Hotel Le Home

Kleine hotelsWeer vandaag21°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Le Home voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Home in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima overnachtingsplek

marijke
20-8-2014

Sfeervol hotel en restaurant met enthousiaste jonge eigenaren (sinds 4 jaar). Eten was goed, maar kan nog beter vergeleken bij restaurants in deze streek, ook qua prijs en kwaliteit. Voor frisdrank werd de hoofdprijs betaald en is niet erg gastvrij vind ik. De kamers zijn sober ingericht, vloerbedekking, handdouche, doet allemaal wat stoffig en oubollig aan, wel zeer goede matrassen! Zijn hier drie nachten verbleven op doorreis naar Zuid-Frankrijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Home in Belvès (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.