Vakantiehuis Loste Gîtes de Charme

Vakantiehuis
Vakantiehuis Loste Gîtes de Charme
9,9

26 reviews over Vakantiehuis Loste Gîtes de Charme in het Nederlands

Spectaculair mooi en heerlijk rustig

M. Antheunisse,
5-9-2017

Elk jaar boeken wij een gite in Zuid-Frankrijk, met wisselend succes. De foto's lijken vaak mooier dan de realiteit en ook de ligging van de gite is vaak niet fijn.

Dit jaar echter was de Piggeonier van Loste in Beauville een echt schot in de roos. Een prachtige gebouw, superschoon, ontzettend mooi ingericht en beheerd door een ontzettend vriendelijk en behulpzaam stel, Ruud en Lysch. Bereid te helpen indien gevraagd, maar absoluut niet opdringerig en zelfs terughoudend, omdat zij beseffen dat hun gasten rust willen tijdens hun vakantie.

Waar we meestal als eerste naar de supermarkt moeten rijden voor de eerste benodigdheden, was dat nu niet nodig. Er was al van alles dat je normaal zelf moet kopen aanwezig; toiletpapier, vaatwastabletten, Senseo koffiepads, etc. Echt aan alles is gedacht, een groot compliment aan Ruud en Lysch!

De Piggeonier staat vrij van de hoofdwoning en heeft een heerlijk groot zonneterras met grote parasol, waar je echt helemaal privé bent. De afstand naar de hoofdweg (waar overigens ook niet veel verkeer rijdt) is ruim voldoende om je één met de natuur te voelen.

Voor liefhebbers van prachtige natuur en rust is dit echt een aanrader. Wij hebben enorm genoten van de Loste Piggeonier.

Mooie gite op een fantastische plek

Ger,
11-8-2017

Gite met het comfort van nu maar met authentieke look. Midden in de natuur. Mooie vergezichten maar alle rust en vrijheid. Gastheer Ruud en gastvrouw Lysch zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en geven je alle info over de omgeving wat er te zien en te doen valt. In de omgeving geweldige dorpjes met prachtige kastelen, kerken enz.

Een aanrader!

Prachtig ommuurde duiventoren

Gustaaf Vossenaar
13-9-2016

Onzichtbaar vanaf de openbare weg, ligt in de rust van een bossage deze voormalige duiventoren verscholen. Schoon, sfeervol en voorzien van alle gemakken (ontvangst van Nederlandse TV-zenders om olympische spelen te kunnen zien, is iedere verdieping met zorg ingericht. Buiten heb je je eigen terras met bbq dat geheel uit het zicht ligt van anderen. De dikke stenen muren van de duiventoren zorgen voor koelte in de zomer en als dat niet voldoende is, dan is er nog het zwembadje.

Wil je nog meer water? Dan is er nog op de slaap verdieping een heerlijke regendouche. Ook de keuken is van alle gangbare gemakken voorzien.

De duiventoren is ideaal voor met z'n tweeën maar met een of twee kleine kinderen is het ook nog wel te doen. Zijn de kinderen 6+ dan is de toren denk ik minder geschikt.

De toren ligt zo'n 40 meter van het woonhuis van de eigenaren waar je overigens geen last van hebt. Zij begrijpen dat je er voor je rust komt. Ook van dit woonhuis wordt een gedeelte verhuurd.

genieten

Pieter
10-9-2016

Een fantastisch vakantiehuisje waar het heerlijk vertoeven is.

In alle rust kan je genieten van een goed uitgerust huisje en een leuk zwembad. De gastvrouw en - heer geven je tips om de buurt te verkennen, een mooie streek waar niet te veel toeristen vertoeven.

Wát een plek!

Leo Plaisier
30-8-2016

Het Atelier en de Pigeonnier, gelegen net buiten het ongecompliceerde, karaktervolle dorpje Beauville zijn heus niet voor iedereen een geschikt vakantieverblijf.

Als je namelijk niet van stilte houdt, als je niet in verwondering wil raken van een overweldigende sterrenhemel in een pikdonkere nacht, als je niet van een glooiend landschap houdt met verrassende vergezichten, als je niks ziet in het ontdekken van geweldige restaurantjes, als je niet geeft om een smaakvolle gezellige maar zeker ook comfortabele inrichting van je vakantieverblijf, als een half uurtje lopen naar de bakker geen vrolijke gevoelens bij je oproept, als je onder een zwembad een sportbad van 50 meter lengte verstaat en met minder geen genoegen neemt, als je bang bent voor een wegdartelende ree, als uitgestippelde wandelingen in de directe omgeving, variërend van 5 tot 20 kilometer je met afgrijzen vervullen, dan, ja dán heb je niets te zoeken in de geweldige vakantieverblijven van Lysch en Ruud, de zeer behulpzame en vriendelijke gastvrouw en gastheer Loste, Beauville.

Als je echter wél een fan bent van het echte Franse buitenleven en weet te genieten van de vele leuke dorpjes op redelijke afstand, dán zijn Het Atelier en/of de Pigeonnier een absolute aanrader.

Het is hier heerlijk tot rust komen.

wij hebben heerlijk genoten van de rust en natuur. De vriendelijke ontvangst van de eigenaars geeft je het gevoel hier helemaal welkom te zijn. alles wat je nodig hebt was voor ons aanwezig.

Positief: ruime accomodatie, rustig gelegen nabij authentiek dorpje. Heel comfortabel, met ruim terras. Ongelofelijk gastvrije eigenaars! Prachtig afwisselend fotogeniek landschap met leuke dorpjes. Volop mogelijkheden voor uitstapjes.

Negatief: maar dan ook helemaal niks.

Werkelijk een droomlocatie!

kathy
23-8-2016

Wij logeerden in de pigeonnerie.

Netjes, prachtig uniek verblijf met zonnig privé terras.

Wij waren aan wat rust toe en dat hebben wij daar ook gevonden.

Super vriendelijke uitbaters die met raad en daad klaarstaan.

Mooie omgeving en bezienswaardigheden op een straal van 30 km.

GEWOON PERFECT!

Prachtige plek om te zijn en te ontspannen.

Willem Van den Bossche
12-7-2016

Rust in een mooi domein te midden van een prachtig heuvelend landschap.

De gîte is in een authentieke woning met zorg gerenoveerd en ingericht voorzien van alle comfort.

heel leuk

Frank, Martine en kids
11-1-2016

De gîte is zeer smaakvol en harmonieus ingericht ; charmant vakantieverblijf met alles erop en eraan (vaatwasser, oven, senseo, frigo met diepvriezer). Leuke, rustige omgeving.

Het zwembad is eerder een plonsbad waarin je je kan verfrissen maar is niet geschikt om bv. lengtes te zwemmen.

Aangename en behulpzame gastvrouw en -heer.

Enig nadeel was het minder goede weer...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Loste Gîtes de Charme in Beauville (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Loste Gîtes de Charme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.