Camping Capfun Paradis De Bazas

Camping Capfun Paradis De Bazas
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Paradis De Bazas voor je op een rij gezet:

52 reviews over Camping Capfun Paradis De Bazas in het Nederlands

Mooi zwembad, leuke speeltuin, maar....

Ilona
11-8-2017

Het zwembad is voor de kinderen erg leuk. Er zijn 4 glijbanen, waar van 2 wel erg bijzonder. Ook het piratenschip is leuk voor kleintjes. Het zwembad is veel te klein, het was eigenlijk niet verantwoord, zo druk het was in het hoogseizoen. De lagune is leuk, een zwembad met zand.

De speeltuin viel bij de kinderen erg goed in de smaak. Wij zaten aan het grote veld bij de grote speeltuin en hadden zo ook wat zicht op de kinderen.

Aan de veldjes was de camping leuk opgezet, best wat privacy.

Het restaurantje was erg slecht, pizza besteld, echt niet opgegeten.... Je mist echt een winkel. Brood kon je bestellen voor de volgende morgen. Dat was soms wel en soms niet vers.

Alles was erg Franstalig, maar dat zijn we wel gewend in Frankrijk. Animatie savonds best luidrugtig, maar gaat niet tot middernacht door.

Wij hadden top presta resort, maar caravan heeft best wat mankementen ( afzuigkap werkte niet, douche warm/koud en lastige straal, matrassen lagen niet fijn).

Al bij al een leuke speelcamping voor de kinderen, maar meer van verwacht.

In de omgeving best wat te doen. Mooie supermarkten op 10 minuten afstand met auto.

Als we langer hadden kunnen blijven

Jolanda van Nimwegen-Ruiter
26-6-2017

Een fantastische twee weken vertoefd op deze camping die onze verwachtingen overtroffen heeft. In een mooie rustige omgeving op de camping leuke speeltoestellen voor kinderen en de opblaas springkussens waren helemaal een succes. Snackbar hebben we meermaals gegeten en is een beetje wisselend qua kwaliteit maar over het algemeen prima eten. Fijn dat er bij de receptie Nederlands gesproken wordt. Het zwembad was helemaal een succes voor onze kinderen. De nieuwe glijbaan die net geopend is helemaal. Ook een stuk overdekt waarbij je ook met iets minder weer lekker kunt zwemmen. Het meertje met strandje is onwijs helder water en fijn dat er verschil in diepte zit waardoor het voor ieder geschikt is. Ik voorzie met het aantal caravans in het hoogseizoen qua zwembad wel een uitdaging want dan is het relatief klein. Onze auto ging kapot en wij zijn onwijs goed geholpen door de camping beheerdster!

Goed zeker als het goed weer is

Luyckx
19-5-2017

genoeg plannen want het zwemparadijs zal in de zomer veel te klein zijn

lekker rustig

Nadine
    7-5-2017

We zijn hier in de meivakanie geweest. In het weekend stonden er nog wel wat mensen maar doordeweeks waren er maar een handjevol caravans bezet.

Bij de receptie werkte een vrouw die Nederlands sprak.

Het zwembad was erg leuk voor de kinderen. Een gedeelte kon overdekt worden zodat als het wat kouder was nog steeds gezwommen kon worden.

De caravans zijn allemaal vrij nieuw en erg netjes. Wij zaten in een Resort caravan en die was ruim zat. De plekken zijn allemaal ruim en de meeste plekken hebben veel privacy.

In het midden van een veld was een hele grote speeltuin. Overal op de camping zijn wel speeltoestellen.

Voor de meeste uitjes moet je wel even in de auto zitten. Er zijn ook uitjes die dichterbij zijn zoals Bazas zelf en drie kastelen.

Het minpunt vond ik dat de camping nog niet helemaal klaar was. Er zijn bijna continu mensen bezig met bouwen. Je ziet duidelijk dat er nog veel caravans bij worden gezet. Er wordt ook een nieuwe glijbaan gebouwd die er erg leuk zag maar nog niet af was.

Ook een toilet bij het zwembad zou fijn zijn, nu moet je het zwembadterrein uit of terug naar je caravan.

De snackbar hebben we geen gebruik van gemaakt want elke keer dat we het wilde gebruiken was hij dicht. Wat duidelijkere openingstijden zou beter zijn.

Oude reviews (archief)

Wij hebben 3 weken op een staanplaats gestaan met de caravan, vlakbij het toiletgebouw. Het is een franse camping met een paar nederlanders.

Niet veel toiletten beschikbaar maar ik heb er een in de caravan. weinig beschutting en begroeiing omdat het een relatief nieuwe camping is. Ook dit vinden wij niet erg, we komen voor de zon.

Staanplaatsen zijn trouwens heel groot en voldoende ruimte. Zwembad en het strandje zijn echt super. We hebben elke dag bijna doorgebracht bij het strandje, dit is echt top!

Je kan lopend naar het dorpje, dit is een leuke wandeling alleen is er niet echt veel te doen in het dorp en directe omgeving.

Animatie is in het frans, maar 1 van de medewerkers op de camping een oudere dame is nederlands, dus als er echt problemen zijn kun je haar aanschieten.

Tenslotte wil ik zeggen dat wij echte kampeerders zijn en ons niet druk maken om kapotte tegels, spinnenwebben in toiletten e.d. Uiteindelijk is het voor ons belangrijk dat de kids zich vermaken.

Nooit meer!

Familie van vier
    15-9-2016

Wij hebben een zeer teleurstellende vakantie achter de rug. Het domein was niet klaar voor de gasten. Vanaf 04/07 begonnen ze het hoge gras en het hoge onkruid pas af te rijden, de vlaggen en enkele animatieborden werden pas de week van 11//07 geplaatst. Jullie personeel goed opleiden zodat ze meerdere talen spreken (Engels is toch een must) is zeker aan te raden.

Sanitair is zeer belangrijk voor de kampeerders en dit was absoluut niet in orde. Te weinig douches, toiletten en ruimte om af te wassen. Wanneer er meerdere gasten tegelijk een douche namen was het water ijskoud!! Met kleine kinderen is dit een ramp!!

Ook om de afwas te doen moesten we in rij staan aanschuiven.

Tijdens de eerste dagen van ons verblijf was er in enkele toiletten ontsmetting aanwezig om toilet te ontsmetten. Dit was echter na 2 dagen verdwenen. Dit werd meerdere malen gemeld aan het poetspersoneel. Dit werd niet aangepast met als gevolg dat de toiletten verschrikkelijk vuil waren. Het personeel deed enkel de ronde om papier aan te vullen. Ik heb dan liever mijn eigen toiletpapier mee te nemen naar een proper sanitair dan dat jullie het papier voorzien maar we een smerig sanitaire blok hebben!!!

Er was een kleine ruimte voorzien om je chemisch toilet te ledigen wat echter ontbreekt is een leiding om je toilet te reinigen en klaar te maken voor gebruik....

Broodjes moet je dag voordien bestellen en dit vind ik zeker OK, maar wat ik niet kan begrijpen is dat de persoon onbeleefd is en dat de broodjes niet klaar zijn (de broodjes moesten ze nog afbakken). Ook al is dit na de finale van het EK voetbal. Je bent en blijft altijd professioneel en zorgt dat de gasten tevreden zijn. Een kort antwoord en een kind pooien met een lolly is niet aanvaardbaar.

De toezichters van het zwembad zijn vaak op GSM bezig, flirten met andere badgasten en springen zelf in het water of glijden van de glijbanen af. Wanneer de dame dan van de glijbaan afgaat geeft ze de opdracht aan kennissen (campinggasten) om controle uit te voeren of de personen wel wachten op het groene licht/afstand houden.... Dit kan niet door de beugel! Dit is dan ook onmiddellijk gemeld aan de baas. (hij is heel vriendelijk en met hem kun je praten, hij doet wel moeite om zijn gasten tevreden te houden, maar dit is niet voldoende om deze vakantie te doen slagen)

Het water werd gecontroleerd dit vind ik dan ook weer goed, alleen is de kwaliteit niet in orde. Ze hebben meermaals het kinderbad een half uur moeten sluiten om een chloorshock te geven.... Dit kan niet in hoogseizoen. Het water moet 's avonds gecontroleerd worden en aangepast met chloor en PH zodat alles op peil is.

De animatie is enkel gericht op de Franse gasten. Wat zeer jammer is voor de anderstalige gasten. Geen enkele moeite om andere kinderen aan te sporen om mee te doen, geen reclame, geen folders in andere talen....

Deze camping is geen aanrader en dit zullen we zeker melden via sociale media dit om vrienden en familie en anderen te waarschuwen om zeker niet naar deze camping te gaan.

Wij zijn absoluut niet tevreden want we konden ons geld evengoed in de vuilnisbak gooien....

Wij zijn geen personen die negatief ingesteld zijn want hebben al heel wat kampeerervaring, maar deze vakantie/camping staat op nummer 1 van slechtste ooit.

Zeer goed

14-9-2016

Het is een heerlijke camping, goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Leuke speeltuintjes en nieuwe, schone mobilehomes. Er was een probleem in de mobile home, dit werd direct opgelost. Het zwembad is aan de kleine kant als het mooi weer is en iedereen in het zwembad zit. Daarnaast is het brood van de camping niet lekker, terwijl in het dorpje een goede bakker zit. Het eten in het restaurant is prijzig en niet echt goed te noemen. Animatie is voornamelijk gericht op de Fransen.

Erg leuke, betaalbare vakantie

Maaike
          2-9-2016

Het is een vrij nieuwe camping, stacaravans en zwembad zijn 2 jaar oud. Dat maakt dat alles schoon en comfortabel is. De eigenaresse is Nederlandse, wat makkelijk communiceert. In augustus was het erg druk, veel Fransen. Wij hebben hier geen last van gehad, omdat wij niet per se uitgebreid contact willen met andere campinggasten. Er waren nog meer Nederlanders, maar wij kwamen hier pas later achter. Na 30 augustus liep de camping leeg, daar deze ook op 2 september sloot. Zwembad is aan de kleine kant als de camping vol staat, maar het meertje is heerlijk! Schoon water en lekker zand om te spelen voor de kinderen. Er zijn leuke speeltuinen op de camping en er is gratis midgetgolf mogelijk.

In de omgeving is best het een en ander te zien, maar je moet het wel opzoeken. Bordeaux is zeker de moeite waard, parkeren op een P+R ende mooie stad bezoeken. De baai van Arcachon en Dune du Pilat zijn zeker een bezoek waard. In de omgeving regelmatig marktjes. In het centrum van Bazas een heerlijke bakker waar iedere dag vers brood te verkrijgen is. Het dorpje is lastig te voet te bereiken vanaf de camping met kleine kinderen/kinderwagen. Eten op de camping is niet heel goed, in het dorpje kan voor weinig geld goed worden gegeten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en raden het zeker aan!

Niet meer, tenzij er wat dingen aangepast worden

van der Mark
          11-8-2016

Aankomst op Zondag prima, geen drukte bij receptie. (zaterdag erop zagen wij rijen tot ver buiten de receptie, in de hitte, geen schaduw) Wij hadden huisje E5 die uitkeek op de slagboom, die gedurende ons verblijf dag en nacht open stond, werd dag 9 gerepareerd, maar werkte nog niet optimaal.

Geen warm water eerste dag, kon niet opgelost worden dus na reis van 12 uur, zonder te kunnen douchen naar bed gegaan. Huisje was onwijs oud en vies, 2 kakkerlakken gehad, muizenkeutels in keukenkastje en overal mieren in keuken.

1 gaspit werkte niet en afzuigkap was zo vet dat het vet je eten weer in droop, kraan in douche zat los, en chiffon in keuken kapot.

Animatie is veel maar echt alleen op de Fransen gericht.

Geen privacy of omheining rondom je huisje, iedereen loopt te pas en onpas langs.

'restaurant' onhygienisch. Personeel wel vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad super! vooral lagune bad. Wel steeds discussie met badmeester over de glijbaan. dochter van 7, groter dan 1.20 en met 4 diploma's en waterpolo als sport moest steeds onder begeleiding als er toezicht stond, terwijl ze wel mocht als er niemand stond. Uiteindelijk andere kleur armband voor haar gehaald, die verplicht was bij zwembad, en gezeur was over.

2 supermarkten op 10 minuten rijden.

Bazas te bereiken via pad vanaf achter op de camping aanrader.

winkelcentrum in Bégles en Dune du Pilat zijn aanraders voor dagje er op uit.

Langon op 20 minuten rijden.

Klimaat perfect, in 14 dagen 1 dagje miezer gehad, verder rond de 30 graden, en snachts rond de 15, dus geen airco nodig om te kunnen slapen, zelfs koud gehad.

pizzeria naast boulangerie in Bazas wel een aanrader, pizza daar afgehaald, erg vriendelijk en prima te eten.

Marktje op zaterdag ook erg leuk.

Al met al prima vakantie gehad, op aftandse huisje na, omgeving echt niet zo saai als men elders op zoover beweerd, als je maar even zoekt.

Maar geen paradis de bazas meer voor ons.

Leuke, maar drukke camping

Arianne
          17-1-2016

het inchecken hebben ze niet handig geregeld, toen wij aankwamen stond er een lange rij in de hitte te wachten. de stacaravan was erg mooi en netjes verzorgd, voorzien van alle gemakken. Wat mij wel stoorde was dat er aan weerszijden van de caravan een pad liep en dat er dus ook mensen waren die tussendoor langs je caravan liepen richting de speeltuin (ze maakten er dan zelf een shortcut van) die hebben wij op een gegeven moment gebarricadeerd met een ligstoel. Het zwembad is haast te klein voor de camping, erg druk, maar wel mooi, leuke glijbanen en een superleuk piratenschip. Het strand is ook leuk gedaan. animatie is er volop, zeker ook leuke shows voor de kids, wij hadden zelfs een x een circus op de camping. Nadeel vond ik het lawaai savonds van de disco. Klonk door over de hele camping. Wij gaan er niet meer naar terug maar hebben al met al een prima vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Paradis De Bazas in Bazas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Paradis De Bazas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Paradis De Bazas scoort een 6.83 uit 10 op basis van 101 reviews.