Bed and Breakfast Le Petit Bonheur

109 reviews over Bed and Breakfast Le Petit Bonheur in het Nederlands

Een echte aanrader !

Luc & Miranda
19-8-2018

Deze gezellige B&B met een mooi zwembad heeft een prachtig uitzicht en ligt in een rustige omgeving met in de nabijheid vele bezienswaardigheden.

De gastheer- en vrouw zijn hartelijke, joviale mensen. Ze doen er alles aan om je een zo leuke mogelijke vakantie te bezorgen in een ontspannen sfeer. Ze verwennen je met een lekker ontbijt en een overheerlijk diner.

Deze B&B is zeker de moeite waard!

Prachtige en heel kindvriendelijke B & B

Pieter & Annelies Vandenberghe
16-8-2018

Deze b&b is een echte aanrader voor iedereen die houdt van een zeer mooie en rustige ligging, een perfecte gastvrijheid en een overheerlijke keuken!

Daarnaast is deze b&b ook heel kindvriendelijk. Dit vertaalt zich in een aangepast zwembad (lager gedeelte voor de kindjes), aangepaste gerechten voor de kinderen en de omgang van Marc en Carine met de kinderen.

Je voelt je er direct thuis en hier kun je volop genieten van je vakantie!

Ook de tips die je krijgt van Marnic zijn steeds leuk meegenomen.

Kortom een aanrader voor iedereen!

Dit is een top B&B in een prachtige streek !

Geert Van denberghe - Ria Lefevre
23-7-2018

Geen minpunten, alles perfect geregeld, mooie en gezellige B&B, prachtig zwembad en een met perfecte omkadering door Marnic en Carine ! Marnic kent de streek door en door, je hoeft niets voor te bereiden en er is heel veel te zien en te beleven ;-) Carine zorgt voor de perfecte maaltijden aan de table d'hôtes …. een echte aanrader, met of zonder kinderen.

Adresje om terug te gaan

familie de roo
26-9-2017

Een topadresje in een mooie streek. Bijzonder hartelijk onthaal door Marnic en Carine. Wij hebben genoten van het heerlijke eten op de gezellige binnenkoer. Ook de kids worden in de watten gelegd. Leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Wij komen zeker nog terug.

Ongedwongen Toffe plek.

Marc Paulussen
26-8-2017

Het is werkelijk thuis komen bij dit koppel.Elke vraag is nooit teveel.Alles is perfect bij hen.

De leuke ronde tafel is de ideale begeleider bij het lekkere eten.Wij gaan zeker nog eens terug komen.Topstreek en top b&b

Op zijn Vlaams genieten in Frankrijk !

Caus Isabelle
24-8-2017

Ideale ligging : rustig en toch dichtbij alle bezienswaardigheden in de prachtige omgeving : kastelen,natuur,grotten,marktjes,avondmarkt,......

Marnic en Carine staan altijd voor je klaar en de avonden aan de ronde tafel zijn pas echt genieten !

Een aanrader, voor zowel sfeer, ligging en eten

Marie-anne Desplancke
23-8-2017

kindvriendelijk - familiale sfeer - lekker avondmaal en ontbijt - goede ligging

Fantastisch!

Van Der Donck Bart
23-8-2017

Gezellige b&b, vriendelijke gastheer en gastvrouw. Marnix geeft voldoende info over de bezienswaardigheden in de buurt.

Ook culinair alles perfect verzorgd zowel ontbijt als avondmaal. Bedankt voor het aangename verblijf.

FANTASTICH VERBLIJF

Van Durme Stefaan
31-7-2017

Een toffe ongedwongen sfeer en in een oase van rust word je hier super hartelijk ontvangen.

De eigenaars doen er alles aan om je vanaf het eerste moment echt thuis te voelen.

Tijdens ons verblijf hebben we geen enkel probleem kunnen ervaren.

Top verblijf waar ze ons zeker nog terug gaan zien.

fantastisch,

Frans en Marie-Jeanne Waeghe
28-7-2017

Vriendelijke ontvangst door de gastheer en gastvrouw die steeds ten dienste staan om hun gasten te helpen met alles wat nodig is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Petit Bonheur in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Petit Bonheur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.