Vakantiehuis Moulin Noix

11 reviews over Vakantiehuis Moulin Noix in het Nederlands

Super plek -heerlijk huis - St Laurent la Vallee

Bea&Frans en Christina&Wouter
10-9-2017

Het huis is te vinden op een heuvel vlak bij het dorp St Laurent la Vallee. Met een eigen supermarktje en restaurant (petit bistro). Heerlijke tuin met veel fijne zitplekken. Fijn huis met op elke verdieping een eigen badkamer. Vooral fijn als je met twee stellen bent. Daarnaast nog een lekker zwembad. Mooie plek met veel privacy. Een aanrader. Bedankt Liesbeth en Richard dat wij van jullie huis gebruik mochten maken.

Een heerlijke vakantie op een geweldige plek

Wim en Angela
10-9-2017

Heerlijk huis. Van alle gemakken voorzien. Zo tref je ze niet vaak. Mooi Zwembad, veel privacy en een fijne overdekte ruimte

Nooit meer

Fam f.aug 2017
5-9-2017

Huis niet schoon veel beesten en spinnenwebben. Veel eigen spullen van eigenaar erin waardoor het heel rommelig is. Het is niet echt een vakantiewoning. En een wespennest van hoornaars hele grote wespen. Klachten niet netjes opgelost.
Richard, Eigenaar, 10-9-2017
Met de ramen open slapen is niet handig. Er zijn gelukkig bij elke kamer horren aanwezig. Deze dus zeker gebruiken. Het huis is geheel compleet door ons ingericht en wordt verhuurd in de perioden dat wij zelf geen gebruik kunnen maken van onze mooie stek. Alles mag gebruikt worden. De beheerder draagt zorg voor de schoonmaak. Het zwembad wordt op woensdag en zaterdag wekelijkse schoongehouden. Op de site staan alle foto's. Ook van de inrichting.

Oude reviews (archief)

Geweldige vakantie accomodatie

Kim
29-5-2014

Een geweldig huis, gezellig en sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien! Een verwarmd zwembad, welke erg kindvriendelijk is aangezien het zelfs een zwembadalarm heeft. Een schommel, een trampoline en een geweldige picknick tafel en buiten tafel onder de veranda met 6 comfortabele stoelen. Een heerlijke bank onder de veranda .

Ook zijn er tal van spelletjes en dvd's voor eventueel een regenachtige dag.

Een super huis met erg veel comfort.

Marijke van Loon
29-5-2014

Dit huis heeft echt alles wat je maar kunt wensen. Ben nog nooit zo'n compleet ingericht huis tegengekomen. Keukeninrichting zelfs voor top koks. Ligbedden bij zwembad, 's avonds zelfs overdekt kunnen zitten. Meerdere terrassen aanwezig. Gewoon een topper en wij komen zeker terug! Het was fantastisch!!! Ik ga dit zeker doorgeven aan vrienden. Natuur is heel erg mooi, maar daar staat d Dordogne natuurlijk ook bekend om.

Mooi huis op een mooie plek

Annette de Koning
21-6-2013

Mooi gelegen, gezellig ingericht huis op een mooie plek in de Dordogne. Keurig schoon bij aankomst, ruim voldoende servies, bestek e.d. aanwezig. De overdekte open schuur/veranda naast het huis is heerlijk om 's avonds te zitten. Er is een tafeltennistafel, pooltafel en allerlei andere spellen, boeken en dvd's. Gelukkig hadden we mooi weer, dus zijn we bijna de hele week buiten geweest in de ruime, mooie tuin. Zwembad en tuin prima. Lekker veel ruimte om het huis en veel privacy. Van alles te doen in de mooie omgeving, Sarlat, Rocamadour, kastelen, gezellige dorpjes, kanoën. Heerlijk eten bij restaurant L'Envers in Belves (ned. eigenaars), maar ook in het dorp St. Laurent hebben we lekker gegeten bij de plaatselijke Petit Bistrot. Er is maar één dagmenu, maar alles wordt vers bereid, ongeveer waar je bij staat. Kortom, huis prima, Dordogne prima. We gaan zeker nog een keer terug.

Heerlijk genieten in een unieke locatie !

Op de Beeck Carla
21-10-2012

Een ideale uitvalsbasis voor heerlijke wandelingen en tochten. Een uniek kader met rust- en ontspanningsmogelijkheden.

Tijdens ons druilerig Paasverlof was Moulin Noix de ideale plaats om heerlijk te koken, een boek te lezen, een video te bekijken en tijdens de zonnige momenten te genieten op het schitterende terras. De bossen en weiden zijn heerlijke ontdekkingsgebieden voor jong en oud.

Wij keren terug ... een echte aanrader.

Zijn prijs zeker waard !

Heerlijk huis en magnifique uitzicht. Elke ochtend gezwommen dankzij het verwarmde zwembad. Huis is van alle gemakken voorzien en de foto's zijn werkelijkheid ipv fictie (we hebben al een paar keer een huis gehuurd waarop de website prachtige foto's stonden maar in werkelijkheid daar weinig van terug te vinden was). Wij komen zeker een keer terug. Niks veranderen svp aan het huis, zou zonde zijn van de sfeer.

Onvoorstelbaar... zo compleet

jos en saranda
20-10-2009

Een heerlijke plek die gewoon compleet is. Het terrein, het huis, de voorzieningen en de sfeer. Het is een complete vakantie. Alles binnen handbereik qua locatie en accomodatie. Onze twee kinderen hebben het nu nog over de prachtige sterrenhemel die zich elke avond weer openbaart. De uitstapjes zijn gemakkelijk te bereiken en een ware ervaring. Op zoek naar prehistorische dieren in de grotten, kanoën op de Dordogne, hertjes zoeken in de avondschemering en heerlijke gerechtjes proeven op de lokale feesten. En dan "thuis komen" in een vakantiehuis... een geweldige tijd!

Superbe!!

bea
12-10-2009

Vakantiehuis in de Dordogne St. Felix de la Vallee. Het was heerlijk. 's Ochtends wakker worden en dan genieten van het uitzicht en de rust. Je kan helemaal over het dal uitkijken. En dan gedurende de dag kan je in de zon bij het zwembad zitten en in de schaduw op het terras. 's Avonds gingen we altijd bbq'en en daarna bij het zwembad sterren kijken. De kinderen wilden erg graag bij het huis blijven en hebben zich de hele dag vermaakt met zwemmen, tafeltennissen, trampoline springen en schommelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moulin Noix in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moulin Noix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Moulin Noix scoort een 8.55 uit 10 op basis van 11 reviews.