Camping Eurolac

12 reviews over Camping Eurolac in het Nederlands

Fantastische camping

Carina
28-8-2015

Een zeer nette camping gelegen aan een fantastisch meer. Wij hadden een zeer propere mobilhome (dat bij vertrek tot in de puntjes werd gecontroleerd, waarvoor een dikke pluim) , gelegen op een ruime beschutte plaats. Er was een door ons nog nooit eerder geziene animatie voor groot, maar vooral voor klein (enkel franstalig) . Een winkeltje met een zeer ruim aanbod en zeer vriendelijke uitbaters. Het personeel was in het algemeen zeer vriendelijk en we waren in een mum van tijd geholpen als er een probleem was. Van de o zo gevreesde papierfabriek hebben we amper 2 maal een paar minuten last gehad op 11 dagen. Een zeer mooie omgeving, met de zee op een paar kilometer. Ook een zeer hondvriendelijke camping, de hond was ook welkom aan het meertje, wat voor ons, maar vooral voor hem een groot pluspunt was. Het enige minpunt was dan weer dat veel hondeneigenaars hun hond uitlieten op het gras aan het meer en hun daar hun behoefte lieten doen. Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Laat ik beginnen met de vreselijk stinkende (meurende) papierfabriek, tot kokhalzend toe. Wees gewaarschuwd!!!!!!Stacaravan netjes, maar wel vreselijke bedden. Vooral Fransen op de camping, wordt veel georganiseerd. In de avond stopt het programma om 23:00 uur (veel lawaai). Iedereen gaat dan hard pratend naar huis. Uitgezocht op het zwembad, maar dat viel heel erg tegen. Bij het meertje was het heerlijk vertoeven. Kanotocht gemaakt op een rivier die uitkomt op het meer, was zeer geslaagd, echt een aanrader! Laat ik ook eindigen met de vreselijk stinkende (meurende) papierfabriek. Wees gewaarschuwd. Wij zijn hierom eerder weggegaan en ook om de bedden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

mooie camping,nette schone stacaravan,mooie plaatsen in het bos. Het meer is geweldig,schoon en loopt langzaam af.Groot minpunt is de hondenpoep in het gras ,ook op plekken waar honden verboden zijn.Zwembad prima.Een heel groot nadeel en voor ons reden om nooit terug te komen is de stank van de papierfabriek. Van de dertien dagen tien dagen geroken,echt heel vies.Regelmatig zo aanwezig dat we met ramen en deur gesloten binnen gingen zitten.Echt zonde want de rest was top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Valchera
15-4-2013

Heel tevreden over de dienstverlening en het onderhoud van de woningen. Mijn kinderen vonden het nieuwe pierenbadje geweldig en hebben erg genoten. Er is ook een gevarieerd activiteitenprogramma voor volwassenen. We denken erover om de volgende zomervakantie terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heel fijne camping

Laurina
18-7-2012

Heel fijne camping, er is veel te doen, zowel op als buiten de camping, zoals de avonden.. Kortom, we waren erg tevreden over de kwaliteit van onze vakantie

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Super camping

Bernard Dufour
3-4-2012

Persoonlijk vind ik dat dit een heel leuke en gunstig gelegen camping is, goed onderhouden en schoon, waar veel te doen is voor sportievelingen en activiteiten voor de kinderen zijn. Al met al een camping die voor iedereen geschikt is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

2 sterren te veel

Hen
4-8-2011

Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor het toekennen van sterren, maar om in aanmerking te komen voor 4 sterren is toch echt meer nodig dan deze camping te bieden heeft. Camping oogt verouderd, er staan gebouwen die niet meer gebruikt worden en deels kapot zijn. Mobile home via TO, prima in orde alleen zeer slecht (niet?) gepoetst. Verder is alles zeer eenvoudig en net niet afgewerkt. Zwembad; niet eten, drinken, roken etc. maar geen restaurant of terras aanwezig, voor bezoek aan het toilet moet je het zwemgedeelte zelfs verlaten. Animatie (meestal muziek) in het Frans en kidsclub overdag bij het speeltuintje. Sowieso 90 procent Fransen en weinig Nederlanders. Restaurant nodigt niet uit, rommelig, plastic aankleding. Klein winkeltje met vers brood en fietsverhuur. Receptie; Engels is duidelijk niet hun favoriete taal, een groot gedeelte van het campingpersoneel spreekt geen woord Engels, zelfs de jongeren niet. Fietsverhuur, ruime keuze tegen fatsoenlijke prijzen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prima rustige camping tbv gezinsvakantie!

Gezin met kinderen van 5,8, en 9 jaar.
17-8-2009

Camping ligt aan het meer. Er is een strandje bij en gras en je kunt er waterfietsen. Ziet er schoon en verzorgd uit. De camping is netjes, niets is er heel wild maar gewoon. Eenvoudige zwembaden zonder glijbaan, maar wel schoon en kinderbaden apart van het diepere. Gratis tennisbanen, volleybalveld, badmintonveld, voetbalveldje, er is helaas maar 1 speeltuintje die niet vaak open is. Animatieteam; vooral gericht op Franse kinderen, maar op zich wel ok met soms kidsdisco. Het strand van Mimizan is prachtig schoon en wijds, supergolven en als je zwemt in de bewaakte stukken is de zee ook voor kinderen wild maar wel te doen. Leuke plaatsjes zijn bijv. Hossegor en Biscarosse. Je kunt er ook prachtig fietsen in de omgeving. Van de papierfabriek hebben wij geen last gehad, tja je ruikt het wel als je er langs rijdt, maar is dat dan zo erg? De houten chalets rechtstreeks boeken is ook een goede goedkope optie, goedkoper + groter dan mob. home. Wij boekten bij Vacanceselect. Gaan zo nog eens!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
2008

leuke camping

renate
14-8-2008

leuke camping, hoofdzakelijk franse gasten. Wij vinden dat een pluspunt. Omdat de franse gezinnen rustig en vriendelijk zijn.

Mooie stranden in de omgeving.

Bordeaux is een aanrader.

Niet echt last gehad van de papierfabriek in de omgeving.

Gereisd familie in juli 2008
2007

Wij hadden een stacaravan vlakbij de ingang van de camping. Hierdoor zaten we op een druk punt.

De medewerkers van de camping spreken nauwelijks engels, laat staan nederlands. Dit was vooral jammer bij de kinderclub. De camping ligt aan een meer met een smal (2 meter breed) zandstrand. Alhoewel met hun hond niet mochten uitlaten bij het meer, werd dat toch gedaan!!!

Gereisd familie in augustus 2007

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurolac in Aureilhan (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurolac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.