Camping RCN Le Moulin de la Pique *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Co

Prima camping in een mooie omgeving

Co,
6-9-2018

In augustus hebben wij ruim twee weken genoten op Le Moulin de la Pique. Wij gaan ieder jaar naar een andere bestemming en vonden dit een prima camping in een mooie omgeving waar veel te doen is. Hoogtepunten vonden wij het kanoën op de Dordogne, de eetmarkt in Belvés en het bezoek aan Rocamadour (bedevaartsoort op ca. 1,5 uur rijden). De eerste dagen van ons bezoek liet de schoonmaak van het sanitair te wensen over (wij stonden op het oude gedeelte). Daarna werden er maatregelen genomen en werd het gelukkig beter. De sfeer op de camping was prima en het personeel was toegankelijk en vriendelijk. De kinderen vonden het zwembad en het speelveld geweldig. Ze hadden volop speelkameraadjes en hebben zich geen moment verveeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018