Beauville (Lot et Garonne)

We hebben een aantal aanbieders voor Beauville (Lot et Garonne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Beauville (Lot et Garonne)

Heerlijk dorp.

Antje,
    7-1-2017

Om hier te komen moet je eerst een behoorlijk stuk omhoog rijden. Dit is een klein oud dorpje waar de je de dagelijkse boodschappen kunt halen. Zo ga ik na het opstaan naar de bakker wandelen en daar mijn warme verse brood halen. Heerlijk die ochtend wandeling. De mensen zijn hier nog vriendelijk, wij komen hier erg graag. Gaan al jaren naar de camping Les 2 Lacs. Op zondag is er een klein marktje waar de plaatselijke bewoners hun waren kunnen verkopen. Je kunt hier fijne wandelingen maken. Als je de plekjes weet te vinden heb je schitterend uitzicht naar beneden. Wil je naar de wat grotere supermarkten moet je een twintig minuutjes rijden. Dit is geen straf in augustus staan de zonnebloemen prachtig in bloei. Een heerlijke plek om lekker tot rust te komen. Ik zeg doen!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk Frans

Gustaaf Vossenaar,
    13-9-2016

Er is niet zoveel in de buurt te doen maar Beauville is een gemeente die in de zomermaanden de moeite neemt om actief en aantrekkelijk te zijn voor toeristen en bezoekers. En daar slagen ze in. Leuke markten onder de bomen, muziek uitvoeringen en 's avonds eten met lokale bewoners op het marktplein. Het is een top-dorp. Maar zoals met ieder Frans dorpje: je moet het zelf doen. Dat betekent frans spreken, je als een fransman gedragen (niet opzichtig kleden, beschaafd spreken, rekening houden met anderen, op je beurt wachten, e.d.). Voldoe je aan die eisen van beschaving, ga dan vooral eten in Restaurant Du Midi. Tjonge, tjonge wat een fijn en vriendelijk restaurant is dit. Vooral als je terugkomt (en dat kom je!) wil je niet liever dan hier een hete middag doorbrengen. Heerlijke rosé ook.

Gereisd met partner in augustus 2016

Schattig dorp

Aafje,
    29-7-2014

Beauville is een mooi, oud dorpje in een niet al te toeristische streek. Er is veel te doen in de buurt zonder dat er hele horden mensen op af stromen. Op vrijdagavond is er een leuke avondmarkt waar je kan eten en kan genieten van leuke bandjes op het pleintje in het dorp. Er zijn naast de standaard bakker, apotheek en buurtsuper ook een schattig winkeltje met lokale specialisteiten en een winkel voor tweedehands spullen waarvan de opbrengst wordt gebruikt om zwerfkatten te steriliseren. Het is heel leuk om te zien dat bewoners zoveel doen voor hun dorp want niet alleen de kattenwinkel, maar ook de avondmarkt en de jaarlijkse brocante draaien op vrijwilligers.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Een heerlijk en gezellig dorp, in de zomer heel veel te is

Nies Rodenburg,
    18-4-2008

Een heerlijk en gezellig dorp, in de zomer heel veel te doen, Hier is het lekkerste brood te koop. alle noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig.

De mensen zeer vriendelijk, prachtige omgeving een heerlijke camping in de buurt en op ongeveer 25 km. van Agen en Villeneuve Sur Lot, leuke kleine stadjes op kortere afstand. Kortom een fantastische plek om te vertoeven.

Gereisd familie in april 2008
Beauville (Lot et Garonne) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 12 reviews