Vakantiepark Residence Le Domaine du Golf d'Albret

5,4

Matig

• Activiteiten4,1
  • Onderkomen5,8

5 reviews over Vakantiepark Residence Le Domaine du Golf d'Albret in het Nederlands

Om nooit te vergeten

Dirk jan
17-9-2017
  • Activiteiten6

De appartementen voor 6 personen zijn alleen geschikt voor 4 personenen

De receptie spreekt goed Engels en je word goed geholpen

Misleid, nooit meer.

Shanon
7-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

De natuur is mooi, je zit letterlijk in het niets. Je kunt niet wandelen naar het dorp of even naar de winkel.

Appartementen zijn klein en gehorig, kinderkamer aan de badkamer vast waardoor wij 's avonds niet meer konden douchen als onze kids van 1 en 6 jaar op bed lagen.

Zwembaden zijn erg goed gefotografeerd, in werkelijkheid een stuk ouder etc.

Op het park is niets anders te doen dan golfen, ze hebben een hele kleine speeltuin en een tafeltennis tafel en daar houd het mee op. Geen snackbar of supermarkt, ook geen afhaal maaltijden of mogelijkheden tot lunch en diner. ( wel in het golfrestaurant, maar dit is erg duur en apart eten)

Bedbank in de woonkamer was gebroken, duurde toch tot de avond voor deze verwisseld kon worden. Weinig kookgerei dit hebben we bij de receptie kunnen lenen.

Als wij niet met 2 gezinnen hier zaten hadden we zo weer 13 uur naar huis gereden!

Oude reviews (archief)

La Douce France in alle eer

inge
13-8-2013
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We verbleven in Vakantiepark Domaine du Golf D'Albret van 20/7 t/m 3/8.

2 VW en 3 jonge kinderen in het grootste appartement wat zeker ruim

voldoende was. Hoewel geoffreerd via de touroperator was er toch

geen vaatwasser en dat is dan het enige minpunt van dit verblijf.

Het is geen luxe maar voldoende ingericht, netjes en een prachtige

locatie in de natuur waar op sportief vlak iedereen echt aan z'n

trekken komt met tennisvelden, ping-pongtafels, basketpleintje,

golf en natuurlijk de 2 gescheiden zwembaden. Een feest voor onze kids! Het is n prachtige streek met in een straal van 100km die typische France pitoreske dorpjes waar de tijd stil heeft gestaan.

Klein en fijn

P Spruijt
13-8-2012
  • Onderkomen8

Klein modern park. Handige 2 persoons studio voor ons als stel, maar ook voor als je een kleine hebt! Je ziet dan ook veel jonge gezinnen. 2 zwembaden met genoeg ligbedden als je voor 11 uur komt. 1 zwembad speciaal voor kinderen. Tennis en golf hebben we niet gebruikt, maar het ligt er allemaal netjes bij! BBQ hadden we mee en dat is gewoon toegestaan. Minimaal 90% van de bezoekers is Frans. Dus je voelt je echt in het buitenland. Het personeel doet hun best om je in het Engels te helpen. Veel markten, wijnboerderijen en grote supermarkt in de buurt.

goede prijs kwaliteit verhouding

anja van craenenbroeck
2-8-2012
  • Onderkomen8

wij zij 10 dagen geweest in juli 2012. Met 4 (2 kinderen en 2 volwassenen) in een appartement van 6 was net goed, met 6 zou het te klein zijn.

heel mooie streek, om te wandelen en rond te rijden, maar alles is wel ver weg...

superU in nabijheid voor grote inkopen.

min puntjes: kleine bedden, geen douche gordijn, WC boven, slechts 2 kookplaatjes en het terras was vuil bij aankomst. Niets onoverkomelijks.

ander minpuntje was wel dat de kinderen niet in het binnenzwembad mochten (te koud en bewolkt om buiten te zwemmen en binnen mocht het pas vanaf 16 j) .

pluspunten: goede prijs kwaliteit 750€ voor 10 dagen), drie tennisvelden, 2 kleine zwembaden buiten proper maar niet al te veel ligbedden en mooie streek, rustig gelegen. personeel is correct vriendelijk. Er is een restaurant maar wij hebben daar niet gegeten. geen tussentijdse schoonmaak.

vergelijkbaar met port Zélande centerparcs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Le Domaine du Golf d'Albret in Barbaste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Le Domaine du Golf d'Albret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Residence Le Domaine du Golf d'Albret scoort een 5.44 uit 10 op basis van 5 reviews.