Camping Capfun Hauts de Ratebout

Camping Capfun Hauts de Ratebout
7,3

56 reacties Camping Capfun Hauts de Ratebout

Kan je geld pinnen op de camping? Zijn de eigenaren Nederlands? En is er Nederlandse animatie? Alvast bedankt voor de antwoorden!

Zwemshort

Mireille, 18-5-2017
Mag je hier het zwembad in met een normale zwemshort? Of moet je persee een strakke speedo aan?

dorpje in de buurt?

rachel, 19-6-2016
hallo,is er een dorpje in de buurt? op loopafstand ? en of een paar minuten rijden? en een riviertje eventueel?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Hauts de Ratebout voor je op een rij gezet:

Visvijver?

triplefff, 5-4-2015

Hoi allemaal,

Kan iemand ons vertellen of er op of nabij de camping een visvijver is waar er goed gevist kan worden.

En zo ja zijn er regels of afspraken om er te mogen vissen?

Mvg Fam Jansen

Muggen

Dennis, 18-1-2015

Hallo, zijn er muggen ?

Alvast bedankt

tent waarborgsom

juliet_brands, 27-12-2014

Hallo,

Moet je ook een waarborgsom betalen voor de tent zo ja hoeveel van Franceloc beetje ontduidelijk in de voorwaarden.

Alvast bedankt voor je reactie

Animatie

Mirjam, 12-10-2014
Is er Nederlandstalige animatie?
2 reacties

Nieuwe glijbaan

Vlinder, 15-7-2014
Hallo, weet iemand of de nieuwe glijbaan open is? Dat is waar de kinderen namelijk naar uitkijken. We komen aan dit weekend.
3 reacties

niet alleen zwemmen onder de tien??

Melanie, 14-7-2014

hallo. Ik heb ergens gelezen dat kinderen bij franceloc campings niet zelfstandig mogen gaan zwemmen onder de tien jaar. Kan iemand me vertellen of dat klopt? Zo ja, dan houd het voor ons op.

groetjes Melanie

Navajo tent Vacancesoleil

Guido, 14-7-2014
Heeft iemand een inventarislijst van de Navajo tenten van Vacancesoleil? Ga dit jaar voor het eerst in een tent. Ervaringen en/of tips voor 'niet te vergeten' zaken zijn ook welkom.