Camping RCN Le Moulin de la Pique *****

Review geschreven door Anoniem

Fijne vakantie

Anoniem,
28-8-2018

Wij hebben hier net 2 weken erop zitten. Prima vakantie gehad. Wat hygiëne betreft er wordt idd 1x per week schoongemaakt met hoge druk spuit en verder de dag door wel 4 a 5x mensen echt zien onderhouden. Top! Ik denk dat het misschien ook wel eens slim zou zijn als je als gast de regels hanteert die er geschreven staan. Geen kinderen beneden de 8 alleen in toilet gebouw bv....of je eigen rotzooi eens meenemen vanaf de vijver als je gevist hebt. Vuilniszakken in de container en niet ernaast....en ratten? Ja bij de vijver hooguit 1 of 2 maar totaal geen last van gehad. Wij vinden dat het personeel flink hun best doet om de boel te draaien! Het is een kindvriendelijke camping onze kinderen hebben zich prima vermaakt! En top van het animatie team met een erg mooie musical show!! Leuk gedaan! We zijn 2 jaar hier geweest prachtige omgeving echt de moeite waard om dan ook op deze camping te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018