Camping La Canadienne

16 reviews over Camping La Canadienne in het Nederlands

Prettig, rustig

Ans
5-11-2018

Prettige, niet al te grote camping. Keurig sanitair, mooi zwembad. Prima fietsmogelijkheden door de duinen.

Dorpje zelf stelt niet zoveel voor.

Half september zijn alle voorzieningen gesloten, muv het zwembad.

Bruno ANGIBAUD
20-8-2018

Mooie, rustige kleinschalige camping

Walter HOLKENBORG
10-8-2017

Mooie, rustige kleinschalige camping. Erg vriendelijk personeel en eigenaars. Enigste wat wij wat minder vonden was de drukke weg waaraan het ligt. Zeker een plek om weer naar toe te gaan.

prima camping.

J J M KIEVITS
    17-7-2017

prima camping. we waren er voor de 2e keer. Goed zwembad

A bientot

H GEERTS
      26-6-2017

Vroeg in de middag op de camping aangekomen, mochten we zelf een plaatsje zoeken ( op voorwaarde natuurlijk dat deze niet gereserveerd was). De camping en de omgeving is ons prima bevallen, zodat we zeker eens terugkomen. Vanaf de camping direct op de fietspaden. Receptie erg behulpzaam. Als ons Frans niet toereikend was ( gebeurt nogal eens ) bracht Engels uitkomst. Personeel zorgt ervoor dat de camping er verzorgd uitziet.

Gezellige Camping

Louis WAEM
        9-5-2017

We komen er al voor de vijfde keer terug , mooie streek en gezellige camping , jammer van het weer , maar we waren ook wat vroeger dan anders , al bij al een geslaagd weekje !

Prima verblijf

M en C
            28-7-2016

Mooie, maar ook wel een drukke toeristische omgeving. Grote plek voor caravan. Schoon sanitair. Kinderen hebben zich prima vermaakt in speeltuintje en zwembad was ook prima.

Wordt veel georganiseerd, echter alleen in het Frans, voor ons in de avonduren wel als vervelend ervaren, vooral als je tegenover het restaurant staat.

ongedwongen sfeer

m en f
            13-7-2016

Camping met veel stacaravans maar dit stoorde niet. Goede ontvangst. Mix van kampeerders met ongedwongen sfeer. Achteraan aparte toegang voor fietsers en wandelaars. Goede uitvalsbasis om baai van Arcachon te ontdekken. Bar met eetgelegenheid en thema's. Wij waren er 3 nachten van 6 tem 9 juli waarvan er twe avonden nogal luide muziek van de discobar. Stopt wel om 23 u. Met EK voetbal wel een uurtje later. Geen inkoop of brood maar genoeg in de buurt. Verwarmd zwembad met ligstoelen en een schaduwterrasje. Nog een echte camping waar je voelt dat je in Frankrijk bent.

Kleine, vriendelijke camping

saar
            30-7-2013

Gebruikt als doorreisadres. Groot deel bezet met stacaravans, desalniettemin goed toeven. Een rustige, laagdrempelige camping, ouderwets gezellig. Veel Fransen. Alles netjes onderhouden. Sanitaire voorzieningen gemengd m/v; redelijk schoon, kan iets beter. Zeer behulpzame eigenaar. Fijn zwembad met apart peuterbad. Leuke kinderactiviteiten gezien. Fietsen te huur, uitgebreid fietspadennet in het gebied. Zeer geschikt met kinderen. Een uitgang aan de achterzijde is uitsluitend voor fietsers en wandelaars en sluit veilig en direct aan op fietspadennet. De kantine levert geen bijzondere kwaliteit maar kan ermee door. Kortom, best een aanrader. Een camping zoals een camping bedoelt is. Onopvallender en eenvoudiger als meer eigentijdse campings in de omgeving zoals La Cigale, maar wel met een meer ongedwongen sfeer waar je lekker jezelf kunt zijn.

Nette kleinschalige camping

L. Vehns
            22-7-2012

De algemene indruk van de camping is positief, de gastheer is vriendelijk en attent. Zijn vrouw is dat ook, maar wat meer op de achtergrond. De stacaravan zijn netjes en maken een vrij nieuwe indruk, in elk geval goed onderhouden. Het overdekte terras bij de caravans is ook prima.

Er is een klein speeltuintje met de standaarden; wip, zandbak (zonder zand !), schommel.

De eetgelegenheid is vrij eenvoudig, maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij hebben er regelmatig gegeten.

Grootste minpunt vonden wij de nabij gelegen doorgaande weg; het is toch fjiner vogeltjes te horen dan auto's. Nog een pluspunt: het zewembad was 28 a 29 graden, waardoor de kinderen ook bij wat minder mooi weer lekker konden gaan zwemmen !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Canadienne in Arès (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Canadienne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.