Camping RCN Le Moulin de la Pique *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door urtmensch

Mooie plaatjes vullen geen gaatjes

urtmensch,
10-8-2018

Ook wij gingen met hoge verwachtingen naar deze mooi aangelegde camping en werden teleurgesteld. Zeker omdat wij afkwamen van een camping aan de kust die met recht 5 sterren verdiende. Wat een verschil:moderne, grote toiletgebouwen die regelmatig gereinigd werden versus drukke, vieze kleine hokjes bij Moulin, zwembad met voldoende ruimte voor ligbedden en strenge (maar wel oplettende!) badmeesters versus één appende badmeester. Het restaurant bij Moulin heeft zich blijkbaar aangepast aan de wens van de meerderheid van haar NL stamgasten;verwacht dus geen haute cuisine of traditionele Franse keuken maar eerder frikandel, kipsate of gepureerde wortel op het menu. De kampeerplek (ruim vantevoren gereserveerd, mooi plekje volgens touroperator) lag tegenover een chemisch toilet (plekken 17 t/m 24), niet vermeld op kaart!) Ook veel hinder van D710. Uiteindelijk eerder vertrokken en een fijne tussenstop in Parijs heeft de vakantie gered.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018