Camping Capfun Paradis De Bazas

Camping Capfun Paradis De Bazas
6,7

14 tips over Camping Capfun Paradis De Bazas

Familie met vier kinderen, 19-8-2014

Als je toch gaat: zeker je tent of luifel tegen plotselinge "orages". Een paar mensen moesten achter hun tent aanrennen toen ie opeens wegvloog..

En neem je eigen potty, velddouche en oordopjes mee. Of ga in zo'n dure mobilhome. Dan zal je het best overleven.

Jessica, 8-8-2014

In de omgeving is niet zo veel te doen toch zijn we vaak op pad geweest en is de omgeving erg mooi!

Bij deze camping zou een winkeltje en nederlandse animatie geen overbodige luxe zijn. Hetzelfde als een schoonmaker die het hele toiletgebouw (ook de wanden) zou schoonmaken.

Nogmaals we hebben het er goed naar de zin gehad en zijn uitgerust terug gekomen maar we hadden liever een 9 gegeven.

Renske, 7-8-2014

Neem een kaasschaaf mee ;-)

Neem een parasol mee of beter nog; een tentje (stok gaat vanwege 'nepstrand' niet zo diep de grond in en parasolvoeten zijn schaars, parasollen ook, in de buurt in winkels ook niet gevonden)

Neem een luchtbed mee(!!) (bedjes mogen niet bij t strandje)

Zorg voor een aantal zaklampen (avond erg donker op camping)

Het koelde best af s avonds, dus trui/ vest/ lange broek geen overbodige luxe

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Paradis De Bazas voor je op een rij gezet:

Familie Dufasse, 3-8-2014

B17 was een prima huisje. Nederlanders in hetzelfde straatje is wel gezellig voor de kinderen!

Langon heeft een MC Donalds en een Okaidi winkel gevestigd in het complex bij de E Clerck.

NL sprekende animatie aannemen

Mariska, 29-7-2014
Heel fijn vonden wij de Lidl in de buurt ongeveer 5 minuten rijden en op zo'n 1,5 uur rijden kun je naar La dune de Pylat.
Maja, 15-7-2014
Je zit dichtbij Bordeaux, dat is een mooie stad om te bezoeken.

Marja, 18-8-2013
je kunt in Bazas heel lekker eten bij restaurant Indigo of La Jolie Frandole, naast elkaar gelegen in dezelfde straat (rue fondespan) Neem fietsen mee, je kunt er leuk fietsen in de omgeving. 2x per week komt er een trailer met paardjes waar de kinderen voor 5,- per ritje op mogen rijden. (voorinschrijven bij de receptie)
marieke, 6-8-2013

Vlakbij zitten er diverse grote supermarkten, waaronder de lidl waar je elke dag heerlijke verse broodjes kan halen.

Op 1,5 uur rijden ligt Arcachon aan de kust, dit is echt een mooie badplaats.

fam.van.spaandonk, 5-8-2013

Op loopafstand (2km) ligt het plaatsje Bazas en dat is heel onderhoudend. Eigen kathedraal ! waar van heide en verre mensen komen trouwen. Super leuk plein met mooie terrasjes en een prima restaurantje met de blauwe luiken, waar je echt goed eet voor weinig.

Mireille, 1-8-2013

Bazas; de avond voor 14 Juli, geweldig straattheater, daarna om 00:00 word er vuurwerk afgestoken vanaf de Kathedraal op het plein.

Het plaatsje Casteljaloux heeft nog wel wat leuke restaurantjes en winkeltjes.