Camping Azurivage

7.9Goed

Frankrijk, Aquitaine, Azur (Landes)

7.9Goed

Meer camping info

401 reviews over Camping Azurivage

• 2019
    7Caroline21-08-2019

Mooie camping, leuke plaatsen tussen de bomen met veel schaduw. Kids vonden het zwembad geweldig. Vriendelijke ontvangst. Maar te weinig toiletten (vaak wachten) en 1x per dag schoonmaken in het hoogseizoen is echt te weinig. Animatie alleen voor het Franse publiek.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2019

• 8Mike07-08-2019

Fijne en mooie camping, maar wel druk

Wij hebben van half juli tot begin augustus gekampeerd met onze tent op Azu’Rivage. Het is een mooie camping met redelijk ruime plekken en veel schaduw onder de hoge bomen. Vanaf de laatste week van juli werd het wel druk en stond de camping erg vol. Elk plekje was benut en overal stonden auto’s. Het is fijn dat je met de auto bij je tent kan komen, maar daarvoor hadden de plekken wel iets groter mogen zijn. We zouden het nog beter vinden als er aparte parkeerhaventjes over de camping verspreid zouden zijn. Het zwembad, de bar en de sport- en spelfaciliteiten zijn dik in orde, maar geven wel veel lawaai, dat vaak tot na 23:00 doorging. Gelukkig zaten wij er ver vandaan. Dichterbij stonden vooral stacaravans. Dat deel van de camping vonden wij minder aantrekkelijk. De caravans stonden vlak op elkaar en er waren veel minder bomen. Ook waren er een paar grote plaatsen voor groepen kinderen of jongeren op kamp. Bij ons werd het gewoonlijk kort na 23:00 stil en kwam de boel pas na 9:00 weer op gang. De dames en heer van de receptie waren supervriendelijk en behulpzaam en het winkeltje had altijd heerlijk vers stokbrood en croissantjes. De wc’s hadden geen bril, maar het sanitair was verder dik in orde: meer dan genoeg en altijd schoon.

Gereisd in augustus 2019

• 2018
    8Vincenzo18-08-2018

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2018

• 8Florence17-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 3Peter Geluk12-08-2018

Echt nooit meer echt een respectloze camping

Bij aankomst bleek de door ons gereserveerde plaats vol te staan met bomen. Het ontvangst was uiterst onvriendelijk snel werd de plattegrond in ons handen geduwd en zoek het maar uit, alsof ze al wisten dat het niet pluis was. Nadat we aangegeven hadden dat onze tent net op de plek paste kregen we te horen "take it or leave it" ,sta je dan na 1200 km rijden. Er bleek een oplossing te zijn, we werden tussen de mobile homes bij een vervallen toilet hok neergezet. Op zich niet verkeerd we hadden flink wat ruimte. Na een rondwandeling over de camping bleken er veel plaatsen leeg te staan, het ontbreekt echter op deze camping aan iemand die de intelligentie heeft om wat te schuiven met plekken zodat er misschien wel 20 plekken meer bezet zouden kunnen worden. Op de camping heb je oud en nieuw sanitair zonder bril beide smerig, ze worden af en toe schoon gemaakt door het animatie team die te werk gaat met een doekje en wat spray. NIET DOEN!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Jan van den Berg18-08-2017

slechte voorzieningen om te vissen

Het is jammer dat het vijvertje en het slootje tegenover het zwembad vol ligt met bladeren en takken, waardoor het onmogelijk is om leuk te vissen. Als de vijvertje en het slootje, dat in verbinding staat met het grote meer, goed uitgebaggerd word, dan kunnen de vissen ook daar komen. En dan kunnen er leuke viswedstrijden gehouden voor de gasten.

Verder vond ik de uitstraling van de camping erg rommelig. Voor een 3 sterren camping kan dat beter.

Gereisd in augustus 2017

• 8Broos_00130-07-2015

Prima camping

Grote plekken, schoon en nieuw sanitair dat 3x per dag wordt schoongemaakt. Rustig met 's-avonds af en toe (typisch Frans) entertainment. Voor Nederlandse pubers wat saai. Er zijn veel Fransen waardoor de aansluiting wat lastig is. Ook niet echt een 'honk' voor de jeugd. Enige nadeel is de afwezigheid van een bar/restaurant op de camping. Zeer de moeite waard wanneer je uit de directe drukte van de kust wil camperen, maar toch dicht bij de kust wil zijn.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Tom Genty02-08-2010

aanrader

EEN Zeer Aangename camping. Vanaf 3 Toiletten maal per dag gekuist ALS EEN Worden Spiegel in blinken . IK IK ZO Sterk Toën EEN verbaasd Kritiek las was voorbij camping. Het was zalig rustig ER Mooie Plaatsen openen. Geen lawaaierige camping. Er NAAST Camping lawaaierig is super . Zwembad op de camping is super slecht is gijsers in bubbel in Massagebad zalig . Alles Goed onderhouden IS . En IK ZEG Het Nog IS ALS Het blijft camperen Ik boog Dan ga gestelde luxe hotel op. IK GA Alvast zeker terug naar This site !

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Christien29-08-2009

Prima camping voor prima prijs!

Wij hebben 16 nachten op deze camping doorgebracht en hebben het er heerlijk gehad. Veel leuke uitstapjes in de buurt (Biarritz, la Rhune enz.) Het strand is lekker dichtbij en je hebt keus uit vele verschillende stranden. Ok, je moet er geen luxe verwachten en het sanitair is niet nieuw en ook niet superdeluxe, maar het werd wel 2x per dag schoongemaakt! En je bent aan het kamperen, nietwaar? Wil je het wat luxer en niet jezelf vermaken? dan ga je op de camping ernaast camperen(la paillote) je betaalt dan wel het dubbele per nacht!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 6john09-08-2009

leuk voor een keer

3 weken geweest kinderen vermaken zich wel maar s avonds is er niks voor ons muziek of zo je moet om 11.30 stil wezen want dan komt hij op de fiets langs zwembad is om 13.00 pas open om 11.00 is het al warm om te zwemmen eten op de camping is niet gezellig fietsen naar het strand is een afrader zeker met kinderen te gevaarlijk

• 5Staat v/h sanitair

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel