ligt in een prachtige omgeving.

Wij sluiten ons aan bij opmerkingen in een vorige recensie met betrekking tot het onderhoud en de opstelling van het RCN personeel (dus niet touroperator medewerkers).

De plekken werden slecht onderhouden. Om fatsoenlijk voor de tent te kunnen zitten hebben wij zelf takken enz moeten wegknippen. Aan alles was inderdaad te zien dat het tegen het einde van het seizoen liep. Weinig enthousiasme van het RCN-personeel bij vragen. Schouderophalend en niet op zoek naar een oplossing.

Zwembad was prima! Sanitair slecht schoongemaakt. De schoonmaaksters keken of er geen zichtbare smerigheid was en gingen vervolgens snel verder.

Bij de afvalcontainers schoot regelmatig een rat langs je voeten....

Gereisd met partner in september 2018
Tim Steen, Parkmanager, Parkmanager, 14-12-2018

Beste Gerrie en Dick,

Als nieuwe beheerder van RCN Le Moulin de la Pique kijk ik terug op een bewogen eerste seizoen. Veel mensen hebben genoten van hun vakantie en er zijn mooie investeringen gerealiseerd op dit prachtige park van RCN. Tegelijkertijd waren er ook zaken die niet op het niveau waren dat wij onze gasten willen bieden. Onder andere met de feedback van onze gasten zijn we nu hard aan de slag om de service en het park nog beter te maken.

Zo zijn we druk bezig met de volgende zaken:

- De vernieuwing van een deel van de sanitair gebouwen

- De ontwikkeling van nieuwe werkwijzen in de horeca en facilitaire- en technische dienst

- De realisatie van een nieuwe snackbar

- Investeringen in het zwembad

- Nieuwe preventieve ongedierte bestrijding

Verder ben ik blij om te kunnen zeggen dat we het vaste team gaan uitbreiden. Ook zal mijn partner Kristel vanaf komend seizoen een vaste waarde zijn op ons park.

De ervaringen van het afgelopen jaar neem ik mee naar het komende jaar. Met veel plezier zijn we bezig met de voorbereidingen voor 2019 en hebben we zin om er een geweldig seizoen voor iedereen van te maken! We houden u op de hoogte!

D-reizen

Jammer, gemiste kans, veel verbetering mogelijk.

Lidwien Rouweler,
19-9-2018

Prachtige aanblik van de camping, mooie omgeving.

Sanitair niet schoon, veel klachten gehoord daarna werd het iets beter.

Supermarktje stelde niets voor, piepklein, elke morgen in een lange rij buiten wachten om brood te kunnen kopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer! Zeker geen 5* camping waardig!

Mariëtte Wittenberg,
7-9-2018

Bij aankomst kregen we een plek die niet voldeed aan onze van te voren opgegeven voorkeur. De 'grijze' dame achter de receptie zei dat dat nou eenmaal gebeurt omdat de boeking via RCN in Nederland gaat. Op aandringen mochten we naar een andere plek. Een uur later nadat we waren gesetteld kwam de betreffende dame van de receptie ons mededelen dat we weer weg moesten want er waren andere mensen aangekomen die de betreffende plaats hadden gereserveerd. Met 35 graden je boel weer in moeten pakken is geen feest!

Het sanitair was vies. We hebben een klacht ingediend bij de receptie maar er werd niets aan gedaan. Het schoonmaken bestond vooral uit spiegels poetsen en rondspuiten met veel schoonmaak middel zodat het schoon rook. Maar daadwerkelijk schoonmaken werd er niet gedaan. Het was er gewoon ranzig!

In het zwembad was sprake van achterstallig onderhoud. Tegels stuk, vies, roest op muren, trap naar glijbaan stuk. Te veel om op te noemen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping in een mooie omgeving

Co,
6-9-2018

In augustus hebben wij ruim twee weken genoten op Le Moulin de la Pique. Wij gaan ieder jaar naar een andere bestemming en vonden dit een prima camping in een mooie omgeving waar veel te doen is. Hoogtepunten vonden wij het kanoën op de Dordogne, de eetmarkt in Belvés en het bezoek aan Rocamadour (bedevaartsoort op ca. 1,5 uur rijden). De eerste dagen van ons bezoek liet de schoonmaak van het sanitair te wensen over (wij stonden op het oude gedeelte). Daarna werden er maatregelen genomen en werd het gelukkig beter. De sfeer op de camping was prima en het personeel was toegankelijk en vriendelijk. De kinderen vonden het zwembad en het speelveld geweldig. Ze hadden volop speelkameraadjes en hebben zich geen moment verveeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldige vakantie op een top park

Kees,
4-9-2018

Prachtige camping. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel waarvoor geen moeite te veel is. Uitstekend restaurant voor een prima prijs met buiten de kaart een iedere dag wisselend dagmenu. Mooie grote plekken. Top vakantie op een top park. Ga vooral zo door

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne vakantie

Anoniem,
28-8-2018

Wij hebben hier net 2 weken erop zitten. Prima vakantie gehad. Wat hygiëne betreft er wordt idd 1x per week schoongemaakt met hoge druk spuit en verder de dag door wel 4 a 5x mensen echt zien onderhouden. Top! Ik denk dat het misschien ook wel eens slim zou zijn als je als gast de regels hanteert die er geschreven staan. Geen kinderen beneden de 8 alleen in toilet gebouw bv....of je eigen rotzooi eens meenemen vanaf de vijver als je gevist hebt. Vuilniszakken in de container en niet ernaast....en ratten? Ja bij de vijver hooguit 1 of 2 maar totaal geen last van gehad. Wij vinden dat het personeel flink hun best doet om de boel te draaien! Het is een kindvriendelijke camping onze kinderen hebben zich prima vermaakt! En top van het animatie team met een erg mooie musical show!! Leuk gedaan! We zijn 2 jaar hier geweest prachtige omgeving echt de moeite waard om dan ook op deze camping te verblijven.

Tim Steen, parkbeheerder, Parkmanager, 31-8-2018
Dank voor jullie verblijf op RCN le Moulin de la Pique en fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Graag zien we jullie volgend jaar weer!

super

jan,
25-8-2018

plaats op ce camping was super (l9). sfeer was goed op de camping en een leuk zwambad. de bedden van ons chalet waren matig.

Niet wat we gewent zijn

Fam. Schotman,
23-8-2018

In de afgelopen 16 jaar zijn we 4 keer naar deze camping gegaan vanwege de leuke vakanties die we hier hadden, maar helaas is het dit jaar anders. Er is veel lawaai op en rond om de camping, hier hebben we nog nooit eerder zoveel last van gehad. De camping is erg gericht op basisschool kinderen, voor deze leeftijd is de camping perfect maar onze kinderen zijn 16+, voor hun was er niks te doen. Er is weinig tot geen avond animatie, 1 keer live muziek en dat is het dan ook. Bingo, een playbackshow en andere shows waar ook volwassenen mee kunnen doen hebben we erg gemist.

Het zwembad is groot, glijbanen en genoeg lig ruimte maar helaas hij wel wat verouderd, tegels zijn stuk, en de badmeester is druk met zijn telefoon. Ook is het waterkwaliteit van het zwembad slecht, meerdere mensen gesproken met een oorontsteking, incl. onze dochter. Het sanitair is niet erg schoon en is ook wat verouderd. Het was niet zoals wij gewent zijn van RCN.

Tim Steen, parkbeheerder, Parkmanager, 31-8-2018
Wat leuk dat jullie voor de 4e keer op ons park zijn geweest. Wel jammer te lezen dat niet alles even wens was. Dank je voor jullie feedback. We zullen deze punten meenemen in onze evaluatie richting het nieuwe seizoen en hopen jullie van harte terug te zien op RCN le Moulin de la Pique of op een van de 16 andere RCN vakantieparken.

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.