Vakantiepark

krissie
15-7-2012
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Een nacht op doorreis geweest en prima plek, wel vreemde plaatsen en heel verschillend per grote. Toegang camping moeilijk en vreemd. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi gelegen camping

John-Hilly
1-8-2011

Het park bestaat uit meerdere delen. Een deel met vakantiewoningen(chalets etc.), een deel als camping en een recreatiegedeelte met een strand aan het meer. Wij verbleven op de camping (plaats 14). De camping heeft ongeveer 40 plekken en verschillen nogal van grootte. Het saniatair is modern en wordt goed schoon gehouden. Helaas toileeten zonder bril en geen toiletpapier. Een grote plus: heet afwas! Helaas was het weer dusdanig dat we geen gebruik hebben gemaakt van het strand. De camping is gelegen halverwege Lourdes en Pau, twee steden die het bezoeken meer dan waard zijn. In de directe omgeving zijn meerdere grote supermarkten.

Gereisd Met partner in Sat Jul 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les O Kiri in Baudreix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les O Kiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.