Camping Club d'Arcachon

6 reviews over Camping Club d'Arcachon in het Nederlands

prima

prima familiecamping
7-8-2016

Ik reis alleen met tent en auto, maar had een tussenstop op deze familiecamping! Ik had een nare ervaring als alleen reizende vrouw op een eerdere camping en het was fijn even op een goede familiecamping te komen (waar ik normaal als alleenreiziger niet zo snel voor zou kiezen).

Al met al: sanitair is prima, campingplaatsen zijn goed (beschutting enz.), shop is altijd open, goede plek om wat te eten en drinken, personeel spreekt goed engels.

Enige nadeel is dat je voor wifi moet betalen. Gezien de prijzen mag dat wel inclusief!

Mooie camping

Annemie Ledent
1-10-2015

De camping is gelegen in een bos/park. De plaatsen zijn daardoor niet allemaal even groot. Wij zagen verschillende malen hoe mensen met een mobile home of grote caravan problemen hadden om op hun plaats te geraken. Wij zijn bij aankomst eerst een aantal plaatsen gaan bekijken vooraleer we onze keuze maakten. Wij stonden vlakbij het sanitair gebouw 2. Daar was het vrij druk vermits er een ander gebouw afgesloten was. Het sanitair (open blok) was open van 7.00 tot 23.00 u. Er brandt dan geen licht meer behalve aan de toiletten. De medewerkers van de camping zijn zeer vriendelijk. Ik ben gaan verwittigen dat er om 20.00 geen licht brandde aan de toiletten (het ging pas branden rond 22 u). Men zou daar iemand voor sturen maar de 14 dagen dat we daar waren, is er niets aan veranderd. Het zwembad is heel goed, niet te koud en in de zon gelegen.

Mooie camping

Kim
18-9-2013

Redelijk grote camping, de plaatsen zijn vrij klein en beschut, door de vele naaldbomen is er veel schaduw. De grond was erg droog, vooral veel mul zand en geen gras te bekennen. We hebben er wel lekker gegeten. Het sanitair is redelijk maar zeker niet luxe (geen toiletbrillen). De camping ligt niet direct aan het strand, hiervoor moet je zo'n 30 min lopen (heuvelachtige wandelroute). Het centrum van Archachon is wel leuk om te bezoeken, ook in september was er nog genoeg te doen. Helaas bleek het huren van surfplanken of zeilboten in deze omgeving lastig in september (alles al gesloten).

Geen 3 sterren maar 1

Fam vd Neut
15-8-2011

Het sanitaire op deze camping is vies. Wij hebben in onze verblijfstijd (2 weken) 1 keer een schoonmaakploeg gezien. De douches waren zelfs zo vies dat er uitwerpselen op de grond lagen. De camping pakt van iedere vakantieganger wat mee. Gezinnen, jongerengroepen, bouwvakkers in de kost en backpakkers. Naast ons verblijf stond een bungalow waaruit wij de hele dag geschreeuw en harde muziek hoorden. Niets tegen jongerengroepen maar wellicht wel leuk als ons kind wat ouder is. Kinderen zoeken elkaar wel op om mee te spelen maar dit duurt erg lang gezien de inrichting van de plekken. Erg klein en beschut. Leuke foto's van het zwembad op de website maar de fotograaf heeft een goede cursus gedaan omdat het zwembad erg klein is. De omgeving staat in het teken van zon, zee en strand en dat is dan ook wat er te bieden is mits het mooi weer is. Archacon is een gezellig dorpje, alleen jammer dat de zwervers uit het dorp 's-avonds sigaretten komen bedelen.

Prima camping

Monique
5-3-2010

Al is het alweer een paar jaartjes geleden dat ik hier ben geweest. Mijn vriendin en ik hebben hier een maand gelogeerd (wegens omstandigheden èn zonder vervoer) en ons geen moment verveeld! De camping is schoon, er is een zwembad en een plek om een lekker kopje koffie te nuttigen. 's Avonds is er voor de jeugd genoeg te doen. Sanitair is schoon en er is een kampwinkeltje. Om in Arcachon te komen liepen we ongeveer 15 à 20 minuutjes. Een prima wandeling wat ons betreft. Arcachon is een gezellige badplaats met een fijn strand, goede eettentjes, een casino, etc. Met de trein nog een dagje naar Bordeaux geweest. Echt een aanrader om hier één of meerdere dagen te vertoeven!

Een heel mooie terassen camping

Niet geschikt voor grote caravans heel mooi gelegen onder mooie bomen

mooi stadje in de buurt waar iedere dag een markt is

en een mooi strand met goede eetgelegenheden

Voor wie van mosselen en Oesters houd een heel goede omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Club d'Arcachon in Arcachon (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Club d'Arcachon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Club d'Arcachon scoort een 7.62 uit 10 op basis van 374 reviews.