Camping Fontaine Vieille

7,8

23 reviews over Camping Fontaine Vieille in het Nederlands

Isabelle,
18-8-2018

wij vinden heteen heel mooie camping, ruim opgezette en

Rob En Marie,
30-7-2018

wij vinden heteen heel mooie camping, ruim opgezette stacaravans en veel schaduw

Heerlijke, kind vriendelijke camping

L Broeren,
9-8-2017

De camping ligt direct aan de baai, heerlijk, je loopt zo het strand op.

Het sanitair is keurig schoon en heel, verdeeld over meerdere lokaties over de camping. Zelfs middenin het hoogseizoen hoef je niet te wachten. Fijn zwembad, wij reisde met een baby dus daar ben je sowieso bij in het zwembad wat misschien een minpuntje kan zijn is dat kinderen t/m 10 jaar alleen onder begeleiding van een ouder het zwembad in Mogen, diploma of niet. Gezellig restaurant, winkel met de dagelijkse boodschappen en heerlijke croissants. Al met al, een prima camping in een prachtig stukje frankrijk!

Grote plekken, wat verouderd

Dita Rommelaar
15-8-2014

Deze camping heeft opvallend grote plaatsen. Veel schaduw, wel veel hars op de auto gehad. Advies: meteen weghalen!

De baaiis leuk, maar vaak is er eb, dan kun je niet zwemmen. Wel een leuk gezicht. Andernos is wel leuk, maar in het achterland is niet zoveel te doen. Het grootste duin van Europa (Pylat) is wel echt een aanrader, en Arcachon is mooi plaatsje. Eigenaren vriendelijk, leuk terras, waar we de WK op groot scerm konden volgen. Veel Fransen en vaste staanplaatsen. Sanitair wat verouderd, is te doen, maar kan wel wat beter. Prima voor een week, maar geef mij maar de bergen!

nooit meer

paul
24-9-2013

in het verleden gestaan met kleine kinderen, maar een zeer onvriendelijke bediening en personeel van het zwembad!!!

ik had van 40 jaar ( ik kampeer al sinds 1954) een verzameling campingvlaggetjes, maar die werden onder mijn ogen gewoon gestolen!!!aangifte gedaan bij gendarmerie, maar ze spreken er geen engels of duits. dus in gebrekkig Frans verteld wat en wie, maar nooit iets ondernomen. ik heb nog gebeld uit Nederland na de reis, maar de aangifte was "niet gedaan of kwijt". of ik maar even terug kon komen om het opnieuw te doen?!? ze zien mij daar nooit meer!!

Douches koud

m kolen
8-3-2011

Douches koud, wc worden maar 2 keer schoon gemaakt dit is veel te weinig op zoveel mensen, en nadeel van de douche gebouwen is dat de cabines onder open met het gevolg als iemand staat te doucen worden je enkels nat op de wc.

Andernos leuk stadje.

Voor echt strand en een wilde zee moet je naar le point.

fantastische vakantie

rick van schaik
15-1-2011

erg leuke camping met leuk meer erbei je krijgt bij de receptie ook een briefje waarop staat warneer het meer leeeg loopt en weer vol loopt.

erg leuke camping ik raad jullie het aan

geweldig!!!

corien
2-9-2010

deze camping is een aanrader als je je echt in frankrijk op vakantie wil voelen!!! Een grote maar toch "kleine"camping, heel veel fransen en heel weinig nederlander Een geweldige vakantie aan het bassin, realiseer je wel dat je hier te maken hebt met eb en vloed, het staan dus soms droog, en er ligt veel slib, maar dit went snel!!! het zwembad was wat aan de kleine kant maar wel zeer schoon en erg streng op het dragen van de strakke zwembroek. de sfeer op de camping is super. Het is alleen best ver lopen naar het plaatsje zelf, ongeveer 3 kilometer, wel leuk langs de boulevard.

echt een grote franse camping

ilonka
17-8-2010

mijn vriendin en ik en mijn zus , hebben in januari geboekt bij deze camping mijn zus en ik een campingplaats ,en mijn vriendin met gezin in een huur tent, mijn zus heeft 4 x gebeld met de receptie of de plek niet te klein was zo als op de kaart de receptie zij elke keer nee hoor ,wij komen aan met mijn zus ,deze heeft een caravan van 6 meter nou dat ging dus niet passen op een veel te kleine plek met veel moeite een grotere plek gekregen, volgende probleem mijn vriendin komt aan moest eerst 350, euro borg betalen voor de tent van een week absuurd. en haar tent die we natuurlijk bij ons hadden geboekt zaten fransen in en deze wilden er niet uit. mijn vriendin moest naar de andere kant van de camping staan , wij zijden we hebben geboekt voor die tent maar ze wijgerde ,gelukkig had mijn vriendin ook nog haar overnachtingstent bij haar en is naast mij op een campeerplek komen te staan in haar eigen tent om dat de receptie geen meter toe gaf gelukkig hebben wel een hele leuke vakantie

prima camping zonder zee

Gaby Brinckman
9-8-2010

De camping is op zich een prima camping, maar de zee komt en gaat met eb en vloed. Met vloed is het water zo'n 3 uur in de baai bij het strand en vertrekt dan weer. Pas na 12 uur komt het water weer terug. Met een beetje pech is er op een dag maar 1x vloed. Als het water er is, is het wel lekker en ondiep dus perfect voor kinderen. De echte zee is een half uurtje rijden. Rij je iets voorbij Cap Ferret naar het strand, ga dan zeker langs Chez Fred! Dit eettentje is erg leuk en met normale prijzen!

De wc's en douches staan naast elkaar, dus de een zit te poepen terwijl jij je tanden staat te poetsen of te douchen. Niet echt fris dus.

Er is wel het een en ander te doen in de omgeving zoals karten, rondvlucht maken of wijnproeven in de Medoc streek. Zorg wel dat je voor wijnproeverijen afspraken maakt, de chateaus beweren open te zijn maar zijn het dan gewoon niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fontaine Vieille in Andernos-les-Bains (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fontaine Vieille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.