Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Nauves voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

180 Reviews over Les Nauves

• 9NielsG02-08-2020

Prachtige en mooie camping #aanrader!!

We zijn hier nu een week en zijn erg aan het genieten. De beheerders/personeel zijn vriendelijke mensen (sommige zijn Nederlandstalig). De camping is goed onderhouden en heerlijk rustig. Je kan hier heerlijk hardlopen en fietsen. Voor onze dochter is er een manege om de hoek en ben met mijn zoon wezen kanoën. We verblijven in een schoon 6 pers. Mobile home. De bedden zijn prima en er is genoeg schaduw. Gelukkig hebben we nog een week om te genieten.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9NielsG.02-08-2020

Prachtige en mooie camping #aanrader!!

Nu een week op de camping. Het is hier echt super. Een rustige en mooie camping. De beheerders zijn vriendelijke behulpzame mensen (sommige zelfs nederlandstalig). De omgeving is prachtig met verschillende dorpjes en kastelen. Daarnaast kan je hier goed fietsen en hardlopen. Voor onze dochter is een manage om de hoek en met mijn zoon lekker wezen kanoën. Wij zitten nu in een 6 persoons mobile home. Goed schoon gehouden en prima bedden. We zijn blij dat we nog een week mogen blijven.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Simone Sierz28-08-2019

Geen aanrader als je in een sta caravan wilt!

Wij hadden hier een sta caravan gehuurd, type O’Hara. Caravan is voor 6 personen, gelukkig waren wij met zijn tweeën. Bedden zijn erg slecht, spiralen zijn te voelen in je rug. De kussens zijn helemaal waardeloos. Tevens was de vaat duidelijk niet gedaan door de laatste bewoners. Parasol was stuk, scheuren in het gordijn, te weinig bestek/glaswerk, alles smerig, maar na aankaarten werd hier niets op uit gedaan. Zwembad is prima, klein, maar het verkoelt. Bedden daar liggen ook erg onprettig. Ik ben totaal geen ‘zeikerd’ maar hier ga ik nooit meer naar terug. Denk dat met een rv of caravan beter staan is. Pluspunt, toen wij er waren, was het lekker rustig!

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Mamamia14-08-2019

Leuke camping voor jonge gezinnen

Mooie camping met grote plaatsen. Vooral de premium plaatsen met uitzicht op de paadenweide zijn heel groot en ruim. Sommige plaatsen wel donker door de bomen. De camping heeft een klein zwembad wat goed schoon is. (Geen toezicht) Animatie weinig gebruik van gemaakt. Wel leuk. Wel elke week het zelfde programma. De naast gelegen manege is super en dit trekt veel paarden/tienermeisjes. Helaas springt de camping hier niet op in. Er is voor hen weinig te doen. Camping is vooral geschikt voor kinderen tot een jaar of 10. Kinderboerderij kan alleen bezocht worden ‘s ochtends dan mag er geholpen worden met voeren verder alles achter hekjes. Brood kan een dag van te voren besteld worden en is prima. Ligt wel heel afgelegen. Belves stelt ook niet veel voor. Wij hadden een lodge gehuurd en die was heel netjes. Matrassen wel wat hard. Vriendelijke beheerders. Wij hebben er twee heerlijke weken doorgebracht.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Peggy, Guus en Mink02-09-2018

Het was een heerlijke ontspannen vakantie!

Ongelofelijk enthousiast en bevlogen team. Hele leuke safaritent! Leuke gasten op de rest van de camping. Erg geschikt voor jonge kinderen met een kinderboerderij, heel ok zwembad, goede speeltuin. De camping is niet zo groot waardoor erg overzichtelijk en de kleine kinderen dus ook zelf kunnen verplaatsen over de camping. Simpel maar prima kaartje van het restaurant.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10burgaud18-08-2018

camping au top

Super camping avec régis et roselyne qui font tout pour le rendre agréable. Le personnel est à notre écoute. Sanitaires très propres et fonctionnels. Les emplacements très ombragés. Le restaurant et les animations super. Notre séjour a été très agréable et nous y reviendrons.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8J.03-08-2018

Prachtige camping, saai dorpje.

Prachtige camping. Heel ruim opgezet en alle plekken hebben een mooie ligging. Camping is perfect, alleen jammer dat het plaatsje Belves weinig te bieden heeft. Alleen woensdagavond is het erg leuk, met de foodmarket (zelf borden + bestek meenemen!). Maar verder is het niet echt een gezellig dorp waar je leuke winkeltjes hebt of waar je gezellig uit eten kunt. Dan moet je echt verder rijden (+- 30 min), dat vonden wij jammer. Mobile home prima, wel wat verouderd en het matras was niet fijn!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Fan. van Dijke19-06-2018

Voor herhaling vatbaar.

Pas terug van vakantie bij les Nauves. 2 heerlijke weken gehad in een chalet. Het is mooie camping in een rustige omgeving en geen hinderlijk weg er naast.

• 8Fam. Wanders11-05-2018

leuk & kleinschalig

Hele leuke knusse camping. Wij houden niet van grote campings vol met Nederlanders en zaten hier dus precies goed. Stacaravan was basic maar prima, je bent toch voornamelijk buiten. Matrassen wel wat hard. Onze kinderen ( 5 en 9 jaar) hebben zich hier prima vermaakt. Kleine maar leuke speeltuin, leuk zwembad, fijn dat deze verwarmd is want zo een koud bad is niks, ook niet als het warm is buiten. Nu kan je er lekker lang in blijven. Was wel wat kleinschalig entertainment, precies voldoende. Vooral fijn rustig, 's avonds gewoon stil. Belves is een leuk dorp waar je een ijsje kunt eten of rond kunt lopen. Genoeg te doen in de omgeving zoals een kasteel bezoeken of naar de rivier. Kortom, een aanrader voor mensen die een leuke vakantie willen op een prima camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Remco21-09-2017

Formidable

We hebben een heerlijke twee weken gehad op Les Nauves. De camping was precies wat we zochten. We zochten een kleinschalige, ruim opgezette en rustige camping, met genoeg vertier voor onze twee kinderen (7 en 2 jaar) in een mooie omgeving. Die ook nog eens 'echt Frans' moest zijn. Les Nauves voldeed aan al onze wensen.

De camping is heel groen, met ruime, schaduwrijke plekken. Er hangt een relaxte, gemoedelijke sfeer. Ongeveer de helft van de mensen was Frans, de andere helft Nederlands. Het sanitair wordt meerdere malen per dag goed schoongemaakt, de eigenaar controleert ook nog regelmatig tussentijds. Ook neemt hij dagelijks monsters van het zwembad, om de kwaliteit van het water te controleren. Wat ook fijn is, is dat er een hekwerk om de zwembaden staat dat niet door hele kleine kinderen zelf te openen is.

Er is voor jonge kinderen meer dan genoeg te doen. Er is een speeltuin, zwembad, kinderbad en er wordt van alles georganiseerd zoals, dieren voeren, voetbaltoernooitjes, knutselen, speurtochten. Ook s avonds wordt er een paar keer per week iets georganiseerd, ook voor volwassenen.

Het restaurant is prima en zeer betaalbaar. En doordat de camping klein is en het personeel snel weet wie wie is, kunnen de kinderen bijv. ijs halen, dat je de volgende ochtend pas afrekent als je de broodjes komt halen. Doen ze niet moeilijk over.

De omgeving is prachtig, er is heel veel te zien (kastelen, grotten, oude dorpjes) binnen een half uur rijden.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar