Camping Capfun Hauts de Ratebout

Camping Capfun Hauts de Ratebout
7,3

25 tips over Camping Capfun Hauts de Ratebout

NKuperus, 1-8-2015
Wij hebben kano's gehuurd bij Canoë Détente in st Vincent de Cosse. Je kan bij hun kiezen uit twee afstanden die je wil varen 14 of 28 kilometer. Er is een groot parkeerterrein waar je onder de bomen kan parkeren, ze brengen je met een bus naar je vertrekpunt en je vaart in je eigen tempo weer terug. Je legt dan een prachtige route af met veel strandjes onderweg waar je kan picknicken.
Roy, 30-7-2015
Gebruik het sanitair bij de receptie.
Hans, 11-11-2014

Gewoon combineren, dagje kastelen kijken met pootje baden in de Dordogne of afzakken met de Kano. Wel erg druk in het seizoen, dan let je meer op iedereen in de rivier dan op de prachtige omgeving. Ga lekker fietsen als je liefhebber bent, alleen is de klim naar de camping dan weer erg steil...

Stacaravan helemaal zoals wij dit wensen, schoon en van de meest normale faciliteiten voorzien, alleen een waterkoker misten wij.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Hauts de Ratebout voor je op een rij gezet:

w, 14-8-2014
Nieuw sanitair en groter zwembad aanleggen.Of caravan cappaciteit verminderen.Ook beneden verlichting aanleggen.
fam.koopmans, 13-8-2014
boek een huisje via de camping zelf,en vraag een huisje in de zon. Er zijn heel veel huisjes omringt met bomen waar geen zonnestraaltje doorkomt!
Arjan van der Zwan, 9-8-2014

Maak gebruik van een goede route kaart, en niet van de navigatie indien je met caravan og komt. Deze stuurt je via allerlei dorpjes en kleine bergwegen!

Het beste kun je het volgende aanhouden:

A 20 > A 89 afrit 17 > D704 Sarlat Caneda

Bij Sarlat Caneda > D57 ri St Cyprien > D703

Bij Siorac en Periogord > D710, (niet het centrum van Belves in), bij de rotonde voor het centrum staat de camping aangegeven. Voorbij Belves de D54 op ri Ratebout. (camping ligt officieel in Ste Foy de Belves)

delphinedc, 28-7-2014
Aanraders van bezoeken in de streek : Roc de Cazelle - Chateau de Commarque - Chateau de Castelnaud - Beyzac
Jan de Jonge, 3-7-2014
Op woensdagavond eten in Belves.
Svetlana, 26-6-2014

Voor boodschappen kunt u naar de carrefour die ligt op 8 km, maar aldi lidl en inter macé liggen op 26 km maar wel de moeite waard om naar toe te gaan.

Bezoek vooral de stad Sarlat en de weekmarktjes

Miertjevb, 26-2-2014
Op woensdagavond worden in de markthal van Belves lange tafels neergezet en kun je bij allerlei kraampjes rondom die prachtige markthal eten en drinken kopen. Eigen bestek, glazen en borden mee en aanschuiven maar. Aanrader! Ook een kanotochtje op de Dordogne is een aanrader en ben je op 14 juli in de buurt, bezoek dan een van de vuurwerkshows in een dorp in de buurt (wij zijn in Domme wezen kijken en dat is echt een aanrader).