Genoten op een mooie camping met prachtige ligging

Review geschreven door Sanne

Genoten op een mooie camping met prachtige ligging

Sanne,
7-10-2018

In september hebben wij genoten van onze vakantie op le moulin de la pique. De camping is mooi en schoon. We hebben gewandeld in de prachtige omgeving. Wandeling naar het mooie dorp Belvès is al de moeite waard (ongeveer 3 kwartier). De beheerder is een jonge, enthousiaste man met om zich heen een goed team. Zo werd er een wijnproeverij en een jeu de boulesavond met buffet georganiseerd, hetgeen erg gezellig was. Enig minpuntje wat ons opviel, was dat het sanitair wat aan vervanging toe is. Sanitair werd wel goed schoongehouden, waardoor het niet storend was. Kortom een aanrader, zeker ook in het laagseizoen.

Gereisd met partner in september 2018