Camping Pasteur

2006

zeer vriendelijke eigenaars

pals
31-1-2006

zeer vriendelijke eigenaars. Kleine camping met zwembadje. Brood en kleine gerechten te verkrijgen. Supermarktje op 500 m. Strand 15.min. rijden. Geen vertier. Perfect voor kleine kinderen

Gereisd Anders in januari 2006

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pasteur in Arès (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pasteur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.