Reviews over Beauville (Lot et Garonne)

Goed en mooi

Roelof vink,
    27-8-2018

.Prime camping mooi zwembad ,visvijver en een apart vijver om in te zwemmen. Vriendelijke en behulpzame mensen goed van eten en drinken .zeker een aanrader.

gewoon goed.

vink,
    19-8-2018

prima camping, goed zwembad,, mooi toiletgebouw en een mooie visvijver. Het eten in de brasserie was uitstekend. Het wifi signaal kon beter. Zeker een plek waar je nog eens naar terug wil.

Dit is hoe vakantie moet zijn.

Fam. ten Wolde,
    8-8-2018

Voor het 2e jaar op rij hebben we 3 weken genoten van camping Les 2 Lacs. Verstopt in een dal, dus zowel veilig voor kinderen als heerlijk rustig. Fijne kleine camping, kinderen hebben vooral veel gezwommen in zwemmeer en zwembad. Ook het vismeer blijft een trekpleister. Omgeving is prachtig glooiend met veel zonnebloem velden. Wat rotsachtig.

Het sanitair is opgeknapt en prima. Wellicht wat te weinig toiletten (6) voor het aantal personen op de camping (200+), douches idem.

Iedere maandag live muziek bij de brasserie aan het water, donderdagavond mogen de kinderen brood bakken boven een kampvuur en het dorpsfeest iedere vrijdag heeft een welhaast legendarische naam door de sfeer, muziek en grote diversiteit aan foodtrucks.

Wat puntjes die in Frankrijk gewoon niet te voorkomen zijn en waarmee we best kunnen leven: wifi is niet overal even sterk, geen verse croissants op maandag 😉 en voor een mooie supermarkt moet je even rijden.

Spectaculair mooi en heerlijk rustig

M. Antheunisse,
    5-9-2017

Elk jaar boeken wij een gite in Zuid-Frankrijk, met wisselend succes. De foto's lijken vaak mooier dan de realiteit en ook de ligging van de gite is vaak niet fijn.

Dit jaar echter was de Piggeonier van Loste in Beauville een echt schot in de roos. Een prachtige gebouw, superschoon, ontzettend mooi ingericht en beheerd door een ontzettend vriendelijk en behulpzaam stel, Ruud en Lysch. Bereid te helpen indien gevraagd, maar absoluut niet opdringerig en zelfs terughoudend, omdat zij beseffen dat hun gasten rust willen tijdens hun vakantie.

Waar we meestal als eerste naar de supermarkt moeten rijden voor de eerste benodigdheden, was dat nu niet nodig. Er was al van alles dat je normaal zelf moet kopen aanwezig; toiletpapier, vaatwastabletten, Senseo koffiepads, etc. Echt aan alles is gedacht, een groot compliment aan Ruud en Lysch!

De Piggeonier staat vrij van de hoofdwoning en heeft een heerlijk groot zonneterras met grote parasol, waar je echt helemaal privé bent. De afstand naar de hoofdweg (waar overigens ook niet veel verkeer rijdt) is ruim voldoende om je één met de natuur te voelen.

Voor liefhebbers van prachtige natuur en rust is dit echt een aanrader. Wij hebben enorm genoten van de Loste Piggeonier.

Super mooie en gezellige camping, top locatie!

Mario,
    28-8-2017

Echt een geweldige camping. Rust én gezelligheid. Prachtig nieuw zwembad, groot zwemmeer en nog een (2e) vismeer. Vrij gebruik van de aanwezige kano's op het meer, watertrampoline en toebehoren. Animatie voor kinderen. Tussen het zwemmeer en het vismeer een mooie bar/brasserie met erg goed en betaalbaar eten. Door het ruime terrein en de opzet van de camping altijd het gevoel van rust en ruimte zelfs als de camping vol is. In de omgeving is genoeg te zien en te doen, Beauville is een prachtige plaats gelegen op een heuvel met een super uitzicht over de vallei.

Een camping die het allemaal heeft!! wij komen terug!

Beauville (Lot et Garonne) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 12 reviews