Camping Azurivage

Gereisd anders in augustus 2018

Florence,
17-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Echt nooit meer echt een respectloze camping

Peter Geluk,
12-8-2018

Bij aankomst bleek de door ons gereserveerde plaats vol te staan met bomen.

Het ontvangst was uiterst onvriendelijk snel werd de plattegrond in ons handen geduwd en zoek het maar uit, alsof ze al wisten dat het niet pluis was.

Nadat we aangegeven hadden dat onze tent net op de plek paste kregen we te horen "take it or leave it" ,sta je dan na 1200 km rijden. Er bleek een oplossing te zijn, we werden tussen de mobile homes bij een vervallen toilet hok neergezet. Op zich niet verkeerd we hadden flink wat ruimte.

Na een rondwandeling over de camping bleken er veel plaatsen leeg te staan, het ontbreekt echter op deze camping aan iemand die de intelligentie heeft om wat te schuiven met plekken zodat er misschien wel 20 plekken meer bezet zouden kunnen worden. Op de camping heb je oud en nieuw sanitair zonder bril beide smerig, ze worden af en toe schoon gemaakt door het animatie team die te werk gaat met een doekje en wat spray. NIET DOEN!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Suncamp Holidays

slechte voorzieningen om te vissen

Jan van den Berg,
18-8-2017

Het is jammer dat het vijvertje en het slootje tegenover het zwembad vol ligt met bladeren en takken, waardoor het onmogelijk is om leuk te vissen. Als de vijvertje en het slootje, dat in verbinding staat met het grote meer, goed uitgebaggerd word, dan kunnen de vissen ook daar komen. En dan kunnen er leuke viswedstrijden gehouden voor de gasten.

Verder vond ik de uitstraling van de camping erg rommelig. Voor een 3 sterren camping kan dat beter.

Gereisd anders in augustus 2017

Prima camping

Broos_001
30-7-2015

Grote plekken, schoon en nieuw sanitair dat 3x per dag wordt schoongemaakt. Rustig met 's-avonds af en toe (typisch Frans) entertainment. Voor Nederlandse pubers wat saai. Er zijn veel Fransen waardoor de aansluiting wat lastig is. Ook niet echt een 'honk' voor de jeugd. Enige nadeel is de afwezigheid van een bar/restaurant op de camping. Zeer de moeite waard wanneer je uit de directe drukte van de kust wil camperen, maar toch dicht bij de kust wil zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

aanrader

Tom Genty
2-8-2010

EEN Zeer Aangename camping. Vanaf 3 Toiletten maal per dag gekuist ALS EEN Worden Spiegel in blinken . IK IK ZO Sterk Toën EEN verbaasd Kritiek las was voorbij camping. Het was zalig rustig ER Mooie Plaatsen openen. Geen lawaaierige camping. Er NAAST Camping lawaaierig is super . Zwembad op de camping is super slecht is gijsers in bubbel in Massagebad zalig . Alles Goed onderhouden IS . En IK ZEG Het Nog IS ALS Het blijft camperen Ik boog Dan ga gestelde luxe hotel op. IK GA Alvast zeker terug naar This site !

Gereisd met partner in juli 2010

Prima camping voor prima prijs!

Christien
29-8-2009

Wij hebben 16 nachten op deze camping doorgebracht en hebben het er heerlijk gehad. Veel leuke uitstapjes in de buurt (Biarritz, la Rhune enz.)

Het strand is lekker dichtbij en je hebt keus uit vele verschillende stranden.

Ok, je moet er geen luxe verwachten en het sanitair is niet nieuw en ook niet superdeluxe, maar het werd wel 2x per dag schoongemaakt!

En je bent aan het kamperen, nietwaar?

Wil je het wat luxer en niet jezelf vermaken? dan ga je op de camping ernaast camperen(la paillote) je betaalt dan wel het dubbele per nacht!

nooit meer

ardy
17-8-2009

voor jeugd van 14 t/m 18 jaar beste camping,

maar als op 1 augustus de franse invasie komt wordt het een zooitje vooral

de sanitair gebouwen moeten het ontgelden,smerig zijn die fransen de "stront"zit tegen de muren en de deuren gesmeerd viezerikken zijn het.

eens maar nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

leuk voor een keer

john
9-8-2009

3 weken geweest kinderen vermaken zich wel

maar s avonds is er niks voor ons muziek of zo

je moet om 11.30 stil wezen want dan komt hij op de fiets langs

zwembad is om 13.00 pas open om 11.00 is het al warm om te zwemmen

eten op de camping is niet gezellig

fietsen naar het strand is een afrader zeker met kinderen te gevaarlijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

fijne camping, jeugd vermaakt elkaar. tafeltennistafel is ontmoetingsplek, tegen 23.30 uur gaat de jeugd naar het campvuur in het bos onder begeleiding van bewaking. camping ligt 10 kilometer van de zee. fietsen is met kinderen niet aan te raden vanwege het verkeer.

Zwembad is alleen van 12 uur tot 20.uur te gebruiken. Het meer is leuk om te vissen. Er wordt ook in gezwommen maar dat lijkt mij niet gezond. helft van de camping is nederlands. Kinderen 12 en 15 jaar vonden de camping geweldig. Wij iets minder.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Azurivage in Azur (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Azurivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.