8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Barétous Pyrénées voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Barétous Pyrénées in het Nederlands

Wat een heerlijke plek en vriendelijke eigenaren!

Carolien
9-8-2017

We hebben een heerlijke tijd gehad, helaas ging het te snel voorbij! Ook een prima plek om meerdere activiteiten en locaties te bezoeken in de Pyreneeën

Gereisd Anders in augustus 2017

Fijne rustige camping

Paula
3-9-2014

Rustige kleine camping met grote plaatsen; sympatieke eigenaars; heerlijk verwarmd zwembad; prachtige omgeving en centrale ligging om wandelingen te maken en voor auto uitstapjes.Supermarkt in het dorp.

Gereisd Met partner in Sun Aug 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustige camping

Jorrit
3-8-2014

Echt een rustige Franse camping met weinig Nederlanders. Geen animatie en drukte. Geweldige omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Barétous Pyrénées in Aramits, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Barétous Pyrénées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.