Vakantiepark Le Domaine d'Albret

Vakantiepark Le Domaine d'Albret
7,7

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine d'Albret voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiepark Le Domaine d'Albret in het Nederlands

Leuke vakantieplaats

Helga
24-8-2011
  • Onderkomen8

Het was een zeer proper huisje dat direct een vakantiegevoel gaf. De nodige zaken waren aanwezig. Er hing een rustige en ontspannen sfeer op het domein. Er was een leuk zwembad, ook voor kleine kinderen. Gezellige authentieke dorpjes in de buurt waar 's avonds leuke "eet"avondmarkten zijn. Sos is hier een echte aanrader!

De huisjes zijn vrij klein. Boek dus best iets groter dan het eigenlijke aantal personen.

• Activiteiten5
  • Onderkomen8

We waren hier eind juli, en we hbb het hier heel goed nr onze zin gehad. Mooi vrij ruim huisje (met 4 in 6 persoonshuisje, zo heeft elk een eigen bed), proper, keuken was in orde.

De zwembaden zijn zalig om er te zwemmen. Er is één verwarmd zwembad en één niet verwarmd. Voor kleine kinderen ook ideaal in het verwarmde zwembad (wel niet afzonderlijk van diepe, maar groot genoeg dat ondiep is!!). Er waren vold ligbanken. De snackbar kon vriendelijker, eten kon beter (één keer nog rode kip gehad!), maar het restaurant was wel oké (wel kleinere porties dan in België). Ze spraken daar ENKEL Frans, wat wel vervelend was (we hbb liever ook Engels).

De streek is minder toeristisch druk bezocht, maar wel mooi. We gingen vooral voor de rust.

Al bij al: wel een aanrader hoor!

een mooie vakantie

karen vertriest
31-7-2009

heel mooi vakantiedomein!

toen wij daar waren ( 08/2008) was het domein wel maar voor de helft klaar!

Het eten in het restaurant was heerlijk!

over het algemeen heeft het een goede indruk nagelaten!

zeer mooie nieuwe accomodatie

Liane
13-8-2008
  • Onderkomen9

Is nog allemaal nieuw,niet helemaal klaar. Toen wij er waren was er een zwembad klaar. tweede bijna. Zeer mooie schone huisjes. Veel kinderen, wel veel fransen. Niet super toeristisch maar zeer mooie omgeving met veel kastelen en oude huizen.Aanrader als je niet van super toeristisch houdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Domaine d'Albret in Barbaste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Domaine d'Albret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Domaine d'Albret scoort een 7.71 uit 10 op basis van 7 reviews.