Camping RCN Le Moulin de la Pique

Camping RCN Le Moulin de la Pique
7,5

62 tips over Camping RCN Le Moulin de la Pique

Familie, 26-7-2018
Overnachtingsadres op ca 1,5 uur rijden vanaf de camping zodat je 's morgens fris en fruitig aankomt, Le parc des 4 saisons in Correze. Heerlijk adres om te ontstressen voor een nacht (of een paar meer) zodat je op Le Moulin uitgerust de tent en parkeerplek kunt opbouwen. Aanrader!
Bianca Rodenburg, 18-7-2015

Bezoek aan Sarlat, kasteel Castelnaud is leuk voor kinderen. Op woensdagavond eten in Belves is echt een must! Op met dorpplein staan lange tafels en overal verschillende kraampjes waar je eten kunt kopen. Je schuift aan en onder genot van muziek geniet je met locale bevolking van het eten, een aanrader!

Koop vooraf een opblaasband omdat de camping over een glijbaan beschikt waar je vanaf gaat met band. Zonder band is deze glijbaan niet te doen, band eventueel ook op camping te koop

Susanne, 5-7-2015

De douche gelegenheid in het midden van de camping, heft aan het einde van de dag vaak koud water tijdens het douchen en afwassen, daardoor ben je genoodzaakt om uit te wijken, naar 1 van de andere gebouwen en bij 1 douche blijft het water lopen, vandaar een iets minder cijfer voor het sanitair. Verder voldoet het prima.

Tip: de wandelroutes nog even controleren op spellingsfouten en ontbrekende woorden.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

Bekker, 18-9-2014
Of je met eigen caravan, tent of camper gaat of een accommodatie huurt, alle plekken zijn mooi en ruim.
Jaap, 1-9-2014

1 de routes zijn aangegeven met palen met een gele kop. Deze palen staan soms voorbij de afslag. Goed opletten om niet fout te rijden is nodig. Als je verkeerd rijd dan heb je bijna zeker een extra pittig klimmetje in de route. Neem de kaart wel mee.

2 kijk uit bij het afdalen vanwege grind rotsblokken en boomstammen.

3 neem een telefoon mee voor noodgevallen, want het is erg rustig.

4 de routes zijn tussen de 6 en 16,5 km lang en zijn goed te combineren.

Henri Koppen, 1-9-2014
Woensdag avond Belves eten op het dorpsplein. Voor ons echt een hoogtepunt!

brenda van kalkeren, 25-8-2014

Geen aanrader voor ouder jeugd er is voor hen weinig tot niets te doen.

Check bij boeking de grote van de staplaats er zit veel verschil in grote!

Houdt bij het reserveren van een koelkast er rekening mee dat dit echt gen tafelmodel is maar een piepklein koelkastje waar je amper 2 flessen in kan zetten of een mini mobicooler.

Sarlat bezoeken maar niet op een marktdag.

Kanoen op de Versere zeer mooie natuur de ijsvogels schieten langs je heen. Met opstapplek les Monastir.

Jolanda de Bok, 17-8-2014
Wifi gratis maken. Je moet er nu voor betalen. Dit vind ik niet meer van deze tijd. Bij een 5 sterren camping verwacht ik dit wel
Martijn, 13-8-2014
Pak bij slecht weer op de camping de auto! Grote kans dat het 20 km verderop wel mooi weer is!
Carola van Beek, 13-8-2014
Het koelt s'avonds best hard af en alles wordt vochtig. Dus neem een vest en een lange broek mee. Wat wij heel leuk vonden, Kano varen, grotten bezoeken, Monpazier en Sarlat.