Vakantiehuis La Beylie

5 reviews over Vakantiehuis La Beylie in het Nederlands

Ideale vakantie huis

liesbeth de lange
3-1-2013

La Beylie is een ideaal vakantie huis. Huis: Royale living met rondom schitterend uitzicht. Deze is voorzien van fijne zithoek en grote eettafel, goede boekenkast met veelzijdige boeken, fantastische tv (bioscoopgevoel) , De keuken is ruim met royale eetafel, oven, vaatwasser, etc. Slaapkamers prima, 1 grote badkamer en 1 kleinere. Buiten: Bovenaan staat het royale terras met schitterend uitzicht voorzien van ruime eettafel, Beneden een veranda eveneens voorzien van eetafel en BBQ. Lager In de tuin een prachtig poolhouse met zwembad met heerlijke ligstoelen. Wat te gek was dat je op je "eigen" terrein van 10 ha. een prachtige wandeling kunt maken. Zowel voor vriendengroep als gezinnen een fijne vakantie plek. In de naaste omgeving diverse gezellige stadjes die zeker een bezoek waard zijn.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Heerlijk tot rust gekomen

Karin, Ferdinand en Martijn
21-6-2011

Wij hebben een heerlijke week gehad! Het huis is mooi ingericht, voldoende ruimte. Er zijn buiten meerdere plekken om lekker buiten te zitten. Ook het zwembad is een prima bijkomstigheid! Een aanrader is om lekker te gaan kanoeen in de omgeving!

Gereisd Met vrienden in januari 2009

La Beylie : Het Ideale Vakantiehuis

C J
23-3-2011

La Beylie is echt een fantastisch huis om met de hele familie vakantie te vieren. Zwembad, barbecue, pingpong tafel, uitzicht, rust, kampvuur, noem het maar op! Top vakantie! Bedankt!

Gereisd Met vrienden in mei 2009

Schitterende omgeving!!!!!

Ceejee
23-3-2011

La Beylie is een fantastisch verblijf waar we zeker weer heen gaan. Niet alleen de geweldige omgeving en ligging, ook de mooie bezienswaardigheden erbij in omliggende plaatsjes. Veel leuke terrasjes, mooie natuur en natuurlijk heerlijk afkoelen van het mooie weer in het privé zwembad bij La Beylie zelf.

Echt een aanrader, dit kan NIET tegenvallen!!!

Gereisd Met partner in mei 2009

La Beylie: Het ideale Vakantieoord

Cornelis Buijnink
23-3-2011

La Beylie is een mooi ruim vakantiehuis waar je met je familie heerlijk en rustig vakantie kan vieren. Ik heb het reuze naar m'n zin gehad.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Beylie in Auriac de Perigord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Beylie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.