1 review over Camping La Comtesse in het Nederlands

2006

Zeer rustige camping, ver weg van alles

Gerard
28-10-2006

Zeer rustige camping, ver weg van alles. Hoge heuvels en dito beklimmingen en afdalingen. In juni nog geen brood op de camping, dus veel en moelijk fietsen. Je moet bijna overal met de auto heen. Caravans staan onder hoge bomen, dus weinig zon. Zwembad geheel voor je zelf in voorseizoen. Weinig Nederlanders. Geen animatie, alleen een grote visvijver. Dax of de oceaan, maar dan moet je minstens een half uur rijden. Uitstapjes naar de Pyreneen zijn te doen.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Comtesse in Bélus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Comtesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.