Camping Barétous Pyrénées

Camping Barétous Pyrénées
8,9

3 reviews over Camping Barétous Pyrénées in het Nederlands

We hebben een heerlijke tijd gehad, helaas ging het te snel voorbij! Ook een prima plek om meerdere activiteiten en locaties te bezoeken in de Pyreneeën

Oude reviews (archief)

Fijne rustige camping

Paula
      3-9-2014

Rustige kleine camping met grote plaatsen; sympatieke eigenaars; heerlijk verwarmd zwembad; prachtige omgeving en centrale ligging om wandelingen te maken en voor auto uitstapjes.Supermarkt in het dorp.

Heerlijk rustige camping

Jorrit
      3-8-2014

Echt een rustige Franse camping met weinig Nederlanders. Geen animatie en drukte. Geweldige omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Barétous Pyrénées in Aramits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Barétous Pyrénées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Barétous Pyrénées scoort een 8.94 uit 10 op basis van 42 reviews.