Camping Capfun Hauts de Ratebout ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door E van Putten

nooit meer,nog geen ster waard

E van Putten,
15-8-2017

het begon al bij aankomst met de caravan naar je plek toe rijden dit was door de nauwe toegang naar de plek nauwelijks te doen.

eenmaal op de plek aangekomen moest de caravan op een zeer schuine helling gezet worden.

na het opzetten denk je een lekkere douche te kunnen nemen vergeet het maar koud water en dat is de rest van de vakantie niet beter geworden.

sanitair is ronduit slecht 2 wc's waar er bij 1 geen bril opzat.

animatie was wel aardig maar het podium staat letterlijk tussen de caravans in dus mocht je voor rust gaan dat is er niet behalve in het weekend want dan is er juist niets te doen.

even lekker croissantjes en een krantje halen is er ook niet bij eigenlijk is er alleen maar stokbrood en wat snoep.

Dan maar een pizza halen, nou bestel op tijd want de wachttijd is 2 uur.

En als je deze dan komt halen besteld er vrolijk een fransoos een aantal pizza's die gelijk klaargemaakt worden ?

En als je dan geluk hebt dan heb je nog licht in je caravan om dit op te eten.

Want bijna iedere avond valt de stroom meerdere keren uit.

de Dordgne is een fantastisch streek, maar nooit meer op deze camping.