Camping Les Goélands

6.8Voldoende

Frankrijk, Aquitaine, Arès (Gironde)

6.8Voldoende

• 6.8Staat v/h sanitair
  • 4.4Eetgelegenheden

Meer camping info

13 reviews over Camping Les Goélands

• 1Nicole (met gezin)30-07-2015

nooit meer, naast veld met 100 poolse werknemers

GEEN FAMILIECAMPING OP TOERPLAATSEN! We zijn op een veld gezet naast 100 Poolse werknemers. Elke ochtend vertrok er een bus rond 8:00, zodat we van half zeven tot acht alleen maar herrie hadden. We stonden naast het sanitair. Voetstappen (*100), deuren die keihard dicht vielen en de vele conversaties. Soms waren ze een dag vrij, dan waren de avonden verschrikkelijk! Dronken (tot kotsen aan toe), ruzies bij het sanitair, waar ze allemaal samenkwamen etc. Dag vier zijn we vertrokken. Ze hadden ons moeten waarschuwen hiervoor. Ik heb me ook echt onveilig gevoeld. Ongewenst liepen ze langs onze tent en ik ben een keer zeer ongewenst door een man aangesproken. Hij kwam ontzettend dichtbij en zei iets onverstaanbaars. De laatste avond hebben we nog geprobeerd erom te lachen. 1 van de zoveel akkefietjes bij het sanitair heb ik als video bijgevoegd. VRAAG VOORAF OF ER POOLSE WERKNEMERS VERBLIJVEN. En dan noem ik nog niet het kinderkamp wat naast ons zat. Zij waren in verhouding nog rustig.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Nico14-09-2013

Verbaingwekkend mooi

We kwamen op doorreis bij toeval uit bij deze camping. De kust en het achterland is heel erg mooi. Het strand een belevenis. Het ontvangst op de receptie was erg vriendelijk, ondanks dat we vlak voor sluitingstijd nog langskwamen. De toegewezen plek niet bijster groot maar erg mooi en voorzien van eigen water, stroom en een heuse geasfalteerde parkeerplek.

Het sanitair was tijdens ons verblijf kraakhelder.

• 4Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013

• 9johan witteboon12-11-2012

Mobile home=fantastish

Elk mobilehome is jonder dan 7 jaar, met airco. Grote salonterras en tuintje rond de mobilehime. Natuurlijk is dit een camping en er zijn 2 avonden dansavonden en live entertainer. Dat is een minpunt als men vroeg wilt slapen. De bassin is op loopafstand, camping gelegen in de st Brice bos (aan de bassin) Gezellig dorpjes in de buurt, zoals Andernos of ietsje verder, de stad Arcachoon. De Atlantische kust strand is een beleving, vooral de dagen waar "la mer est agitée" Onvergetelijk, Jaar na Jaar gaan we daar terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 5willeke30-07-2012

camping met meerdere gezichten

Wie een camping zoekt met mooi zwembad en meerdere avonden muziek tot middernacht. en op een goede plek staat, is misschien dik tevreden. Wij kregen een kleine plek toegewezen, terwijl er veel vrij was, bij sterk verouderd sanitair. Wel schoon, maar donker en haveloos. Niet passend bij drie sterren. Wij maakten geen gebruik van animatie en vonden de muziek tot middernacht erg luid. Ook hadden we veel last van Franse jongeren om 3 uur s nachts, die na herhaaldelijk vragen weggestuurd werden. Maar toen was onze vakantie bijna ten einde. De plek is wel erg mooi.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012