Camping RCN Le Moulin de la Pique

7,5

226 reacties Camping RCN Le Moulin de la Pique

tenten van koko holidays

C, 13-1-2019
Wie heeft er ervaring met de lodgetenten van koko holidays op deze camping?

fietsen

Roy , 21-10-2018
racefiets of mtb mee?

Plaats B10

Martijn , 4-10-2018
Hoi, wij hebben plaats B10 gereserveerd. Lastig om te bepalen hoe groot groot die is. Iemand toevallig ervaring?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Le Moulin de la Pique voor je op een rij gezet:

D-reizen

strandje/ mogelijkheid zwemmen in de buurt?

marloes peekel, 14-8-2018

is er vlakbij de camping een plek waar je kunt zwemmen in de rivier of een meer?

0 reacties

Vraag voor de periode eind aprl, begin mei

Christine Lammerts, 11-3-2018
Is het mogelijk omin deze periode met de eigen tent te komen? En, is het mogelijk dan een mooi pleke te kunnen vinden voor de eigen tent in de directe omgeving (naast) een huurtent van vrienden? Zodanig dat we niet 'tussen' de huurtenten staan maar op een plek met fijn uitzicht en ruimte om ons heen? Ben heel benieuwd want uw camping ziet er mooi uit! Met vriendelijke groet, Christine Lammerts
0 reacties

Binnenzwembad in de buurt?

Olaf, 4-2-2018
Hoi, wij overwegen komende mei vakantie een weekje naar deze camping te gaan met 2 dochters van 5 en 7 maar het is er dan nog niet heel warm. Is er ergens in de buurt de mogelijkheid om binnen te zwemmen als het buitenbad op de camping te koud is voor ze?

Zwembad verwarmd?

Judith , 16-1-2018
Weet iemand of de zwembaden verwarmd zijn?

Koelkast huren

Erik, 8-12-2017
Heeft iemand ervaring met het huren van een koelkast bij le Moulin? Bij het boeken staat dat deze 40 liter is (is erg klein). Een tafelmodel met vriesvakje is wat we willen echter is die 80/90liter. Weet iemand of je die in de buurt van de Camping kunt huren?
2 reacties

Stacaravan

Madelinde, 2-11-2017
Heeft iemand ervaring met de 6-persoons stacaravan met 2 badkamers? Hoe is deze bevallen?

Beheerder

Maris, 28-9-2017
Iedereen heeft erover dat de beheerder weg gaat. Gaat deze beheerder naar een ander rcn camping??
2 reacties