Camping Village Huttopia Lanmary

Kleine hotelsWeer vandaag29°14°
Camping Village Huttopia Lanmary
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Village Huttopia Lanmary voor je op een rij gezet:

9 reviews over Camping Village Huttopia Lanmary in het Nederlands

Grandioos, voor herhaling vatbaar.

I van kampen
31-8-2019

Aankomst 24 augustus , kamperen met eigen tent. Plek in het bos. Wij hoorden uilen en krekels, Mooie wandelingen kunnen maken. Fijne en verrassende fietsroute gevonden naast rivier de Ilse naar Perigueux . Vriendelijk personeel, een aanrader voor ieder die van rust en natuur houd.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Mooie, soms luidruchtige camping!

A. van Beek
30-8-2018

Een hele mooie ruime camping die vooral uit huur accomodaties bestaat. Deze liggen verspreid over de camping en bijna onzichtbaar verscholen. De tentplekken zijn erg mooi en hebben allemaal een picknicktafel. Een mooi zwembad dat veel te druk is op hete dagen, helaas. Ook hier mensen die stoelen "reserveren" met handdoeken. Doordat het een heuvelachtig gebied is draagt geluid heel ver dus op avonden met animaties (ongeveer om de dag) is het niet stil voor 11 uur. Alle animatie is alleen in het Frans, wat jammer is voor de kinderen, zeker omdat Huttopia veel adverteert in andere landen en dus graag andere nationaliteiten aantrekt. De huurtenten zijn prachtig en heel comfortabel en ook het personeel is vriendelijk, doch best afstandelijk. Kortom een fijne camping met wat kleine minpunten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
The campsite manager, Responsable réservations, 26-9-2018

Dear Sir,

All the team would like to thank you for your time and your comment. We are very happy to know than you enjoyed our accomodations, and the space all around. We are sorry than you had been disturb by the noise of the activities. As we are a village now, we have activities everyday and we try our best to finish before 11pm to respect the calm during the night. We take note about your remark for the language of the activities, to improve it for next year.

We hope to see you next year in one of our many huttopia campsite.

Best regards

Grootste plekken ooit gezien en wat een natuur!

C Kroon
15-8-2017

Niet zo maar een 'camping-in-het-bos'. Een camping in een natuurgebied waar de paden redelijk 'onbegaanbaar' zijn. Plekken met zicht op alleen maar groen, praktisch geen zicht op buren. De huuraccommodaties kijken uit over de boomtoppen. Geen auto's op het park, geen internetverbinding, weinig verlichting (naar het sanitair met een zaklamp!). DIt alles resulteert in een serene sfeer. Ook het restaurant, het zwembad en het terras kijken uit over de boomtoppen. Een fijn en enthousiast team dat dagelijks voor de kinderen leuke activiteiten organiseert in het bos. Openlucht bios voor de kinderen tussen de bomen. Restaurant met een eenvoudige kaart maar alles home-made, ook het ijs is zelfgemaakt. Mooie lange wandelingen met gratis gebruik van geo-cache tablet van de camping. Wij hebben er genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
The campsite manager, Responsable réservations, 13-4-2018

Dear family, We are really happy to know that you had a great holiday in our wonderful campsite. In fact, all our products are homemade because we want the best for our customers. Every year we have some novelties so do not hesitate to come back to our forest where you will find this year a forest spa under the trees. Best regards

Plus- en minpunten

Hugo
5-8-2017

Prachtig gelegen, mooie plaatsen die sterk wisselen qua grootte, klein en druk zwembadje waar onze kinderen volop van genoten hebben. Sanitair is wisselend: bij onze plek weinig toiletten, elders wel ruim en mooi. Groot pluspunt is de mogelijkheid om brood te bestellen voor 's ochtends. Groot minpunt is dat de luidruchtige avondprogramma's over de hele camping schallen tot 23u of zelfs later. Op een camping met heel veel jonge gezinnen... Al met al hebben we een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
The campsite manager, Responsable réservations, 13-4-2018

Dear Guest, We thank you for your comment and We are very happy to hear than you enjoyed your last holidays in our beautiful site. We know than the entertainement’ noise could be anoying for some guest, that’s why in our place, activities stop around 10.30pm/11.00pm. For the next year, please ask to be a little more far from the center of the campiste. We hope to see you soon. Regards

Superbe!

Roald Stomp
28-8-2016

De ligging van Huttopia Lanmary is geweldig. Midden in een prachtig bos lijkt het alsof je kilometers van de bewoonde wereld afzit maar het tegendeel is waar. Binnen 15 minuten ben je in Perigeux. Het sanitair hier is, net als bij de eerdere Huttopia's die we bezochten,brandschoon. Het zwembad biedt voldoende verkoeling in de warme zomermaanden al vonden wij de 2 baden wel wat klein voor de grootte van de camping. Het restaurant bied voldoende eten en de kwaliteit ervan is uitstekend. Ze promoten ook de lokale horeca en daarom hebben ze maar een bescheiden menukaart. Enig minpuntje is het terras. Als je een tafeltje en stoelen bemachtigd hebt zit je er heerlijk maar er waren er veel te weinig. De bediening was zeer vriendelijk maar ze leken erg onervaren, wat de snelheid niet ten goede kwam maar ach....het is vakantie, dus geen haast.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Genoten van een heerlijke vakantie!

Rikste
17-8-2016

We hadden een prachtige ruime plek voor onze tent. Om ons heen aan drie kanten bos en aan de de vierde kant het pad naar het uitstekende sanitair. De zwembaden waren fijn, al was het verwarmde bad wel erg druk zo nu en dan. Het (eenvoudige) eten bij het restaurantje was erg goed. Lekkere pizza's, burgers, salades en ijsjes. Zo nu en dan was de wachttijd hiervoor, met name voor het bestellen, wel heel lang. De activiteiten waren leuk. Onze dochter (7 jaar) heeft genoten van oa hutten bouwen, speurtocht, boomklimmen. Onze zoon (4 jaar) heeft zich uitstekend vermaakt in de beide speeltuinen. Het avondprogramma was precies goed: niet te hysterisch, maar wel gezellig. Vooral de circusvoorstelling viel in de smaak door de vrolijke en enthousiaste performers van Les Acrolytes. Het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels. Kortom, wij hebben genoten van een heerlijke vakantie. Het Huttopia concept is goed bevallen en voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke luxe campingaanbod natuur

Jb
5-8-2016

Mooie camping, ruime plekken, schoon sanitair, meerdere keren per dag schoon gemaskt (wel 3 kakkerlakken gesignaleerd) en echt leuke animatie voor kinderen. Fijne zwembaden, wel wat klein op warme drukke dagen. Heerlijke ligbedjes rond zwembad. Fijn restaurant en vriendelijk personeel. Het ontbreekt je aan niets, ruim, natuur, rust maar ook vermaak als je wilt. Fijne wandelingen in de buurt te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping in een mooie streek

Elke
17-6-2016

De camping is prachtig gelegen middenin een bos. Wij verbleven in een huuraccommodatie. Deze liggen allemaal op mooie plekken in het groen en ze zien er prachtig uit. De plekken zijn ruim en overal is een picknicktafel bij. Hoewel wij in het laagseizoen waren, en er bijna geen andere gasten op de camping verbleven, was de service er niet minder om. Het personeel is heel erg behulpzaam en aardig. Ze spreken ook erg goed engels.

Wanneer je graag naar de Dordogne gaat voor de bekendste bezienswaardigheden (zoals bv Sarlat, Beynac of de grotwoningen) is het goed je te realiseren dat deze camping daar wat ver vanaf ligt. Je moet dan zeker 1 tot 1,5 uur met de auto voordat je er bent. (de route is wel erg mooi, dus wij vonden dat geen punt).

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en kloppend geheel in pprachtige omgeving

grobbin
25-8-2014

Wij hebben met de vouwwagen gestaan op een van de ruimste plekken ooit gezien. Prachtig nieuwe park/camping met natuurplaatsen in de bossen en beneden op een vlak veld met zeer ruime plaatsen 400m2 Schoon en zeer mooi sanitair en een prima zwembaden waarvan 1 verwarmd. Het restaurant heeft heerlijke huisgemaakte pizzas, frites en ijsjes. de huuraccomodaties zijn mooi en op een helling gebouwd. Het personeel was onfrans aardig en dacht met alles mee. Perfect park voor kinderen vanaf 5 jaar. Er is ook animatie die allemaal met de natuur te maken heeft. bijv. GPS tochten. Allemaal keurig verzorgd en heel intiem. Ook af en toe live muziek (zeer leuke bandjes!!) Al met al een prachtige nieuwe camping/park voor kinderen in een leuke omgeving (dordogne). Ook om te wandelen en mountainbiken een aanrader aangezien het in een beschermd bosgebied ligt. Huttopia heeft meer parken en is een zeer goed doordacht concept.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Huttopia Lanmary in Antonne et Trigonant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Huttopia Lanmary zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.