WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°-2°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

96 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

We hebben er een geweldige tijd gehad.

H. Makkinga,
27-10-2018

Het is een camping met veel voorzieningen, net sanitair met prima warm water. het sanitair werd goed schoon gehouden. Verder animatie, zwembad , restaurant met groot terras.

Gereisd met partner in juli 2018

In september hebben wij genoten van onze vakantie op le moulin de la pique. De camping is mooi en schoon. We hebben gewandeld in de prachtige omgeving. Wandeling naar het mooie dorp Belvès is al de moeite waard (ongeveer 3 kwartier). De beheerder is een jonge, enthousiaste man met om zich heen een goed team. Zo werd er een wijnproeverij en een jeu de boulesavond met buffet georganiseerd, hetgeen erg gezellig was. Enig minpuntje wat ons opviel, was dat het sanitair wat aan vervanging toe is. Sanitair werd wel goed schoongehouden, waardoor het niet storend was. Kortom een aanrader, zeker ook in het laagseizoen.

Gereisd met partner in september 2018

Sterren camping, schijn bedriegt.

Gerrie en Dick van de Streek,
4-10-2018

Na een week in Port l 'Epine (Bretagne) verbleven wij ook in een tent van touroperator op deze camping in de Dordogne. Ook hier ontvangst door enthousiaste beheerders van touroperator. Alle waardering!

Camping heeft prima faciliteiten en ligt in een prachtige omgeving.

Wij sluiten ons aan bij opmerkingen in een vorige recensie met betrekking tot het onderhoud en de opstelling van het RCN personeel (dus niet touroperator medewerkers).

De plekken werden slecht onderhouden. Om fatsoenlijk voor de tent te kunnen zitten hebben wij zelf takken enz moeten wegknippen. Aan alles was inderdaad te zien dat het tegen het einde van het seizoen liep. Weinig enthousiasme van het RCN-personeel bij vragen. Schouderophalend en niet op zoek naar een oplossing.

Zwembad was prima! Sanitair slecht schoongemaakt. De schoonmaaksters keken of er geen zichtbare smerigheid was en gingen vervolgens snel verder.

Bij de afvalcontainers schoot regelmatig een rat langs je voeten....

Gereisd met partner in september 2018
Tim Steen, Parkmanager, Parkmanager, 14-12-2018

Beste Gerrie en Dick,

Als nieuwe beheerder van RCN Le Moulin de la Pique kijk ik terug op een bewogen eerste seizoen. Veel mensen hebben genoten van hun vakantie en er zijn mooie investeringen gerealiseerd op dit prachtige park van RCN. Tegelijkertijd waren er ook zaken die niet op het niveau waren dat wij onze gasten willen bieden. Onder andere met de feedback van onze gasten zijn we nu hard aan de slag om de service en het park nog beter te maken.

Zo zijn we druk bezig met de volgende zaken:

- De vernieuwing van een deel van de sanitair gebouwen

- De ontwikkeling van nieuwe werkwijzen in de horeca en facilitaire- en technische dienst

- De realisatie van een nieuwe snackbar

- Investeringen in het zwembad

- Nieuwe preventieve ongedierte bestrijding

Verder ben ik blij om te kunnen zeggen dat we het vaste team gaan uitbreiden. Ook zal mijn partner Kristel vanaf komend seizoen een vaste waarde zijn op ons park.

De ervaringen van het afgelopen jaar neem ik mee naar het komende jaar. Met veel plezier zijn we bezig met de voorbereidingen voor 2019 en hebben we zin om er een geweldig seizoen voor iedereen van te maken! We houden u op de hoogte!

D-reizen

Geweldige vakantie op een top park

Kees,
4-9-2018

Prachtige camping. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel waarvoor geen moeite te veel is. Uitstekend restaurant voor een prima prijs met buiten de kaart een iedere dag wisselend dagmenu. Mooie grote plekken. Top vakantie op een top park. Ga vooral zo door

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeer Mooie Park achtige camping

Jack Hovingh,
9-8-2018

Erg mooi aangelegde camping Park achtig Met Oude gebouwen, met erg mooi zwemparadijs. Grote speelweide voor kinderen. dit gedeelte schaduw rijke plaatsen.

Rechter gedeelte (oude) visvijver, met karpers van ongeveer 60 cm. Deze zijde is de zonnige kant hier ook goede satelliet ontvangst. Omtrek vele kastelen.;

ongeveer 40 km Z.W. van Sarlat.

Geweldig mooi

Kirsten,
6-7-2018

Super mooie camping!

Het meeste personeel, op 2 na spreken Nederlands, mooie zwembaden en glijbanen, waarvan er 1 een beetje verwarmd is.

Broodjes zijn elke ochtend op bestelling op te halen in het winkeltje.

Belves is erg mooi, alleen je kon merken dat we nog in het voorseizoen waren, want de boerenmarkt die er op dinsdag zou zijn was er niet, en het gezellige eten op het marktplein op woensdagavond was er ook niet.

Enige nadeel van de camping was dat onze tent (geboekt bij koko) vol met muizen zat!

Maar we komen zeker eens terug over een aantal jaar!!!

Geweldig aanrader

Harry d H,
2-6-2018

Zeer goede gastvrijheid.

Mooi chalet. Bijna alles Nederlands. Helaas de folders niet,ook is niet vermeld dat fietsen gevaarlijk is.

Gezellige familiecamping

Angelien,
13-1-2018

Sanitair en voorzieningen voor kinderen

Gereisd met partner in augustus 2017

Het was er fantastisch,vriendelijke ontvangst

Rojah Dijkhuizen,
20-8-2017

De sfeer,de zeer ruime plaatsen en de op donderdag gezamelijke pizza en bbq,heel gezellig!

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig!

familie Mertens- Westerwoudt,
18-8-2017

Geweldige camping, jammer dat het stel dat dit gerealiseerd heeft er volgend jaar niet meer is! Echt treurig dat RCN niet door heeft dat het de chemie van stel en inmiddels het hele gezin de key factor in het succes van deze camping is!

Gereisd met partner in juni 2017

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.