Camping Capfun Paradis De Bazas

Camping Capfun Paradis De Bazas
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Paradis De Bazas voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nooit meer

Ontevreden klant,
17-8-2018

De stacaravan was vies en vettig, in geen jaren nog deftig gepoetst. De schimmel stond op de raamkozijnen, schimmel op hoofdkussen en matrassen. Eten is niet te eten, winkeltje stelt niks voor en personeel enkel vriendelijk tegen Fransen. Strandje is geweldig, de blauwe en gele glijbanen schuiven niet, als je zelf niet duwt, kom je gewoon niet beneden!

Kenmerken

17-8-2018

Topcamping

Pieter Arends,
14-8-2018

Een heerlijke camping. Wij hadden een stacaravan aan een veld met diverse speelactiviteiten. Onze drie kinderen konden daardoor vrijuit spelen terwijl wij er toch zich op hadden. Het zwembad is leuk met veel glijbanen en ook de lagoon (zwemvijver met strandzand) is geslaagd. Daardoor is er voldoende zwemgelegenheid voor alle gasten. Ook een stoeltje rondom het zwembad was altijd vrij snel te vinden.

Van de catering en de animatie geen gebruik gemaakt.

Bazas is een leuk dorpje nabij. Leuk om het pad van de camping naar Bazas te lopen. In 20 minuten ben je in het dorpje met op zaterdagochtend een markt.

Rondom onze plaats had ik wel iets meer schaduw willen hebben, maar als je dat echt belangrijk vindt, dan zijn er genoeg schaduwrijke plekken op de camping. Met kinderen is het echter een aanrader om aan een van de twee speelvelden te zitten.

In de omgeving is niet zoveel te zien als bijvoorbeeld in de Dordogne, maar voldoende gelegenheden gedurende de twee weken dat we we er waren.

Leuke familiecamping

Gezin met jonge kinderen (3 en 5 jaar),
15-7-2018

Heerlijke camping met goede chalets. Kinderen van 3 en 5 hebben zich onwijs goed vermaakt in de speeltuin en het zwembad. Het lekkerste vonden wij het 'strand' heerlijk water en kids konden lekker in het zand spelen. Het restaurant was voor ons prima, maar verwacht geen 5 sterren diner. De animatie was volledig franstalig ook het programmaboekje waardoor we nog wel eens wat miste. Het zwembad was wel heel erg vol maar het strand daarintegen was gezellig druk. We hebben 1 keer gehad dat de gastank leeg was om 22:00 uur, maar en kwam meteen iemand om deze te vervangen. De kinderen hadden niet veel vriendjes vanwege de taal maar wilde niet naar huis dus niet als heel erg ervaren.

Capfun

Mooi zwembad, leuke speeltuin, maar....

Ilona,
11-8-2017

Het zwembad is voor de kinderen erg leuk. Er zijn 4 glijbanen, waar van 2 wel erg bijzonder. Ook het piratenschip is leuk voor kleintjes. Het zwembad is veel te klein, het was eigenlijk niet verantwoord, zo druk het was in het hoogseizoen. De lagune is leuk, een zwembad met zand.

De speeltuin viel bij de kinderen erg goed in de smaak. Wij zaten aan het grote veld bij de grote speeltuin en hadden zo ook wat zicht op de kinderen.

Aan de veldjes was de camping leuk opgezet, best wat privacy.

Het restaurantje was erg slecht, pizza besteld, echt niet opgegeten.... Je mist echt een winkel. Brood kon je bestellen voor de volgende morgen. Dat was soms wel en soms niet vers.

Alles was erg Franstalig, maar dat zijn we wel gewend in Frankrijk. Animatie savonds best luidrugtig, maar gaat niet tot middernacht door.

Wij hadden top presta resort, maar caravan heeft best wat mankementen ( afzuigkap werkte niet, douche warm/koud en lastige straal, matrassen lagen niet fijn).

Al bij al een leuke speelcamping voor de kinderen, maar meer van verwacht.

In de omgeving best wat te doen. Mooie supermarkten op 10 minuten afstand met auto.

Als we langer hadden kunnen blijven

Jolanda van Nimwegen-Ruiter,
26-6-2017

Een fantastische twee weken vertoefd op deze camping die onze verwachtingen overtroffen heeft. In een mooie rustige omgeving op de camping leuke speeltoestellen voor kinderen en de opblaas springkussens waren helemaal een succes. Snackbar hebben we meermaals gegeten en is een beetje wisselend qua kwaliteit maar over het algemeen prima eten. Fijn dat er bij de receptie Nederlands gesproken wordt. Het zwembad was helemaal een succes voor onze kinderen. De nieuwe glijbaan die net geopend is helemaal. Ook een stuk overdekt waarbij je ook met iets minder weer lekker kunt zwemmen. Het meertje met strandje is onwijs helder water en fijn dat er verschil in diepte zit waardoor het voor ieder geschikt is. Ik voorzie met het aantal caravans in het hoogseizoen qua zwembad wel een uitdaging want dan is het relatief klein. Onze auto ging kapot en wij zijn onwijs goed geholpen door de camping beheerdster!

Goed zeker als het goed weer is

Luyckx,
19-5-2017

genoeg plannen want het zwemparadijs zal in de zomer veel te klein zijn

lekker rustig

Nadine,
7-5-2017

We zijn hier in de meivakanie geweest. In het weekend stonden er nog wel wat mensen maar doordeweeks waren er maar een handjevol caravans bezet.

Bij de receptie werkte een vrouw die Nederlands sprak.

Het zwembad was erg leuk voor de kinderen. Een gedeelte kon overdekt worden zodat als het wat kouder was nog steeds gezwommen kon worden.

De caravans zijn allemaal vrij nieuw en erg netjes. Wij zaten in een Resort caravan en die was ruim zat. De plekken zijn allemaal ruim en de meeste plekken hebben veel privacy.

In het midden van een veld was een hele grote speeltuin. Overal op de camping zijn wel speeltoestellen.

Voor de meeste uitjes moet je wel even in de auto zitten. Er zijn ook uitjes die dichterbij zijn zoals Bazas zelf en drie kastelen.

Het minpunt vond ik dat de camping nog niet helemaal klaar was. Er zijn bijna continu mensen bezig met bouwen. Je ziet duidelijk dat er nog veel caravans bij worden gezet. Er wordt ook een nieuwe glijbaan gebouwd die er erg leuk zag maar nog niet af was.

Ook een toilet bij het zwembad zou fijn zijn, nu moet je het zwembadterrein uit of terug naar je caravan.

De snackbar hebben we geen gebruik van gemaakt want elke keer dat we het wilde gebruiken was hij dicht. Wat duidelijkere openingstijden zou beter zijn.

Wij hebben 3 weken op een staanplaats gestaan met de caravan, vlakbij het toiletgebouw. Het is een franse camping met een paar nederlanders.

Niet veel toiletten beschikbaar maar ik heb er een in de caravan. weinig beschutting en begroeiing omdat het een relatief nieuwe camping is. Ook dit vinden wij niet erg, we komen voor de zon.

Staanplaatsen zijn trouwens heel groot en voldoende ruimte. Zwembad en het strandje zijn echt super. We hebben elke dag bijna doorgebracht bij het strandje, dit is echt top!

Je kan lopend naar het dorpje, dit is een leuke wandeling alleen is er niet echt veel te doen in het dorp en directe omgeving.

Animatie is in het frans, maar 1 van de medewerkers op de camping een oudere dame is nederlands, dus als er echt problemen zijn kun je haar aanschieten.

Tenslotte wil ik zeggen dat wij echte kampeerders zijn en ons niet druk maken om kapotte tegels, spinnenwebben in toiletten e.d. Uiteindelijk is het voor ons belangrijk dat de kids zich vermaken.

Nooit meer!

Familie van vier
15-9-2016

Wij hebben een zeer teleurstellende vakantie achter de rug. Het domein was niet klaar voor de gasten. Vanaf 04/07 begonnen ze het hoge gras en het hoge onkruid pas af te rijden, de vlaggen en enkele animatieborden werden pas de week van 11//07 geplaatst. Jullie personeel goed opleiden zodat ze meerdere talen spreken (Engels is toch een must) is zeker aan te raden.

Sanitair is zeer belangrijk voor de kampeerders en dit was absoluut niet in orde. Te weinig douches, toiletten en ruimte om af te wassen. Wanneer er meerdere gasten tegelijk een douche namen was het water ijskoud!! Met kleine kinderen is dit een ramp!!

Ook om de afwas te doen moesten we in rij staan aanschuiven.

Tijdens de eerste dagen van ons verblijf was er in enkele toiletten ontsmetting aanwezig om toilet te ontsmetten. Dit was echter na 2 dagen verdwenen. Dit werd meerdere malen gemeld aan het poetspersoneel. Dit werd niet aangepast met als gevolg dat de toiletten verschrikkelijk vuil waren. Het personeel deed enkel de ronde om papier aan te vullen. Ik heb dan liever mijn eigen toiletpapier mee te nemen naar een proper sanitair dan dat jullie het papier voorzien maar we een smerig sanitaire blok hebben!!!

Er was een kleine ruimte voorzien om je chemisch toilet te ledigen wat echter ontbreekt is een leiding om je toilet te reinigen en klaar te maken voor gebruik....

Broodjes moet je dag voordien bestellen en dit vind ik zeker OK, maar wat ik niet kan begrijpen is dat de persoon onbeleefd is en dat de broodjes niet klaar zijn (de broodjes moesten ze nog afbakken). Ook al is dit na de finale van het EK voetbal. Je bent en blijft altijd professioneel en zorgt dat de gasten tevreden zijn. Een kort antwoord en een kind pooien met een lolly is niet aanvaardbaar.

De toezichters van het zwembad zijn vaak op GSM bezig, flirten met andere badgasten en springen zelf in het water of glijden van de glijbanen af. Wanneer de dame dan van de glijbaan afgaat geeft ze de opdracht aan kennissen (campinggasten) om controle uit te voeren of de personen wel wachten op het groene licht/afstand houden.... Dit kan niet door de beugel! Dit is dan ook onmiddellijk gemeld aan de baas. (hij is heel vriendelijk en met hem kun je praten, hij doet wel moeite om zijn gasten tevreden te houden, maar dit is niet voldoende om deze vakantie te doen slagen)

Het water werd gecontroleerd dit vind ik dan ook weer goed, alleen is de kwaliteit niet in orde. Ze hebben meermaals het kinderbad een half uur moeten sluiten om een chloorshock te geven.... Dit kan niet in hoogseizoen. Het water moet 's avonds gecontroleerd worden en aangepast met chloor en PH zodat alles op peil is.

De animatie is enkel gericht op de Franse gasten. Wat zeer jammer is voor de anderstalige gasten. Geen enkele moeite om andere kinderen aan te sporen om mee te doen, geen reclame, geen folders in andere talen....

Deze camping is geen aanrader en dit zullen we zeker melden via sociale media dit om vrienden en familie en anderen te waarschuwen om zeker niet naar deze camping te gaan.

Wij zijn absoluut niet tevreden want we konden ons geld evengoed in de vuilnisbak gooien....

Wij zijn geen personen die negatief ingesteld zijn want hebben al heel wat kampeerervaring, maar deze vakantie/camping staat op nummer 1 van slechtste ooit.

Zeer goed

14-9-2016

Het is een heerlijke camping, goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Leuke speeltuintjes en nieuwe, schone mobilehomes. Er was een probleem in de mobile home, dit werd direct opgelost. Het zwembad is aan de kleine kant als het mooi weer is en iedereen in het zwembad zit. Daarnaast is het brood van de camping niet lekker, terwijl in het dorpje een goede bakker zit. Het eten in het restaurant is prijzig en niet echt goed te noemen. Animatie is voornamelijk gericht op de Fransen.

Capfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Paradis De Bazas in Bazas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Paradis De Bazas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.