Appartement Résidence Lagrange Les Terrasses du Lac

Appartement

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Lagrange Les Terrasses du Lac voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Résidence Lagrange Les Terrasses du Lac in het Nederlands

Hier keren we ooit nog terug.

David De Schryver
30-7-2012

Dit kleinschalig en kindvriendelijk vakantiedomein bestaat uit enkele huisjes rond een centraal zwembad. De huisjes zijn niet zo ruim; wij verbleven met ons gezinnetje van 3 in een huisje van 6 personen en dat was ideaal qua ruimte. De huisjes zijn netjes ingericht met het noodzakelijke comfort.

In de omgeving is er weinig te doen. Er is links en rechts een camping waar we geen hinder van hadden en er is natuurlijk het mooie meer met aangelegd strandje met redders. Ons zoontje van 2 had er de tijd van zijn leven in het water en het zand. Het is niet commercieel toeristisch, maar eerder rustig. Voor boodschappen is er een Lidl op ongeveer 2km, je kan uit eten gaan in het restaurant van de camping ernaast of bijvoorbeeld naar de pizzeria op ongeveer 1km.

Wij hadden het er zeer naar onze zin en zijn van plan om er ooit nog terug te keren.

Ni fait, ni à faire!!

feron
17-6-2012

Location d'un duplex pour 6 personnes hors saison (juin).

Arrivé dans la location, le ménage n'a pas été fait, des toiles d'araignées partout, des insectes morts dans la baignoire.

Pour l'état des lieux d'arrivée, on nous laisse le soin de vérifier seul qu'il ne manque rien dans la location. En revanche pour la sortie, quelqu'un s'occupe de faire l'état des lieux!! Attention donc à bien tout vérifier dès votre arrivée, pour ne pas vous faire facturer des oublis par la suite!!

La résidence n'est pas sécurisée du tout (portail non fermé), durant notre séjour, des jeunes des campings alentours sont venus se baigner dans la piscine de la résidence. Piscine qui n'est absolument pas chauffée même gelée.

Pas de four dans la location, ce serait un minimum en sachant qu'il y a au contraire un lave vaisselle qui ne sert à rien!!!

Attention au bruit, à l'étage dans les chambres, aucune isolation, entre la chaleur et le bruit des voisins, je n'imagine même pas l'été avec la résidence pleine!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Lagrange Les Terrasses du Lac in Aureilhan (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Lagrange Les Terrasses du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Lagrange Les Terrasses du Lac scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.