Camping Les Bö Bains

92 reviews over Camping Les Bö Bains in het Nederlands

Prima rustige camping,perfect voor (karper)vissers

Fam.M
7-1-2018

Dit is een echt Franse camping. Het lijkt erop dat veel vakantiegangers deze camping als doorreiscamping gebruiken. Dat is jammer. Want de camping is prachtig gelegen, direct aan de rivier de dordogne. De dordogne is niet geschikt om in te zwemmen (stroomt echt veel te hard, mag officieel ook niet in gezwommen worden op dit stuk) maar om te vissen is het perfect. Wij hadden huisje nummer 0 (prima huisje, netjes schoon, maar misschien toch wat klein voor 5 personen, kinderkamer paste de bedden eigenlijk niet in, er is 30cm over om de kamer binnen te gaan.. beetje proppen en veel buiten leven!) de rivier liep daar langzaam af, wat het veilig maakte voor de kinderen (4-8-10jr) Het huisje zelf stond iets hoger, dus bij beet moest je een stukje naar beneden rennen ;) Met wat ervaring vang je aardige karpers van 20 pond. De kinderen viste af en toe een voorntje uit de rivier. Het uitzicht vanuit deze accommodatie is echt geweldig! Omdat er zelfs in het hoogseizoen weinig mensen zijn, is de camping wat saai. Het zwembad hadden we soms zelfs voor ons alleen. De animatie doet zijn best om leuke (bal)spellen te bedenken in het zwembad. Wanneer er meer bedrijvigheid zou komen zal de camping prima/perfect zijn voor mensen die niet van grote campings houden. Onze oudste zonen van 10 en 8 vonden het echt te suf allemaal, dus vooral aan te raden met kleinere kids. Er is wel een leuke speeltuin/ voetbalveld waar ze zich prima vermaakt hebben.
Goede supermarkten in Lalinde. Vanaf de camping loop je idd binnen 2 minuten naar de bakker (gezellige dorpsbakkerij, echt frans, helemaal leuk) Shoppen in Bergerac! Kanoën is heel cool via Canoës Loisirs (eindje rijden maar dan heb je ook wat) Sarlat is een erg leuk stadje met veel vertier, historie en winkels. Beynac is prachtig. Er is echt vanalles te zien en te doen maar je moet er voor de auto in. Wij hebben hier 3 fijne rustige weken gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping

Marjolein
19-8-2016

Wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad. We hadden een stacaravan gehuurd en die was netjes en schoon. De 3-persoons kamer was wat krap, maar prima voor 2 weken. Personeel bij de receptie en in het restaurant was erg vriendelijk. Het eten was lekker en goed genoeg voor een campingrestaurant. Brood haalden we bij de bakker in het dorpje zelf. Het zwembad was groot genoeg om lekker af te koelen. De glijbanen waren even kapot, maar na het weekend weer gemaakt. Enige minpunt was het beddengoed, dat leken een soort tissues.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

drama

Richard
11-8-2016

Het zwembad was goed, de kampeerplekken ruim en lekker in de schaduw. Tot zover het positieve. Plekken lopen enorm schuin af, toiletten werden in de eerste week niet eens schoongemaakt, afwasplekken werden pas na een week in orde gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Gewoon vreselijk

Joost
7-8-2016

Wij hadden de camping plots geboekt vanaf een andere camping. De website zag er goed uit. Gratis wifi en een mooi zwembad met leuke glijbanen... Helaas. De plek is mooi maar daar is alles mee gezegd. Sanitair zeeeer oud en koud. De douche is een stortdouche maar maakt eerder je kleren nat dan jou. Zwembad okee maar glijbanen waren kapot. De wifi is alleen in het restaurant te vinden. En een stap naar buiten en het signaal is weg. Ik moest 55 euro betalen per nacht met drie kinderen en twee ouders inc. Mijzelf. Maar omdat ik annuleerde en snel weggegaan ben naar een andere camping moest ik annuleringskosten betalen en was is ik voor 1 nacht 85 euro kwijt!!!! Nooit meer dus

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

De ergste kampeerervaring ooit!

Gerald
6-8-2016

Het uitzicht op de Dordogne in de schaduw is prachtig. Blij verrast bij aankomst na een lange reisdag hoorden we dat er nog 5 plaatsen aan het water beschikbaar waren. In eerste instantie blij omdat het hoogseizoen in de Dordogne was. De grootste vrije plaats met schaduw gekozen. Dochter ging meteen zwemmen na een warme reis. Op het moment dat we klaar waren met de tent opzetten om 16:00 begon de muziek uit het restaurant. Een soort van doorlopende trance muziek die na 24:00 gelukkig stopte. Het sanitair was oud sleets en werkelijk te vies voor woorden. De drollen dreven letterlijk uit de twee nog werkende toiletten. de douche was meer koud dan lauw. We vonden even verderop de camping een ander saniairgebouw dat er nieuwer en frisser uitzag. Dit was echter afgesloten met pallets voor de ingangen. Er zijn op deze camping maar weinig kampeerplaatsen maar wel erg veel huisjes en mobilhomes. Twee toiletten is te weinig voor zoveel mensen. We hebben de tent na een nacht opgepakt en zijn 20 kilometer verder op een prachtige camping beland. Wat een verschil was dat zeg.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een bijzondere ervaring die je niet over wilt doen

Van der Ploeg
30-7-2016

Bij aankomst al de aanname gedaan 'hoe het kan, dat er nog zoveel plaatsen leeg zijn staan tijdens het hoogseizoen?'. Ik had beter moeten weten.... De locatie aan de Dordogne en het uitzicht zijn super, de camping zelf is zwaar verouderd. Het sanitair is te vreselijk (1 sanitair gebouw is afgesloten) voor woorden. Misschien dat het restaurant er niet uitziet maar het eten is wel goed. Verder woorden kiezen voor deze camping is met alle tranen in mijn ogen onmogelijk. Nooit naar toe gaan en niet in de verleiding komen door te denken dat touroperator er stacaravans heeft.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

dit nooit meer

piet
30-7-2016

Camping die wellicht ooit prima is geweest, maar nu verre van dat. Enige pluspunt is het uitzicht over de dordogne.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Knusse goed onderhouden camping

Nancy van Galen
28-7-2015

Knusse familiecamping. Goed onderhouden alles netjes alleen sanitair wel verouderd !! Veel te doen voor jongere kinderen leuke animatie voor hun. Voor onze oudste dochter van bijna dertien was er niet veel te doen.Zwembad niet groot maar groot genoeg voor verkoeling, voor de kleintjes leuke glijbanenc.ligbedjes mogen misschien ieys meer alhoewel wij er altijd wel een hadden. Ligt in een leuke omgeving is veel te doen in de omgeving. Alleen jammer dat er niet of nauwelijks engels word gesproken en alleen maar Frans.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Camping Bo Bains

Reijn
11-1-2015

Wij hadden een chalet gehuurd voor 1 week , ik ben eerst 1,5 uur aan het schoonmaken geslagen. De douche zat vol met schimmel en haren. De koelkast zat ook helemaal vol met schimmel---naar veel "zeuren"uiteindelijk een nieuwe gekregen. We hebben hoezen gekocht voor om de slaapbank, vol stof. De airco in de lodge was prima! Zwembad geweldig en erg leuk voor kinderen. Echter toezicht was beter geweest aangezien er behoorlijk veel asociale nederlanders zaten , die het hele zwembad overnamen. De keuken is prima, maar verwacht geen culinaire gerechten , het betreft een hamburger en of pizza.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

De omgeving maakt veel goed!

Dave
11-8-2014

We hebben een leuke vakantie gehad (gezin met 2 kids, 11 en 12 jaar). Mooie omgeving en de camping was niet te druk. Wat tegen viel was de betrokkenheid van het personeel. Jonge mensen die weinig sturing van de eigenaar kregen waardoor het allemaal wat rommelig loopt, Met name de receptie en de bar. Het winkeltje mag je absoluut niet als winkeltje beoordelen, Rij beter even na Lalinde naar de Carrefour. Restaurant hebben wij niet uigeprobeerd! De stacaravan was niet echt schoon en nadat wij een invetarislijst hadden gevraagd bleek dat er veel missde, dit werd wel snel aangevuld maar was erg vies. Ok WIFI is gratis maar deze doet het meer niet dan wel, beter even bij de VVV in Lalinde zitten en daar internetten, (otlalinde)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bö Bains in Badefols-sur-Dordogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bö Bains zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.