Camping RCN Le Moulin de la Pique *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fleur

Heerlijke week op fijne camping

Fleur,
4-10-2018

Met een groep vriendinnen een week op Moulin de la Pique doorgebracht. Wat hebben we een toptijd gehad! Super vriendelijke personeel, fantastische glijbanen (wat gaan ze hard!) en goede wijnen! De beheerder, zijn vriendin en het lieve personeel hebben er alles aan gedaan om ons thuis te laten voelen. En dat is gelukt. We komen volgend jaar zeker terug. Alleen al om ons glijbanen record te verbreken (wie sneller gaat dan 10.8 sec op de Rainbow Splash is de nieuwe winnaar..)!

Als bonus: stappen bij Le Lucky is een feest op zich. Cola en drank is even duur, dus dan weet je wel wat je moet kiezen.

Gereisd met vrienden in september 2018