Camping La Canadiennesterstersterster

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Arès (Gironde)

9.1Fenomenaal

Tonen op kaart

133 reviews over Camping La Canadienne

• 2019
    8Marjolein03-09-2019

Mooie, kleine camping met veel bomen, struiken.

Hier met plezier 2 wk doorgebracht, Ruime plaatsen, leuk zwembad, vriendelijk personeel! Minpuntje: pad naar sanitair gebouw zou’s avonds beter verlicht moeten worden. Op en afstapjes maar geen goede verlichting wat het in het donker gevaarlijk maakt.

Gereisd in september 2019

• 2018
    8Ans05-11-2018

Prettig, rustig

Prettige, niet al te grote camping. Keurig sanitair, mooi zwembad. Prima fietsmogelijkheden door de duinen. Dorpje zelf stelt niet zoveel voor. Half september zijn alle voorzieningen gesloten, muv het zwembad.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Bruno ANGIBAUD20-08-2018

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

9Walter HOLKENBORG10-08-2017

Mooie, rustige kleinschalige camping. Erg vriendelijk personeel en eigenaars. Enigste wat wij wat minder vonden was de drukke weg waaraan het ligt. Zeker een plek om weer naar toe te gaan.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2017

• 8J J M KIEVITS17-07-2017

prima camping.

prima camping. we waren er voor de 2e keer. Goed zwembad

Gereisd in juli 2017

• 8H GEERTS26-06-2017

A bientot

Vroeg in de middag op de camping aangekomen, mochten we zelf een plaatsje zoeken ( op voorwaarde natuurlijk dat deze niet gereserveerd was). De camping en de omgeving is ons prima bevallen, zodat we zeker eens terugkomen. Vanaf de camping direct op de fietspaden. Receptie erg behulpzaam. Als ons Frans niet toereikend was ( gebeurt nogal eens ) bracht Engels uitkomst. Personeel zorgt ervoor dat de camping er verzorgd uitziet.

Gereisd in juni 2017

• 8Louis WAEM09-05-2017

Gezellige Camping

We komen er al voor de vijfde keer terug , mooie streek en gezellige camping , jammer van het weer , maar we waren ook wat vroeger dan anders , al bij al een geslaagd weekje !

Gereisd in mei 2017

• 7M en C28-07-2016

Prima verblijf

Mooie, maar ook wel een drukke toeristische omgeving. Grote plek voor caravan. Schoon sanitair. Kinderen hebben zich prima vermaakt in speeltuintje en zwembad was ook prima. Wordt veel georganiseerd, echter alleen in het Frans, voor ons in de avonduren wel als vervelend ervaren, vooral als je tegenover het restaurant staat.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8m en f13-07-2016

ongedwongen sfeer

Camping met veel stacaravans maar dit stoorde niet. Goede ontvangst. Mix van kampeerders met ongedwongen sfeer. Achteraan aparte toegang voor fietsers en wandelaars. Goede uitvalsbasis om baai van Arcachon te ontdekken. Bar met eetgelegenheid en thema's. Wij waren er 3 nachten van 6 tem 9 juli waarvan er twe avonden nogal luide muziek van de discobar. Stopt wel om 23 u. Met EK voetbal wel een uurtje later. Geen inkoop of brood maar genoeg in de buurt. Verwarmd zwembad met ligstoelen en een schaduwterrasje. Nog een echte camping waar je voelt dat je in Frankrijk bent.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 9saar30-07-2013

Kleine, vriendelijke camping

Gebruikt als doorreisadres. Groot deel bezet met stacaravans, desalniettemin goed toeven. Een rustige, laagdrempelige camping, ouderwets gezellig. Veel Fransen. Alles netjes onderhouden. Sanitaire voorzieningen gemengd m/v; redelijk schoon, kan iets beter. Zeer behulpzame eigenaar. Fijn zwembad met apart peuterbad. Leuke kinderactiviteiten gezien. Fietsen te huur, uitgebreid fietspadennet in het gebied. Zeer geschikt met kinderen. Een uitgang aan de achterzijde is uitsluitend voor fietsers en wandelaars en sluit veilig en direct aan op fietspadennet. De kantine levert geen bijzondere kwaliteit maar kan ermee door. Kortom, best een aanrader. Een camping zoals een camping bedoelt is. Onopvallender en eenvoudiger als meer eigentijdse campings in de omgeving zoals La Cigale, maar wel met een meer ongedwongen sfeer waar je lekker jezelf kunt zijn.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

1 tip over Camping La Canadienne

• L. Vehns, 22-07-2012

De 6-persoons caravans liggen allemaal vrij dicht bij de weg.Het is raadzaam om te vragen naar een (4persoons)caravan die zo ver mogelijk van de weg afligt. In de omgeving is genoeg te doen, zeker als je bereid bent af en toe een uurtje te rijden. Bordeaux is prachtig en de stranden zijn ook mooi. Het bassin vonden wij het mooist bij de haven van Cap Ferret.

1 vraag over Camping La Canadienne

• Marian van den Hoorn, 15-04-2013

afstand strand.

Hallo, kan iemand mij vertellen hoever het lopen / met de auto is naar het strand?

Camping La Canadienne info

• Aantal sterrensterstersterster