Camping La Canadienne

8,5

14 reviews over Camping La Canadienne in het Nederlands

Mooie, rustige kleinschalige camping

Walter HOLKENBORG, 10-8-2017

Mooie, rustige kleinschalige camping. Erg vriendelijk personeel en eigenaars. Enigste wat wij wat minder vonden was de drukke weg waaraan het ligt. Zeker een plek om weer naar toe te gaan.

prima camping.

J J M KIEVITS, 17-7-2017

prima camping. we waren er voor de 2e keer. Goed zwembad

A bientot

H GEERTS, 26-6-2017

Vroeg in de middag op de camping aangekomen, mochten we zelf een plaatsje zoeken ( op voorwaarde natuurlijk dat deze niet gereserveerd was). De camping en de omgeving is ons prima bevallen, zodat we zeker eens terugkomen. Vanaf de camping direct op de fietspaden. Receptie erg behulpzaam. Als ons Frans niet toereikend was ( gebeurt nogal eens ) bracht Engels uitkomst. Personeel zorgt ervoor dat de camping er verzorgd uitziet.

Gezellige Camping

Louis WAEM, 9-5-2017

We komen er al voor de vijfde keer terug , mooie streek en gezellige camping , jammer van het weer , maar we waren ook wat vroeger dan anders , al bij al een geslaagd weekje !

Prima verblijf

M en C, 28-7-2016

Mooie, maar ook wel een drukke toeristische omgeving. Grote plek voor caravan. Schoon sanitair. Kinderen hebben zich prima vermaakt in speeltuintje en zwembad was ook prima.

Wordt veel georganiseerd, echter alleen in het Frans, voor ons in de avonduren wel als vervelend ervaren, vooral als je tegenover het restaurant staat.

ongedwongen sfeer

m en f, 13-7-2016

Camping met veel stacaravans maar dit stoorde niet. Goede ontvangst. Mix van kampeerders met ongedwongen sfeer. Achteraan aparte toegang voor fietsers en wandelaars. Goede uitvalsbasis om baai van Arcachon te ontdekken. Bar met eetgelegenheid en thema's. Wij waren er 3 nachten van 6 tem 9 juli waarvan er twe avonden nogal luide muziek van de discobar. Stopt wel om 23 u. Met EK voetbal wel een uurtje later. Geen inkoop of brood maar genoeg in de buurt. Verwarmd zwembad met ligstoelen en een schaduwterrasje. Nog een echte camping waar je voelt dat je in Frankrijk bent.

Kleine, vriendelijke camping

saar, 30-7-2013

Gebruikt als doorreisadres. Groot deel bezet met stacaravans, desalniettemin goed toeven. Een rustige, laagdrempelige camping, ouderwets gezellig. Veel Fransen. Alles netjes onderhouden. Sanitaire voorzieningen gemengd m/v; redelijk schoon, kan iets beter. Zeer behulpzame eigenaar. Fijn zwembad met apart peuterbad. Leuke kinderactiviteiten gezien. Fietsen te huur, uitgebreid fietspadennet in het gebied. Zeer geschikt met kinderen. Een uitgang aan de achterzijde is uitsluitend voor fietsers en wandelaars en sluit veilig en direct aan op fietspadennet. De kantine levert geen bijzondere kwaliteit maar kan ermee door. Kortom, best een aanrader. Een camping zoals een camping bedoelt is. Onopvallender en eenvoudiger als meer eigentijdse campings in de omgeving zoals La Cigale, maar wel met een meer ongedwongen sfeer waar je lekker jezelf kunt zijn.

Nette kleinschalige camping

L. Vehns, 22-7-2012

De algemene indruk van de camping is positief, de gastheer is vriendelijk en attent. Zijn vrouw is dat ook, maar wat meer op de achtergrond. De stacaravan zijn netjes en maken een vrij nieuwe indruk, in elk geval goed onderhouden. Het overdekte terras bij de caravans is ook prima.

Er is een klein speeltuintje met de standaarden; wip, zandbak (zonder zand !), schommel.

De eetgelegenheid is vrij eenvoudig, maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij hebben er regelmatig gegeten.

Grootste minpunt vonden wij de nabij gelegen doorgaande weg; het is toch fjiner vogeltjes te horen dan auto's. Nog een pluspunt: het zewembad was 28 a 29 graden, waardoor de kinderen ook bij wat minder mooi weer lekker konden gaan zwemmen !

Prima kleinschalige. kindvriendelijke camping

Marike, 17-7-2012

Sta-caravan gehuurd begin juli. Prima accommodatie, schoon, ziet er goed uit met grote (overdekte) veranda. Camping kent veel vaste plaatsen (60%), overwegend Fransen. Circa 110 plaatsen op 2ha, ruime plaatsen, maar desondanks toch beetje dicht op elkaar.

Voorzieningen prima; zwembad verwarmd met apart peuterbad, leuke speeltuin vooral voor kleine kinderen. Campingrestaurant heeft heerlijke pizza's. Personeel en eigenaren zeer vriendelijk. Zee en meertje in de buurt.

Enig minpuntje is de nabijheid van de weg die je toch wel hoorde.

mooie mobile home op kleinschalige camping

Sascha, 31-8-2010

De camping wordt met name bezocht door Fransen en Engelsen, ook wel Nederlanders, maar niet overmatig. Kleinschalige camping met mooie, schone mobile homes met overdekte veranda/terras. Camping is rustig, maar ligt wel aan een wat drukke weg die je wel hoort (we vonden het zelf niet vervelend). Er is een speeltuin gericht op jonge kinderen. de kidsclub biedt activiteiten aan in de ochtend voor jonge kinderen, maar er wordt alleen Frans gesproken. Het toezicht was daar niet optimaal. Onze dochter van 4 jaar mocht gewoon weggaan, terwijl ik hier iets over had afgesproken met de leidster en verdwaalde dus. Restaurant matige ervaring mee, doordat de pizza's die we meekregen verbrand waren. Op zich een propere camping, we hadden alleen hondenpoep bij onze mobile liggen, sommige mensen lieten hun hond op de camping uit. Denk niet dat dit de bedoeling was, maar de eigenaar nam geen acties verder.

Over het algemeen : een fijne rustige camping in een mooi gebied, gericht op het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Canadienne in Arès (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Canadienne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Canadienne scoort een 8.5 uit 10 op basis van 67 reviews.