WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°-2°
7,5

Omschrijving
Camping RCN Le Moulin de la Pique ligt in Belvès in Frankrijk. Hier vind je nette mobilehomes en schoon sanitair, maar ook fijne zwembaden met drie grote glijbanen, een groot speelveld en animatie. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen erg geschikt. Tip: de wijnproeverij op de camping en achter de camping ligt een wellnessresort.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

759 reviews over Camping RCN Le Moulin de la Pique in het Nederlands

Goed herstel na vele klachten

Cor Rijb,
25-2-2019

Met caravan op 99 prima plek .

Er moet nog veel werk gedaan worden maar zo te zien zijn ze goed bezig.

Heel veel te doen op en buiten de camping.

Animatie super Kano langs de Kastelen, sarlat, noem maar op.

Als ze hun schouders eronder zetten zijn er mogelijkheden zat en dan zeker een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch en we gaan zeker weer!

Bram,
10-12-2018

Wat een welkom en prachtig park. Alle faciliteiten zijn keurig en goed onderhouden. De mensen die er werken, of dat nu aan de Receptie is , in de Horeca of binnen het Recreatieteam, zijn vriendelijk en behulpzaam. Plekken zijn mooi groot en het activiteitenaanbod is leuk. De omgeving geeft allerlei mogelijkheden voor dagjes uit en volop bezienswaardigheden. Voor een gezin is het park gewoonweg TOP! Ik zou iedereen willen aanraden dit park voor een heerlijke vakantie te boeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

We hebben er een geweldige tijd gehad.

H. Makkinga,
27-10-2018

Het is een camping met veel voorzieningen, net sanitair met prima warm water. het sanitair werd goed schoon gehouden. Verder animatie, zwembad , restaurant met groot terras.

Gereisd met partner in juli 2018

D-reizen

Heerlijke vakantie gehad !

A.Stegeman,
23-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Mooie camping in een prachtige omgeving. Mobile home was schoon en netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2018

Super camping in "doe" omgeving

Gerwin Dijk,
20-10-2018

In juli bezochten we de camping. Gezellige drukte. Echt voor jonge gezinnen super. Kennelijk zwommen er wel eens niet camping gasten in het zwembad. Werd terecht op gecontroleerd. Omgeving maakt het om er veel op uit te trekken. Prachtig! Tip: Achter de camping ligt een welness die zeer de moeite waard is.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zeer de moeite waard om naar toe te gaan!

Karen Dijk,
20-10-2018

Prachtige camping op een mooie locatie!

We hebben hier met ons gezin gestaan, drie jongens die naar hartelust konden spelen, zowel een mooi groot speelveld, zwembad met drie grote glijbanen en een animatieteam die er van alles aan doet om de kinderen te vermaken! We haden een schaduwrijke plek.

De beheerder doet er alles aan om u als gast een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

In de omgeving zijn er vele bezienswaardigheden te bezoeken! Ook de wijnproeverij op de camping is een aanrader!

Een mooie, prachtige camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Haal de oude beheerders terug!

Judith Huijsman-Kruissen,
20-10-2018

Wij waren al eens eerder op deze camping geweest en dat was zo goed bevallen dat we in de meivakantie hier ook naar toe vetrokken. Helaas waren de oude parkbeheerders vertrokken en de nieuwe beheerders zijn zo onervaren dat de hele camping achteruit gaat. Zonde! Het was erg rustig en toen we aankwamen, vroeg ik of er nog bijzonderheden waren en of alles open was. Het antwoord was alles is open, geen bijzonderheden. Vervolgens bleek het dichtsbijzijnde toiletgebouw nog dicht, de andere was wel open maar bedolven onder de bladeren. Ook het restaurant was niet elke dag open. En het allerergste, de super leuke bandenglijbaan was dicht, want de pomp was stuk gevroren in de winter. Gelukkig was dat na een week opgelost. Maar die stukke tegels waar ik over lees (naar de glijbanen toe), die waren dus al in april stuk... Ik hoop dat de nieuwe beheerders beter hun best gaan doen, want het zou zonde zijn als deze prachtige camping helemaal afzakt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
Tim Steen, Parkmanager, Parkmanager, 14-12-2018

Beste Judith,

Als nieuwe beheerder van RCN Le Moulin de la Pique kijk ik terug op een bewogen eerste seizoen. Veel mensen hebben genoten van hun vakantie en er zijn mooie investeringen gerealiseerd op dit prachtige park van RCN. Tegelijkertijd waren er ook zaken die niet op het niveau waren dat wij onze gasten willen bieden. Onder andere met de feedback van onze gasten zijn we nu hard aan de slag om de service en het park nog beter te maken.

Zo zijn we druk bezig met de volgende zaken:

- De vernieuwing van een deel van de sanitair gebouwen

- De ontwikkeling van nieuwe werkwijzen in de horeca en facilitaire- en technische dienst

- De realisatie van een nieuwe snackbar

- Investeringen in het zwembad

- Nieuwe preventieve ongedierte bestrijding

Verder ben ik blij om te kunnen zeggen dat we het vaste team gaan uitbreiden. Ook zal mijn partner Kristel vanaf komend seizoen een vaste waarde zijn op ons park.

De ervaringen van het afgelopen jaar neem ik mee naar het komende jaar. Met veel plezier zijn we bezig met de voorbereidingen voor 2019 en hebben we zin om er een geweldig seizoen voor iedereen van te maken! We houden u op de hoogte via social media!

Geweldig gastvrij verblijf op een mooie camping

Roel Mulder,
13-10-2018

Mooie parkachtige camping met prachtige gebouwen. Ruime plaatsen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Tijdens ons 2 wekelijkse verblijf hebben we zowel van een campingplaats als van een accomodatie gebruik gemaakt. De beheerder doet er alles aan om de gasten van dienst te zijn. In het naseizoen was het heerlijk rustig en waren alle faciliteiten ruim voldoende. Zwembad was heerlijk ruim en de glijbanen geweldig! De omgeving van de camping is prachtig door alle boomgaarden, kastelen en pittoreske Franse stadjes.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

In september hebben wij genoten van onze vakantie op le moulin de la pique. De camping is mooi en schoon. We hebben gewandeld in de prachtige omgeving. Wandeling naar het mooie dorp Belvès is al de moeite waard (ongeveer 3 kwartier). De beheerder is een jonge, enthousiaste man met om zich heen een goed team. Zo werd er een wijnproeverij en een jeu de boulesavond met buffet georganiseerd, hetgeen erg gezellig was. Enig minpuntje wat ons opviel, was dat het sanitair wat aan vervanging toe is. Sanitair werd wel goed schoongehouden, waardoor het niet storend was. Kortom een aanrader, zeker ook in het laagseizoen.

Gereisd met partner in september 2018

Sterren camping, schijn bedriegt.

Gerrie en Dick van de Streek,
4-10-2018

Na een week in Port l 'Epine (Bretagne) verbleven wij ook in een tent van touroperator op deze camping in de Dordogne. Ook hier ontvangst door enthousiaste beheerders van touroperator. Alle waardering!

Camping heeft prima faciliteiten en ligt in een prachtige omgeving.

Wij sluiten ons aan bij opmerkingen in een vorige recensie met betrekking tot het onderhoud en de opstelling van het RCN personeel (dus niet touroperator medewerkers).

De plekken werden slecht onderhouden. Om fatsoenlijk voor de tent te kunnen zitten hebben wij zelf takken enz moeten wegknippen. Aan alles was inderdaad te zien dat het tegen het einde van het seizoen liep. Weinig enthousiasme van het RCN-personeel bij vragen. Schouderophalend en niet op zoek naar een oplossing.

Zwembad was prima! Sanitair slecht schoongemaakt. De schoonmaaksters keken of er geen zichtbare smerigheid was en gingen vervolgens snel verder.

Bij de afvalcontainers schoot regelmatig een rat langs je voeten....

Gereisd met partner in september 2018
Tim Steen, Parkmanager, Parkmanager, 14-12-2018

Beste Gerrie en Dick,

Zo zijn we druk bezig met de volgende zaken:

- De vernieuwing van een deel van de sanitair gebouwen

- De realisatie van een nieuwe snackbar

- Investeringen in het zwembad

- Nieuwe preventieve ongedierte bestrijding

De ervaringen van het afgelopen jaar neem ik mee naar het komende jaar. Met veel plezier zijn we bezig met de voorbereidingen voor 2019 en hebben we zin om er een geweldig seizoen voor iedereen van te maken! We houden u op de hoogte!

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Le Moulin de la Pique in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Le Moulin de la Pique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.