Camping RCN Le Moulin de la Pique *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Gerrie en Dick van de Streek

Sterren camping, schijn bedriegt.

Gerrie en Dick van de Streek,
4-10-2018

Na een week in Port l 'Epine (Bretagne) verbleven wij ook in een tent van touroperator op deze camping in de Dordogne. Ook hier ontvangst door enthousiaste beheerders van touroperator. Alle waardering!

Camping heeft prima faciliteiten en ligt in een prachtige omgeving.

Wij sluiten ons aan bij opmerkingen in een vorige recensie met betrekking tot het onderhoud en de opstelling van het RCN personeel (dus niet touroperator medewerkers).

De plekken werden slecht onderhouden. Om fatsoenlijk voor de tent te kunnen zitten hebben wij zelf takken enz moeten wegknippen. Aan alles was inderdaad te zien dat het tegen het einde van het seizoen liep. Weinig enthousiasme van het RCN-personeel bij vragen. Schouderophalend en niet op zoek naar een oplossing.

Zwembad was prima! Sanitair slecht schoongemaakt. De schoonmaaksters keken of er geen zichtbare smerigheid was en gingen vervolgens snel verder.

Bij de afvalcontainers schoot regelmatig een rat langs je voeten....

Gereisd met partner in september 2018