Reviews over Artigues Pres Bordeaux

Landelijk rustig gelegen hotel met goede service

Jan,
    28-6-2013

Familie hotel met bijzondere inrichting. Iedere kamer is anders ingericht. Daar moet wel van houden, maar verder niets mis mee. Kamers zijn schoon en hebben uitzicht. over landelijke omgeving. Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Geschikt voor langer verblijf. Wij waren er 1 nacht op doorreis uit het zuiden. Ontbijt is zeer uitgebreid. Gratis wifi in hele hotel. Gratis parkeren, zodanig dat geen belemmering is voor het uitzicht. Overdekt terras bij restaurant en hier en daar kleine terrasjes om de gebouwen. Het ligt aan de weg van Tresses naar Yvrac (onze routeplanner liet ons hier in de steek). De receptie is niet 24u open. 's nachts is het hek dicht, je kunt er met een code in en uit. Aanrader

Artigues Pres Bordeaux scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews